als ze net terug zijn met de boodschappen:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je de was al in de droger gedaan, is de vaatwasser al leeg gehaald, kijk eens of er post is, kan je de lader van mijn telefoon even geven, vergeet bij de boodschappen mijn maandverband niet....
Zo gemeen is de Dees nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
als ze net terug zijn met de boodschappen:
"ik wil vanavond toch liever stoofvlees eten, kun je dat nog even ...... ? "
"je weet toch dat ik alleen de bruine M&M's lust, niet die met alle kleuren?"
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo gemeen is de Dees nou ook weer niet.
Niet alle vrouwen zijn zoals jij.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zoals jij.
quote:
Als je maar een leuke dag hebt gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Compleet gesloopt na een dagje Apenheul.
Mijn tenen waren al gehavend , blaren en ik bleek ineens een likdoorn te hebbenTeen ingetaped en dan toch
verkeerde schoenen aandoenWaren we er net begon het keihard te regenen , geen paraplu mee natuurlijk dus alle drie doorweekt
De rest van de middag strompelend tussen de apen doorgebracht
![]()
Die Ringstaartmaki’s deden me denken aan een stel jonge katten die elkaar achterna zaten en helemaal losgingen in hun spelTof om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Gifje is traag maar wat zijn die beesten snelIk was blij toen we in de auto zaten en ik eindelijk mijn schoenen uit kon doen. wat een hel
![]()
Eenmaal thuis tot rust komen ,lekker op blote voeten , plantjes water geven.
Zie ik ineens die paddenstoel![]()
[ afbeelding ]
Dat sowieso , wel tyfus duurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar een leuke dag hebt gehad.
Ach als je ervan hebt genoten dan moet je daar niet al teveel op letten. Het is ook weer niet iets wat je wekelijks doet.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Mijn tenen waren al gehavend , blaren en ik bleek ineens een likdoorn te hebbenTeen ingetaped en dan toch
verkeerde schoenen aandoenWaren we er net begon het keihard te regenen , geen paraplu mee natuurlijk dus alle drie doorweekt
![]()
Die Ringstaartmaki’s deden me denken aan een stel jonge katten die elkaar achterna zaten en helemaal losgingen in hun spelTof om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Gifje is traag maar wat zijn die beesten snelIk was blij toen we in de auto zaten en ik eindelijk mijn schoenen uit kon doen. wat een hel
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er heel leuk uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Makkelijk praten , natuurlijk is het leuk en is het niet iets wat je wekelijks doet , kan ook niet want alles is knetterduur .quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach als je ervan hebt genoten dan moet je daar niet al teveel op letten. Het is ook weer niet iets wat je wekelijks doet.
Als je elke week ging was het ook niet leuk meer. Soms moet je jezelf eens verwennen en niet op de kosten letten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Makkelijk praten , natuurlijk is het leuk en is het niet iets wat je wekelijks doet , kan ook niet want alles is knetterduur .
En dan lopen er ook nog kleine kinderen er tussen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef Soury het volgende:
Moet er niet aan denken los lopende aapjes.
Dat is idd één pot nat voor mijquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan lopen er ook nog kleine kinderen er tussen.
Het lijkt mij zo gaaf om daar eens naar toe te gaan.quote:
Kleindochter woont zowat naast Burgers Zoo in Arnhem ,en heeft een jaarabonnement. Dat is best goedkoop en zij gaan daar een paar keer in de week naartoe.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je elke week ging was het ook niet leuk meer. Soms moet je jezelf eens verwennen en niet op de kosten letten.
quote:
wacht even, gaat het over Apenheul of Kruger?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo gaaf om daar eens naar toe te gaan.
Apenheul of Kruger?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo gaaf om daar eens naar toe te gaan.
Freddy?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben al verschillende keren in Kruger geweest.
Krugerpark, ik had eens een buurvrouw die jaren in ZA heeft gewoond. Waren mooie verhalen over de natuur daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
wacht even, gaat het over Apenheul of Kruger?
Een vieslollie?quote:
Een chill staat er opquote:
Lekker van genieten.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krugerpark, ik had eens een buurvrouw die jaren in ZA heeft gewoond. Waren mooie verhalen over de natuur daar.
blueberry cookiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat zal wel lukken met Deisyys kerstboom.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
mag je dan wel zelf je kerstboom optuigen?
je woont mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken met Deisyys kerstboom.
[ afbeelding ]
Goffer, heb jij even terug lopen zoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die boom heb jij nuquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeetje das wel schrikken, vooral voor de kinderen. Wel opvallend dat t verhaal van t park behoorlijk anders is dan t verhaal vd mensen.. hoor ook veel paniekerige reacties..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:10 schreef maily het volgende:
Paniek bij Walibi; wildwaterbaan loopt vast, man valt in water
Hoi Dotquote:
Morguh Pullup, dank u weer voor het schoons op deze donderdagmorgenquote:
ZO, die heeft een beste snavelquote:
dat klinkt inderdaad als een pittige dag, arme tenenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ben er toen ook met Max geweest, met de regiotaxi ze zouden mij afzetten bij de Juliana toren omdat ze niet verder mochten ( stiekem hebben ze mij toch bij de apenheul afgezet)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad als een pittige dag, arme tenenik ben er geweest toen de kinderen klein waren en vond het ontzettend leuk, tegenwoordig zijn de pretparken inderdaad echt ontzettend duur, niet leuk meer.
ook al een nat pak op de Apenheul, ik heb heb gelukkig droog gehoudenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er toen ook met Max geweest, met de regiotaxi ze zouden mij afzetten bij de Juliana toren omdat ze niet verder mochten ( stiekem hebben ze mij toch bij de apenheul afgezet)
Een hele leuke dag gehad, aapjes die ook in het mandje van de scoot gingen zitten en zo meereden.
Terug moest ik wel van de apenheul naar de juliana toren zoals altijd in Apeldoorn in de stromende regen.
Eenmaal bij de JT aan gekomen bleek de bus stuk dus hebben we een uur in de regen staan wachten
Nee, daar was het droog, het begon net te regenen toen ik met Max onderweg was naar de regiotaxi die bij de Juliana toren stond. Het kwam met bakken de lucht uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook al een nat pak op de Apenheul, ik heb heb gelukkig droog gehouden
ben ik ook weleens geweest, gelukkig was het toen droog. wel een heel leuk kleinschalig park voor kleintjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar was het droog, het begon net te regenen toen ik met Max onderweg was naar de regiotaxi die bij de Juliana toren stond. Het kwam met bakken de lucht uit.Ápeldoorn staat er om bekend dat het er vaak regent
Wij zijn ook een keer of 3 bij de Juliana toren geweest, altijd wel een regenbui gehad
Ja Max was er helemaal weg van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben ik ook weleens geweest, gelukkig was het toen droog. wel een heel leuk kleinschalig park voor kleintjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |