Ze zijn daar vast wat gewendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze zich wel gedragen natuurlijk
Wauw, je zou maar 4 kinderen hebben. Dat is toch echt niet meer te doen, zelfs met twee kinderen is het al een heel kosten plaatjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Efteling was 52 euro en Apenheul 36.50 en daar komen de parkeerkaarten dan nog bovenop
Dat is waar. Ik las laatst ergens in een krant dat er een restaurant is die kinderen verbied.quote:
Nou is vier wel heel veelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, je zou maar 4 kinderen hebben. Dat is toch echt niet meer te doen, zelfs met twee kinderen is het al een heel kosten plaatje
Ik heb er 4quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou is vier wel heel veelMaar met gezin van vier ben je al een flink bedrag kwijt
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik las laatst ergens in een krant dat er een restaurant is die kinderen verbied.
Ik ben gek met kinderen, maar soms als ik die kinderen hoor schreeuwen pppfffquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.
Meer dan terecht
Het moet ook niet in de meerderheid verboden worden. Maar in een fatsoenlijk aantal lijkt me zeker goed ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek met kinderen, maar soms als ik die kinderen hoor schreeuwen pppfff
Dan zou ik ook blij zijn met een restaurant zonder kinderen. Maar ook zonder dieren
Mensen nemen ze ook mee, maar er zijn veel mensen allergisch voor honden.
Adult hotels.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.
Meer dan terecht
Krijg ik wel gelijk een bepaalde vibe bijquote:
Oei dat is best veelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er 4![]()
Maar die zijn nu niet meer klein.
Er zijn ook 2 soorten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg ik wel gelijk een bepaalde vibe bij
ZIt een tweeling bij, dan tikt het wat sneller aanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oei dat is best veel![]()
![]()
Voor kinderen vanaf vier betaal je de volle mep. Maar eigenlijk is er ook op iedere leeftijd wel iets voor ze. We gaan volgend jaar ook weer , dan is ze wat langer en mag ze ook in meer snelle attracties. Droomvlucht vond ze geweldig! Ze zat helemaal in haar sprookjes bubbel
Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef BPS70 het volgende:
Eindelijk: Nederland heeft 18 miljoen mensen...
Door dat liedje?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Ik blijf maar 15 miljoen denken
Is er een liedje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is er een liedje?
Het nummer is van 1996.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zou niet durven.quote:
Over een jaartje of 25 is dat ook wel bij julliequote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 is dat ook wel bij jullie
Geen ideequote:
Wij zitten in de PMD-crisis hier, die hadden jullie vast 25 jaar geledenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen ideeDat dit allemaal niet werkt zo is wel pijnlijk duidelijk
Af en toe ik nog wel, breng ze niet meer naar een punt voor dat statiegeld, er is altijd wel wat maar kan ze nog goed kwijt bij wat ophaalpunten waar mensen er nog wat aan kunnen hebbenquote:
Een overjarige lading?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week weer blikjes zonder statiegeld, dus dat scheelt
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week weer blikjes zonder statiegeld, dus dat scheelt
Eerst gingen ze bij het huisvuil, toen de supermarkt in de blikcontainer, toen in de PMD, toen in de statiegeldautomaat, en nu weer de PMDquote:
Hoef je niet blikje voor blikje,gewoon je tas er inkieperen.quote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef je niet blikje voor blikje,gewoon je tas er inkieperen.
En vervolgens ligt het door de hele straat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Het Amsterdamse huisvuil is tegenwoordig handig om enorme meeuwen aan te trekken heb ik gemerkt afgelopen jaar. Die gedijen er goed op
Kan me zo voorstellen dat het dan een nog grotere puinhoop wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef chufi het volgende:
Amsterdam doet er niet aan volgens mij.. aan die zakken
Als je ziet wat er hier in de gracht ligt ... binnen 50 meter minstens 10 voetballen,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Het Amsterdamse huisvuil is tegenwoordig handig om enorme meeuwen aan te trekken heb ik gemerkt afgelopen jaar. Die gedijen er goed op
Yepquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vervolgens ligt het door de hele straat.
Niet gelezen wel van de apenpokkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was toch nog een corona update?
Maar da’s waarschijnlijk een foutje, niet doelbewust afvalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ziet wat er hier in de gracht ligt ... binnen 50 meter minstens 10 voetballen,
Waarschijnlijk niet idd ..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da’s waarschijnlijk een foutje, niet doelbewust afval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |