quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 is dat ook wel bij jullie
Geen ideequote:
Wij zitten in de PMD-crisis hier, die hadden jullie vast 25 jaar geledenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen ideeDat dit allemaal niet werkt zo is wel pijnlijk duidelijk
Af en toe ik nog wel, breng ze niet meer naar een punt voor dat statiegeld, er is altijd wel wat maar kan ze nog goed kwijt bij wat ophaalpunten waar mensen er nog wat aan kunnen hebbenquote:
Een overjarige lading?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week weer blikjes zonder statiegeld, dus dat scheelt
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week weer blikjes zonder statiegeld, dus dat scheelt
Eerst gingen ze bij het huisvuil, toen de supermarkt in de blikcontainer, toen in de PMD, toen in de statiegeldautomaat, en nu weer de PMDquote:
Hoef je niet blikje voor blikje,gewoon je tas er inkieperen.quote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef je niet blikje voor blikje,gewoon je tas er inkieperen.
En vervolgens ligt het door de hele straat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Het Amsterdamse huisvuil is tegenwoordig handig om enorme meeuwen aan te trekken heb ik gemerkt afgelopen jaar. Die gedijen er goed op
Kan me zo voorstellen dat het dan een nog grotere puinhoop wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef chufi het volgende:
Amsterdam doet er niet aan volgens mij.. aan die zakken
Als je ziet wat er hier in de gracht ligt ... binnen 50 meter minstens 10 voetballen,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Het Amsterdamse huisvuil is tegenwoordig handig om enorme meeuwen aan te trekken heb ik gemerkt afgelopen jaar. Die gedijen er goed op
Yepquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vervolgens ligt het door de hele straat.
Niet gelezen wel van de apenpokkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was toch nog een corona update?
Maar da’s waarschijnlijk een foutje, niet doelbewust afvalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ziet wat er hier in de gracht ligt ... binnen 50 meter minstens 10 voetballen,
Waarschijnlijk niet idd ..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da’s waarschijnlijk een foutje, niet doelbewust afval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |