Dat begrijp ikquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt een tweeling bij, dan tikt het wat sneller aan
Leuk he als je ze zo ziet genieten.
T blijft een teringzooi. Gewoon kappen met dat statiegeldquote:
Ik bedoelde dat het 15 milljoen liedje een update had gekregen tijdens de corona tijdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gelezen wel van de apenpokken
Nieuwe variant apenpokkenvirus is besmettelijker én dodelijker: WHO roept noodtoestand uit
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) roept een internationale noodtoestand uit voor een nieuwe uitbraak van mpox, voorheen bekend als apenpokken. Brandhaard is de Democratische Republiek Congo. Het gaat om een virus dat dodelijker en besmettelijker is dan de bekende mpox-varianten. Tot nu komen er meldingen uit tien Afrikaanse landen. Hoe gevaarlijk is dit virus? En wat zijn de gevolgen?
https://www.gelderlander.(...)stand-uit~affded66e/
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het 15 milljoen liedje een update had gekregen tijdens de corona tijd
Lekker ite.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:19 schreef mario390 het volgende:
berner wursti, rösti m. salat klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maria hemelvaart.quote:
maar ik ga niet naar helemaal naar den haag om naar de chinees te gaan, vooral niet als hier ook een hele goede zitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met enkel volwassenen daar wel mag eten
wat lief dat ze de volgende keer samen met haar oma wil, dat is wel heel leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook als kind geweest , dat is dus al best lang geleden![]()
Maar het is niet zo ver rijden en het is ook echt leuk![]()
Maar ik schrok wel van de prijzen. Kleindochter vond het iig leuk en heeft meteen een claim uitgebracht dat ik volgend samen met haar MOET gaan, Papa mag niet mee. Eerst maar de 'grote' school maandag
toen ik naar mexico ging heb ik een kamer in het adults only gedeelte geboekt, dat houdt ook in dat er gedeeltes van het strand, sommige zwembaden en restaurants verboden terrein zijn voor 18-, lekker relaxt hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.
Meer dan terecht
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Soms voel ik me zo gelukkig en dankbaar als ze op haar hurken in het gras zit, met een baby geitje in de houdgreep om te kunnen aaien.![]()
Dankbaar dat je kleinkinderen hebt. Maar ook dankbaar voor wat je van ze kan leren.
Dankbaar voor het kleine en het grote, voor het bijzondere en het normale.
Natuurlijk heb je al veel van je kinderen geleerd, maar het krijgen van kleinkinderen brengt weer hele nieuwe inzichten met zich mee.
Nu je niet meer de lasten en wel de lusten van het opgroeien hebt, ben je ook veel meer aan het genieten. Genieten van een kind dat alles voor het eerst ervaart en ontdekt. De wereld ervaren door de ogen van je kleinkind ,Dat voelt heel bijzonder.
Zij brengt een nieuwe dimensie in je leven. Je voelt de verbondenheid met je kleinkind,
maar ook met je kind die je voor het eerst in een andere rol ziet.
En wat zal er van jou voortleven in jouw kleinkindMijn kleindochter brengt het verleden en de toekomst samen in zijn meest bijzondere vorm
OK ... wat voor taart ?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee, mutti bring taart met middag
Een zeehond valt nog meequote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een titel van je nieuwsbericht,
"Vrouw die uit scootmobiel in het water zou zijn gevallen blijkt zeehond"
Kan best dat ze niet mooi is ofzo, maar om haar dan maar een zeehond te noemen
Wat was jij dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zeehond valt nog mee![]()
Het kan erger:
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #1
Dat heb je mooi verwoord Puzzie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Soms voel ik me zo gelukkig en dankbaar als ze op haar hurken in het gras zit, met een baby geitje in de houdgreep om te kunnen aaien.![]()
Dankbaar dat je kleinkinderen hebt. Maar ook dankbaar voor wat je van ze kan leren.
Dankbaar voor het kleine en het grote, voor het bijzondere en het normale.
Natuurlijk heb je al veel van je kinderen geleerd, maar het krijgen van kleinkinderen brengt weer hele nieuwe inzichten met zich mee.
Nu je niet meer de lasten en wel de lusten van het opgroeien hebt, ben je ook veel meer aan het genieten. Genieten van een kind dat alles voor het eerst ervaart en ontdekt. De wereld ervaren door de ogen van je kleinkind ,Dat voelt heel bijzonder.
Zij brengt een nieuwe dimensie in je leven. Je voelt de verbondenheid met je kleinkind,
maar ook met je kind die je voor het eerst in een andere rol ziet.
En wat zal er van jou voortleven in jouw kleinkindMijn kleindochter brengt het verleden en de toekomst samen in zijn meest bijzondere vorm
Fijn dat deze mogelijkheden bestaan tochquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
toen ik naar mexico ging heb ik een kamer in het adults only gedeelte geboekt, dat houdt ook in dat er gedeeltes van het strand, sommige zwembaden en restaurants verboden terrein zijn voor 18-, lekker relaxt hoor
Ze had een aantal weken geleden een wen ochtendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat lief dat ze de volgende keer samen met haar oma wil, dat is wel heel leuk.
een spannende dag voor haar maandag, ik neem aan dat ze al is wezen wennen, maar vanaf maandag is het voor echie
Een springbokquote:
Ik ben er al heel wat tegengekomen.quote:
Goedemiddag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al heel wat tegengekomen.
Ze kan ook mooi in de videoclip Was (Not Was) - Walk The Dinosaur.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ze past bijna wel in een scene van elke film lijkt het.
De Australiers vinden dit niet liefquote:
zo schattig, dan zijn ze ineens weer heel klein hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze had een aantal weken geleden een wen ochtend![]()
Ik zag een foto van haar in de klas , heel timide![]()
En vorige week alweer :'Oma Rrrroos, ik ga in klas 1B met een juf
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zo schattig, dan zijn ze ineens weer heel klein he
Bijna weekend alweerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:12 schreef engine het volgende:
Ik kom er net ineens achter dat het al donderdag is.
Ja dat dacht ik ook. Toch een meevallerquote:
O lekker, heb je al plannen gemaakt ondertussen of niet steeds niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Toch een meevalleren bijna vakantie. Hierna nog een weekje.
Ik heb dat nummer de hele week al in mijn hoofdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan ook mooi in de videoclip Was (Not Was) - Walk The Dinosaur.
Ben nog niet verder gekomen met plannen als naar de kapper en nieuwe kleding kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, heb je al plannen gemaakt ondertussen of niet steeds niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |