quote:
Veel water hier vlakbij , vanmorgen liep ik nog langs een plas , misschien later vandaag maar eens heenquote:
Ik heb het wel gemeld maar nog niets gehoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je ze allebei houden?
En is dit eindelijk dat mooie bloesje?
Kwek kwek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemeld maar nog niets gehoord.
Eendenblouche? Die heb ik al lang.
Kan het niet gewoon allebei?quote:
Not youquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:43 schreef pullup het volgende:
Australie bedankt zijn atleten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
wat mij betreft wel, ik verwacht hier ook geen taalnazi's achter me aan.quote:
dat zijn er ook niet veel ... klopt ook nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:43 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
pootje baden met 1 voet is best lastig jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeker! Een met rechts en een met links!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
pootje baden met 1 voet is best lastig ja
dat was het zeker, we hadden het fietspontje naar de overkant van het meer genomen en zijn daar op een strandje in de schaduw neergezaktquote:
En uitkijken bij het afslaan.quote:
Hey Mario.quote:
Hier is het weer wat minder warm. Neem een vieslolly.quote:
Beviel dat een beetje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dagbesteding gehad en gsm ging deze keer niet mee.
Ik las het ja.Totaal kansloos,Hij is een prima burgemeester.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Auto burgemeester Leeuwarden in brand, politie vermoedt opzet
Eigen keus of aangeraden?quote:
Fietspontjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat was het zeker, we hadden het fietspontje naar de overkant van het meer genomen en zijn daar op een strandje in de schaduw neergezakt
Leuke vriend heeft ze.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:31 schreef mario390 het volgende:
naomi is in kroatie, en lopt uit van hitze
Heb jij ook nog zo'n soort klasje bij het trainen?quote:
mooi zo ..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
polse tv eu.dance met nederlandse 2 unlim. no one, 2 brothers....dreams
Goed plan.quote:
Mario heeft altijd goede plannen.quote:
Mooie fotosoepquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
Gelijk een sollicitatie gedaan.
[ afbeelding ]
Nee,is een foutje.quote:
Die zijn snel klaar.quote:
Hoeveel uur per week wilt u werken dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
Gelijk een sollicitatie gedaan.
[ afbeelding ]
Een uitzendbureau in Drachten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Op google lens is het van een Italiaans (?) bedrijf.
16 lijkt me prima om te beginnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week wilt u werken dan?
Nee idd. Maar google lens zegt iets anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een uitzendbureau in Drachten.![]()
Niet echt Italiaans.
Geeft soms heel gekke resultaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Nee idd. Maar google lens zegt iets anders.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft soms heel gekke resultaten.
Het is een Stockfoto zie ik nu.quote:
Denk jij het te redden van 170.000 en een beetje per maand ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
16 lijkt me prima om te beginnen.
Het zal even lastig worden maar ik denk dat ik er weel aan kan wennen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk jij het te redden van 170.000 en een beetje per maand ja?
Mss wat overuren erbij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk jij het te redden van 170.000 en een beetje per maand ja?
Altijd leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
SMSje vd gerechtsdeurwaarder dat ik mijn belastingen niet heb betaald en of ik even via tikkie wil betalen want anders volgt er een beslag.
Snel doen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
SMSje vd gerechtsdeurwaarder dat ik mijn belastingen niet heb betaald en of ik even via tikkie wil betalen want anders volgt er een beslag.
Ik heb maar gelijk betaald.quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de code geel hier weggehaald
Ja, het is nu oranje!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de code geel hier weggehaald
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis jammer da ik geen GIFjes kan.. maar dat vierkantje... gaat precies door het regenvrije pad als ik het afspeel.
Zoals gewoonlijk.
Zo gaat het al sinds ik hier woon... ook met sneeuw.. Meest droge stukje Nederlandquote:
Als we niets meer van je horen het was fijn je gekend te hebben.quote:
Op de helftquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Zolang het niet hagelt op je auto .....
Ik bedoelde 2 van de 4 auto'squote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijrijderskant hoop ik
Laat je Dinky toys dan ook niet in de zandbak achter.quote:
Stond hier een kwartier lang op mijn balkonquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:31 schreef mario390 het volgende:
naomi is in kroatie, en lopt uit van hitze
Ben jij de kloon van mario geworden?quote:
@pullup is archivaris.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij de kloon van mario geworden?
Pcies ik help hem een beetjequote:
Met of zonder schriftje?quote:
Hij doet heel trouw een topic bijhouden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met of zonder schriftje?
Het zal ondertussen wel een dikke stapel ordners zijn.
Stelletje controlfreaks hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet heel trouw een topic bijhouden.
Thunder and lightning it's getting excitingquote:
Er is nog eentje met Spaanse liedjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stelletje controlfreaks hier.
je meent hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is nog eentje met Spaanse liedjes.
Ik vraag mij af welke mafketel dat nou weer is.quote:
Flink onweertje in het Oosten zegquote:
En nog eentje met blote billen en tetten als er een BB is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke mafketel dat nou weer is.
Morgen wellicht begreep ikquote:
Mag niet.quote:
Het wordt iig geen elleboogstoot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Met 3 ledematen kom je vast een heel eind
Of je kunt verbaal tekeer gaan
daar ben ik veel te lief voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Met 3 ledematen kom je vast een heel eind
Of je kunt verbaal tekeer gaan
ik heb er nog 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt iig geen elleboogstoot.
Ik stap morgen wel weer als het hier ook is afgekoeldquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:43 schreef Deisyy het volgende:
het is hier afgekoeld tot een aangename 22 graden, avondwandeling achter de rug, vandaag weer bijna 15.000 stapskes gezet.
15.000, netjes!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:43 schreef Deisyy het volgende:
het is hier afgekoeld tot een aangename 22 graden, avondwandeling achter de rug, vandaag weer bijna 15.000 stapskes gezet.
Netjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:43 schreef Deisyy het volgende:
gisterochtend was ik wel geweest, maar in de avond was het inderdaad te warmquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stap morgen wel weer als het hier ook is afgekoeld
Het was vanmiddag 34 graden, ik heb zo min mogelijk gedaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisterochtend was ik wel geweest, maar in de avond was het inderdaad te warm
quote:
mijn dagelijkse doel, ik vind het heerlijk die wandelingen met dit weer.quote:
Ik probeer de laatste dagen vooral 15 minuten te zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
mijn dagelijkse doel, ik vind het heerlijk die wandelingen met dit weer.
dat is het beste idee met die temperatuurquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het was vanmiddag 34 graden, ik heb zo min mogelijk gedaan
Morgen wandel ik weer meequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat is het beste idee met die temperatuur
Mooi strevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
mijn dagelijkse doel, ik vind het heerlijk die wandelingen met dit weer.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is het nog steeds 27C. Een verkoelend buitje zou welkom zijn.
Koude douche nemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
droeg hij een helm?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man3 ... we gaan er aan !
[ afbeelding ]
vandaar dat je er niet was tijdens de afsluiting van de OSquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik probeer de laatste dagen vooral 15 minuten te zittenBeeeetje hectisch hier.
Die informatie is nog niet vrijgegevenquote:
Eerst niet en eenmaal thuis geen puf meer op te typen.. heb ook niet eens gekeken.. lag om 2100 in bed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vandaar dat je er niet was tijdens de afsluiting van de OS
volgens mij trekt het het land uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
gezellig!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen wandel ik weer mee
Nog wel een beetje gewandeld trouwens, bij De IJzeren Man
Volgens buienrader trekt het juist meer het land in richting ijselmeer.. maar daar hebben jullie niets aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij trekt het het land uit
En een stuk rustigerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gezellig!
de laatste keer dat ik daar was was het ijskoud
ja he, echt zo'n lome warmte, daarom verraste het mij ook dat het zo rustig ws buitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi streven![]()
Wandelen in de avond vind ik ook wel fijn na een warme dag. Er hangt dan vaak een lekkerdere hitte dan overdag
das een bromfietser, geen fietserquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te zien wel, of zou dat iemand van de hulpdiensten zijn?
iedereen zegt dat tegen mij, eerst vragen ze of ik een helm op had, als ik dan zeg van niet zeggen ze dat ik de volgende keer zeker wel een helm ga dragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die informatie is nog niet vrijgegeven![]()
We wachten op updates.
Beter een bromhelm, dan helemaal geenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
das een bromfietser, geen fietser
tenminste, aan de helm te zien.
druk baasje. ik geloof niet dat je veel gemist hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst niet en eenmaal thuis geen puf meer op te typen.. heb ook niet eens gekeken.. lag om 2100 in bed.
die bui die bij jou en D. hangt trekt langzaam naar duitsland, maar misschien heb jij een andere appquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens buienrader trekt het juist meer het land in richting ijselmeer.. maar daar hebben jullie niets aan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die bui die bij jou en D. hangt trekt langzaam naar duitsland, maar misschien heb jij een andere app
Nee, het is via Nijmegen weer helemaal naar links getrokken... da ziedde toch !quote:
volgens mijn app trekt het langaam naar rechtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het is via Nijmegen weer helemaal naar links getrokken... da ziedde toch !
Is wel wat voor jou, die snolletjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mijn app trekt het langaam naar rechts
groetjes van snollebollekes
Recht door zee!quote:
Hoi Rita.quote:
Shit, jullie hebben me ontmaskerdquote:
Ik zal het ze niet meer vertellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit, jullie hebben me ontmaskerd
Heb jij de bolletjes gepakt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou, die snolletjes?
Normaal vind ik het een wat vervelend programma, maar hier heb ik destijds echt om moeten lachenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef engine het volgende:
Ik zie dat ze nog altijd actief in de politiek is. Of misschien weer.
Nu nog een drone die er een likje verf over doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Binnenkort zijn die relletjes zo afgelopen
[ x ]
Ijzeren Rita.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef engine het volgende:
Ik zie dat ze nog altijd actief in de politiek is. Of misschien weer.
Vervang die brand vloeistof voor verf... en je kunt hetzelfde ding gebruiken : )quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog een drone die er een likje verf over doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij is er eentje geknapt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is schijnbaar hier gemaakt vanavond ;Je liet een scheet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dat kan ik me nog herinneren ja, en dat het uiteindelijk vrij dicht bij elkaar lag nog. De beslissing had net wat anders kunnen vallen en we hadden niet al die kabinetten Rutte gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ijzeren Rita.
Het was destijds bijna Rita geworden ipv Rutte. Hoe zou dat geworden zijn als het anders was
Niet klik gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is schijnbaar hier gemaakt vanavond ;Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
ik vind het wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou, die snolletjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
ik kan me nog vele "in je hol" topics herinnerenquote:
In KPD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me nog vele "in je hol" topics herinneren
nee 40+quote:
Ik ben niet van suikerquote:
Dat jij dat nog weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee 40+
40+ / [40+ SC #3606] WC-rol in je hol
40+ / [40+ SC #3547] Dreads in je hol
40+ / [40+ SC #3194] Staatslot in je hol
40+ / [40+ SC #3192] Kokosnoot in je hol
40+ / [40+ SC #3172] Toerist in je hol
40+ / [40+ SC #3171] Alles in je hol
40+ / [40+ SC #3167] Vuurwerk in je hol.
40+ / [40+ SC #3170] Meer vuurwerk in je hol
40+ / [40+ SC #2710] Ketchup in je hol
er zit er ook eentje van jou tussen
Vertel…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over één ding zijn we het gelukkig allemaal eens
Ow, die heb ik verdrongen, kennelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me nog vele "in je hol" topics herinneren
Je gaat eraan!!quote:
onzinnige parate kennisquote:
quote:
ow ja, mijn dochter had noodlebowl gemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
onzinnige parate kennis![]()
maar wat ik gisteren gegeten heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.
10/10quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ow ja, mijn dochter had noodlebowl gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Als je dit ziet…Sjips, ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.![]()
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik onthou dit soort onzin wel voor je
dat was het zeker, vooral met dat warme weer van gisterenquote:
Als je dit ziet…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Ziet er echt hearlik uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat was het zeker, vooral met dat warme weer van gisteren
Als je dit ziet…Fijn dat je het met ons deelt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ohhh lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ow ja, mijn dochter had noodlebowl gemaakt![]()
[ afbeelding ]
lekker, goed idee. sowieso watermeloen, ik heb de laatste paar keer heerlijke zoete gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren een watermeloen in puntjes gesneden en die ingevroren. Ik had vandaag nu een soort zelfgemaakte watermeloen waterijsjes
Goed idee wel.. wat voorn textuur heeft het bij ontdooien? Slushpuppy?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren een watermeloen in puntjes gesneden en die ingevroren. Ik had vandaag nu een soort zelfgemaakte watermeloen waterijsjes
Zeg dat nou niet.....!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.....!Dat mag best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik heb met heet weer altijd zo'n zin in watermeloenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lekker, goed idee. sowieso watermeloen, ik heb de laatste paar keer heerlijke zoete gehad.
Oeh goed idee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Een soort waterijsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed idee wel.. wat voorn textuur heeft het bij ontdooien? Slushpuppy?
Zie heb je die heerlijke ellende alquote:
Zachtjes bijten mag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort waterijsMaar dan wat steviger, het is niet zo dat met likken dat ijsje langzaam minder wordt, want het is in feite een ingevroren watermeloen. Dus je moet het wel een beetje bijten
Mot ik mijn parkiet wakker maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie heb je die heerlijke ellende al
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Zeg dat nou niet.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
[..]
Zeg dat nou niet.....!https://www.youtube.com/watch?v=DFNmuuPkt_c[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2717425/5/50#p214707322]dinsdag 13 augustus 2024 22:12[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/357663]Aoibhin[/url] het volgende:
[..]
Ik heb met heet weer altijd zo'n zin in watermeloenEn ideaal om dan wat in te vriezen, dan heb je net een soort waterijs, en dan zit je niet met zo'n enorme meloen die snel op moet
[/quote]
salade met watermeloen, rauwe ham en feta is ook heerlijk met dit weer
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hey Dees was me voorquote:
Mooi!quote:
salade met watermeloen, rauwe ham en feta is ook heerlijk met dit weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort waterijsMaar dan wat steviger, het is niet zo dat met likken dat ijsje langzaam minder wordt, want het is in feite een ingevroren watermeloen. Dus je moet het wel een beetje bijten
Vies lekkerquote:
quote:
Killerparkiet is onderweg.quote:
Iemand had me jaren geleden een keer op de watermeloen/feta combi gewezen en ik kon me er eerst weinig bij voorstellen, maar is echt heerlijk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
salade met watermeloen, rauwe ham en feta is ook heerlijk met dit weer
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Killerparkiet is onderweg.![]()
Het was leuk jullie te kennen.
quote:
Zilveren muntjes toch? Deden ze vroeger ook in de melkbussenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand had me jaren geleden een keer op de watermeloen/feta combi gewezen en ik kon me er eerst weinig bij voorstellen, maar is echt heerlijk jaIk gooi daar dan ook verse munt bij
Mijn parkiet zegt dat jullie beide debiel zijn.quote:
Met SBE had ik dat heel vaak.quote:
dat klinkt ook goed, lekker frisquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand had me jaren geleden een keer op de watermeloen/feta combi gewezen en ik kon me er eerst weinig bij voorstellen, maar is echt heerlijk jaIk gooi daar dan ook verse munt bij
Houd je parkiet van zijn vleugeltjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat jullie beide debiel zijn.
houd jij van parkiet op de bbq?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Houd je parkiet van zijn vleugeltjes?
JAAA!!!quote:
Ik ben te arm voor zilverquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zilveren muntjes toch? Deden ze vroeger ook in de melkbussen
quote:
Dit nummer was een van de standaard nummers die vroeger onderweg naar de vakantiebestemming in de auto op een cassettebandje werd afgespeeldquote:
Idem, wij hadden op ons bootje een cassette speler met hele grote bandjes.. geen idee hoe dat heet. Leken wel videobanden maar dan 1o jaar eerder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit nummer was een van de standaard nummers die vroeger onderweg naar de vakantiebestemming in de auto op een cassettebandje werd afgespeeldIk associeer het altijd met de zomervakanties vroeger als ik het hoor
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
Met ham vind ik honingmeloen toch lekkerder.
Dat Franse accent kan ik niet plaatsen... Guadeloupe?quote:
Wat toepasselijk danquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem, wij hadden op ons bootje een cassette speler met hele grote bandjes.. geen idee hoe dat heet. Leken wel videobanden maar dan 1o jaar eerder.
Enfin.. van de 5 cassettes die we hadden waren er 2 Chansons... jeugdherinneringen
En mijn zus heet... Natalia
Wat ziet dit er mooi en smakelijk uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aoibhin en ik hebben vorige week tapas gegeten. Ik had o.a. serranoham met meloen (rechtsvoor)
Jaaaaaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aoibhin en ik hebben vorige week tapas gegeten. Ik had o.a. serranoham met meloen (rechtsvoor)
Alsof ik dat weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat Franse accent kan ik niet plaatsen... Guadeloupe?
Zeilbootje.. van klein naar iets groter tijdens mijn jeugd.. Mooie herinneringenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat toepasselijk dan![]()
Hadden jullie een eigen boot?
Optimist?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeilbootje.. van klein naar iets groter tijdens mijn jeugd.. Mooie herinneringen
Lekekr was diequote:
Dat kan ik me voorstellen ja. Lekker op het waterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeilbootje.. van klein naar iets groter tijdens mijn jeugd.. Mooie herinneringen
8 track.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem, wij hadden op ons bootje een cassette speler met hele grote bandjes.. geen idee hoe dat heet. Leken wel videobanden maar dan 1o jaar eerder.
Enfin.. van de 5 cassettes die we hadden waren er 2 Chansons... jeugdherinneringen
En mijn zus heet... Natalia
quote:
Hey Shii.quote:
Prima tunequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:33 schreef pullup het volgende:
Niet echt in een Franse stemming eigenlijk![]()
Zat net dit soort liederen te luisteren, zulke mooie harmonieën
FTFYquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima tune![]()
< Pleurt die fransozen de Maas Seine in.
Zo mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |