Volgens buienrader trekt het juist meer het land in richting ijselmeer.. maar daar hebben jullie niets aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij trekt het het land uit
En een stuk rustigerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gezellig!
de laatste keer dat ik daar was was het ijskoud
ja he, echt zo'n lome warmte, daarom verraste het mij ook dat het zo rustig ws buitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi streven![]()
Wandelen in de avond vind ik ook wel fijn na een warme dag. Er hangt dan vaak een lekkerdere hitte dan overdag
das een bromfietser, geen fietserquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te zien wel, of zou dat iemand van de hulpdiensten zijn?
iedereen zegt dat tegen mij, eerst vragen ze of ik een helm op had, als ik dan zeg van niet zeggen ze dat ik de volgende keer zeker wel een helm ga dragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die informatie is nog niet vrijgegeven![]()
We wachten op updates.
Beter een bromhelm, dan helemaal geenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
das een bromfietser, geen fietser
tenminste, aan de helm te zien.
druk baasje. ik geloof niet dat je veel gemist hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst niet en eenmaal thuis geen puf meer op te typen.. heb ook niet eens gekeken.. lag om 2100 in bed.
die bui die bij jou en D. hangt trekt langzaam naar duitsland, maar misschien heb jij een andere appquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens buienrader trekt het juist meer het land in richting ijselmeer.. maar daar hebben jullie niets aan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die bui die bij jou en D. hangt trekt langzaam naar duitsland, maar misschien heb jij een andere app
Nee, het is via Nijmegen weer helemaal naar links getrokken... da ziedde toch !quote:
volgens mijn app trekt het langaam naar rechtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het is via Nijmegen weer helemaal naar links getrokken... da ziedde toch !
Is wel wat voor jou, die snolletjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mijn app trekt het langaam naar rechts
groetjes van snollebollekes
Recht door zee!quote:
quote:
Hoi Rita.quote:
Shit, jullie hebben me ontmaskerdquote:
Ik zal het ze niet meer vertellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit, jullie hebben me ontmaskerd
Heb jij de bolletjes gepakt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou, die snolletjes?
Volgens mij is er eentje geknaptquote:
Normaal vind ik het een wat vervelend programma, maar hier heb ik destijds echt om moeten lachenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef engine het volgende:
Ik zie dat ze nog altijd actief in de politiek is. Of misschien weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |