Iemand had me jaren geleden een keer op de watermeloen/feta combi gewezen en ik kon me er eerst weinig bij voorstellen, maar is echt heerlijk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
salade met watermeloen, rauwe ham en feta is ook heerlijk met dit weer
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Killerparkiet is onderweg.![]()
Het was leuk jullie te kennen.
quote:
Zilveren muntjes toch? Deden ze vroeger ook in de melkbussenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand had me jaren geleden een keer op de watermeloen/feta combi gewezen en ik kon me er eerst weinig bij voorstellen, maar is echt heerlijk jaIk gooi daar dan ook verse munt bij
Mijn parkiet zegt dat jullie beide debiel zijn.quote:
Met SBE had ik dat heel vaak.quote:
dat klinkt ook goed, lekker frisquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand had me jaren geleden een keer op de watermeloen/feta combi gewezen en ik kon me er eerst weinig bij voorstellen, maar is echt heerlijk jaIk gooi daar dan ook verse munt bij
Houd je parkiet van zijn vleugeltjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat jullie beide debiel zijn.
houd jij van parkiet op de bbq?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Houd je parkiet van zijn vleugeltjes?
JAAA!!!quote:
Ik ben te arm voor zilverquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zilveren muntjes toch? Deden ze vroeger ook in de melkbussen
quote:
Dit nummer was een van de standaard nummers die vroeger onderweg naar de vakantiebestemming in de auto op een cassettebandje werd afgespeeldquote:
Idem, wij hadden op ons bootje een cassette speler met hele grote bandjes.. geen idee hoe dat heet. Leken wel videobanden maar dan 1o jaar eerder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit nummer was een van de standaard nummers die vroeger onderweg naar de vakantiebestemming in de auto op een cassettebandje werd afgespeeldIk associeer het altijd met de zomervakanties vroeger als ik het hoor
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
Met ham vind ik honingmeloen toch lekkerder.
Dat Franse accent kan ik niet plaatsen... Guadeloupe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |