Goed idee wel.. wat voorn textuur heeft het bij ontdooien? Slushpuppy?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren een watermeloen in puntjes gesneden en die ingevroren. Ik had vandaag nu een soort zelfgemaakte watermeloen waterijsjes
Zeg dat nou niet.....!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.....!Dat mag best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik heb met heet weer altijd zo'n zin in watermeloenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lekker, goed idee. sowieso watermeloen, ik heb de laatste paar keer heerlijke zoete gehad.
Oeh goed idee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren een watermeloen in puntjes gesneden en die ingevroren. Ik had vandaag nu een soort zelfgemaakte watermeloen waterijsjes
Een soort waterijsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed idee wel.. wat voorn textuur heeft het bij ontdooien? Slushpuppy?
Zie heb je die heerlijke ellende alquote:
Zachtjes bijten mag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort waterijsMaar dan wat steviger, het is niet zo dat met likken dat ijsje langzaam minder wordt, want het is in feite een ingevroren watermeloen. Dus je moet het wel een beetje bijten
Mot ik mijn parkiet wakker maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie heb je die heerlijke ellende al
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
[..]
Zeg dat nou niet.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
[..]
Zeg dat nou niet.....!https://www.youtube.com/watch?v=DFNmuuPkt_c[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2717425/5/50#p214707322]dinsdag 13 augustus 2024 22:12[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/357663]Aoibhin[/url] het volgende:
[..]
Ik heb met heet weer altijd zo'n zin in watermeloenEn ideaal om dan wat in te vriezen, dan heb je net een soort waterijs, en dan zit je niet met zo'n enorme meloen die snel op moet
[/quote]
salade met watermeloen, rauwe ham en feta is ook heerlijk met dit weer
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hey Dees was me voorquote:
Mooi!quote:
salade met watermeloen, rauwe ham en feta is ook heerlijk met dit weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een soort waterijsMaar dan wat steviger, het is niet zo dat met likken dat ijsje langzaam minder wordt, want het is in feite een ingevroren watermeloen. Dus je moet het wel een beetje bijten
Vies lekkerquote:
quote:
Killerparkiet is onderweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |