Je gaat eraan!!quote:
onzinnige parate kennisquote:
Jij verteld het net zelf met de cijfersquote:
Met enig persen?quote:
quote:
ow ja, mijn dochter had noodlebowl gemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
onzinnige parate kennis![]()
maar wat ik gisteren gegeten heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
10/10quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ow ja, mijn dochter had noodlebowl gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
Als je dit ziet…Sjips, ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.![]()
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik onthou dit soort onzin wel voor je
dat was het zeker, vooral met dat warme weer van gisterenquote:
Als je dit ziet…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Ziet er echt hearlik uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat was het zeker, vooral met dat warme weer van gisteren
Als je dit ziet…Fijn dat je het met ons deelt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.… dan heeft je laatste uur geslagen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ohhh lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ow ja, mijn dochter had noodlebowl gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ik woon er !!quote:
lekker, goed idee. sowieso watermeloen, ik heb de laatste paar keer heerlijke zoete gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren een watermeloen in puntjes gesneden en die ingevroren. Ik had vandaag nu een soort zelfgemaakte watermeloen waterijsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |