Nu nog een drone die er een likje verf over doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Binnenkort zijn die relletjes zo afgelopen
[ x ]
Ijzeren Rita.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef engine het volgende:
Ik zie dat ze nog altijd actief in de politiek is. Of misschien weer.
Vervang die brand vloeistof voor verf... en je kunt hetzelfde ding gebruiken : )quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog een drone die er een likje verf over doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij is er eentje geknapt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is schijnbaar hier gemaakt vanavond ;Je liet een scheet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Dat kan ik me nog herinneren ja, en dat het uiteindelijk vrij dicht bij elkaar lag nog. De beslissing had net wat anders kunnen vallen en we hadden niet al die kabinetten Rutte gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ijzeren Rita.
Het was destijds bijna Rita geworden ipv Rutte. Hoe zou dat geworden zijn als het anders was
Niet klik gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze is schijnbaar hier gemaakt vanavond ;Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
ik vind het wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou, die snolletjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
ik kan me nog vele "in je hol" topics herinnerenquote:
In KPD?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me nog vele "in je hol" topics herinneren
POLLquote:
nee 40+quote:
Over één ding zijn we het gelukkig allemaal eensquote:
Ik ben niet van suikerquote:
Dat jij dat nog weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee 40+
40+ / [40+ SC #3606] WC-rol in je hol
40+ / [40+ SC #3547] Dreads in je hol
40+ / [40+ SC #3194] Staatslot in je hol
40+ / [40+ SC #3192] Kokosnoot in je hol
40+ / [40+ SC #3172] Toerist in je hol
40+ / [40+ SC #3171] Alles in je hol
40+ / [40+ SC #3167] Vuurwerk in je hol.
40+ / [40+ SC #3170] Meer vuurwerk in je hol
40+ / [40+ SC #2710] Ketchup in je hol
er zit er ook eentje van jou tussen
Vertel…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over één ding zijn we het gelukkig allemaal eens
Ow, die heb ik verdrongen, kennelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me nog vele "in je hol" topics herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |