Nouquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dik de moeite waard geweest.
Ja, iets tussen onze reacties in zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bijna immuun voor dat spul kennelijk.
Ik had van de eerdere terugleessessie alweer 10 quotes staan maar toch weer verwijderd, verse ronde.quote:
Die heeft zeker weten een donutkussentje nodig.quote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Pijnlijk verhaal in de OP geloof ik.
Een geloof.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Christus zeg is het een hobbie ofzo?
Nee, ik ben een pro.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Christus zeg is het een hobbie ofzo?
En wat koelcompressen denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heeft zeker weten een donutkussentje nodig.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En wat koelcompressen denk ik.
Alcohol.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef notturna het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn die zich zonodig dingen zoals het filmpje in de OP moeten aandoen. Dat moet toch verrekte pijn doen?
Ja die is ooit goed verzonnen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niets een rund als je met vuurwerk stunt.
Johnny Knoxville leeft ervan.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef notturna het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn die zich zonodig dingen zoals het filmpje in de OP moeten aandoen. Dat moet toch verrekte pijn doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |