Nouquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dik de moeite waard geweest.
Ja, iets tussen onze reacties in zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bijna immuun voor dat spul kennelijk.
Ik had van de eerdere terugleessessie alweer 10 quotes staan maar toch weer verwijderd, verse ronde.quote:
Die heeft zeker weten een donutkussentje nodig.quote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Pijnlijk verhaal in de OP geloof ik.
Een geloof.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Christus zeg is het een hobbie ofzo?
Nee, ik ben een pro.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
En wat koelcompressen denk ik.quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heeft zeker weten een donutkussentje nodig.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En wat koelcompressen denk ik.
Alcohol.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef notturna het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn die zich zonodig dingen zoals het filmpje in de OP moeten aandoen. Dat moet toch verrekte pijn doen?
Ja die is ooit goed verzonnen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niets een rund als je met vuurwerk stunt.
Johnny Knoxville leeft ervan.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef notturna het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn die zich zonodig dingen zoals het filmpje in de OP moeten aandoen. Dat moet toch verrekte pijn doen?
Deze was met tartaartjes bezigquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niets een rund als je met vuurwerk stunt.
Pro triest figuur inderdaad.quote:
Nou idd. Vuurwerk is veel minder want hoevaak hebben mensen dat nou voor handen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alcohol.
Zouden ze moeten verbieden.
Toch is dat niet gezond lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Johnny Knoxville leeft ervan.
Maakt niet uit,ik ging toch niet openen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Kom op! Je kunt beter!quote:Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pro triest figuur inderdaad.
Wel voor zijn bankrekening.quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch is dat niet gezond lijkt me.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vinden ze leuk die Limbo's hun eigen lied
Jou niveau is zo laag dat kan ik niet overtreffen.quote:
*sluikreclame youtuberTquote:
Ja,waar slaat dit op? reserve Belgen.quote:
Dan zal jij het wel weten want ik weet niet wat een WECG erkenning isquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nu heb ik een WECG erkenning, maar tartaartjes ken ik alleen in de vlees variant.
wat is dit nu weerquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou niveau is zo laag dat kan ik niet overtreffen.
Moots kan er iig mee stoken, misschien nog meer trucjesquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou er iemand op de wereld kunnen fluiten met hun vagina? vragen vragen
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Friezen kennen er ook wat van hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,waar slaat dit op? reserve Belgen.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moots kan er iig mee stoken, misschien nog meer trucjes
ditquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Wet Exposieven Civiel Gebruik. Ik mag spelen met spul dat boem doet. Heb je nodig voor het herladen van patronen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan zal jij het wel weten want ik weet niet wat een WECG erkenning is
ja ik heb gezien,de kunnt met en stuk papier in de vagina pijpen pfeifenquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Auw.quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Friezen kennen er ook wat van hoor.
Dus als je een vuurpijl in je reet steekt en afsteekt krijg je geen tartaartjes?quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wet Exposieven Civiel Gebruik. Ik mag spelen met spul dat boem doet.
Als je een laag niveau al niet kan overtreffenquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou niveau is zo laag dat kan ik niet overtreffen.
Lekkers slipe mijn waarde heer.quote:
pijpen pijpen?quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb gezien,de kunnt met en stuk papier in de vagina pijpen pfeifen
Ik vrees dat een deel van mij dan een tartaartje wordt.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus als je een vuurpijl in je reet steekt en afsteekt krijg je geen tartaartjes?
Willy dood, Willeke bijna.quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
en willi alberti?
WAAAAAAR IIS DEEEE ZOOOOOOOOOOOOON
Ik probeer deze te visualiseren maar ik kom er niet uit.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb gezien,de kunnt met en stuk papier in de vagina pijpen pfeifen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |