Jou niveau is zo laag dat kan ik niet overtreffen.quote:
*sluikreclame youtuberTquote:
Ja,waar slaat dit op? reserve Belgen.quote:
Dan zal jij het wel weten want ik weet niet wat een WECG erkenning isquote:Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nu heb ik een WECG erkenning, maar tartaartjes ken ik alleen in de vlees variant.
wat is dit nu weerquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou niveau is zo laag dat kan ik niet overtreffen.
Moots kan er iig mee stoken, misschien nog meer trucjesquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou er iemand op de wereld kunnen fluiten met hun vagina? vragen vragen
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Friezen kennen er ook wat van hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,waar slaat dit op? reserve Belgen.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moots kan er iig mee stoken, misschien nog meer trucjes
ditquote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Wet Exposieven Civiel Gebruik. Ik mag spelen met spul dat boem doet. Heb je nodig voor het herladen van patronen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan zal jij het wel weten want ik weet niet wat een WECG erkenning is
ja ik heb gezien,de kunnt met en stuk papier in de vagina pijpen pfeifenquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Auw.quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Friezen kennen er ook wat van hoor.
Dus als je een vuurpijl in je reet steekt en afsteekt krijg je geen tartaartjes?quote:Op zondag 29 december 2019 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wet Exposieven Civiel Gebruik. Ik mag spelen met spul dat boem doet.
Als je een laag niveau al niet kan overtreffenquote:Op zondag 29 december 2019 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou niveau is zo laag dat kan ik niet overtreffen.
Lekkers slipe mijn waarde heer.quote:
pijpen pijpen?quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb gezien,de kunnt met en stuk papier in de vagina pijpen pfeifen
Ik vrees dat een deel van mij dan een tartaartje wordt.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus als je een vuurpijl in je reet steekt en afsteekt krijg je geen tartaartjes?
Willy dood, Willeke bijna.quote:Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
en willi alberti?
WAAAAAAR IIS DEEEE ZOOOOOOOOOOOOON
Ik probeer deze te visualiseren maar ik kom er niet uit.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb gezien,de kunnt met en stuk papier in de vagina pijpen pfeifen
Een prolaps lijkt best op een tartaartje.quote:Op zondag 29 december 2019 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus als je een vuurpijl in je reet steekt en afsteekt krijg je geen tartaartjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |