U heeft vertraging?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:44 schreef tonja het volgende:
Het is een bijzonder spannende partij nu
Nee hoor, zeg nietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik zie dat ik m net op pauze heb gezet voor een plaspauze.. Niet spoileren please
Max heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik zie dat ik m net op pauze heb gezet voor een plaspauze.. Niet spoileren please
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent toch druk hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje houdt weer de badkamer bezet.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg niets
Maar idd spannend
Wilde je je flapjes gaan wassen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Mootie weer een slapeloze nachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou en. Jij bent toch druk hier.
Ga je lekker op het balkonquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik rook altijd in de badkamer,nu zij er is moet ik elke keer wachten.Die meid zit elke keer tijden op de pot.
Ga buiten staan dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn shag ligt daar.quote:
Ja?quote:
Waarom in de badkamer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |