quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
@:Voxs kijkt straks wel even raar naar de TT.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
Die wast haar flapjes nooit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
Persoonlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat moet wél... vind ik persoonlijk![]()
ja dat was wel een beetje persoonlijkquote:
Ze zei net dat ze ging douchen. Dan moet het voor haar wel raar zijn dat de volgende TT dan opeens "gewassen flapjes" is.quote:
DAAROM!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was nog geen flappenwassertopic.
Jawel. Als de glazenwasser komt vraag ik altijd of hij dat ook meteen mee sopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje persoonlijkda's waar....
zakkenwasser had ook gekund... of doen mannen dat niet?
Dat is toch te hopen van welquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nou voornamelijk vullenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vooruitziende blikken hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze ging douchen. Dan moet het voor haar wel raar zijn dat de volgende TT dan opeens "gewassen flapjes" is.
ZIE JE WEL!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel. Als de glazenwasser komt vraag ik altijd of hij dat ook meteen mee sopt.
Dan neem je een broodje rosbiefquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Appelflappen, hmm. Dat krijgt toch een vreemde bijsmaak nu.
Scusi!quote:
Man3.quote:PVV-Kamerlid Popken sprak in heel jaar drie woorden uit
‘Steun voor beide’. Dat was de enige mondelinge bijdrage van PVV-Kamerlid Gabriëlle Popken tijdens het afgelopen parlementaire jaar. Volgens een telling van NRC Handelsblad was zij met in totaal die drie woorden in één debat de meest zwijgzame politicus van 2019.
Oh zometeen El Conjo Pasaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:33 schreef mario390 het volgende:
902 Fernando ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
901 No More Tears Ozzy Osbourne![]()
900 Use Somebody Kings of Leon
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel
898 Denis Blondie
897 Man On The Moon R.E.M.
Flapjesgatequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scusi!
Voor je het weet is er weer een gate.
In de hot tobbe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:34 schreef chufi het volgende:
Ik ken een Svenska flicka die bij hun thuis kwam ...
Die moest ook de Jeugdstorm-afdeling opzetten, geloof ik. Probleem daarbij was dat je daarvan ook geen lid kon worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is ze niet op de lijst gezet wegens haar intellectuele bagage:
[ afbeelding ]
Goede heupenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik was er niet bij en zij was een kind en wist niet beterquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
oh..........................
en toen?
oh.... okéquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ik was er niet bij en zij was een kind en wist niet beter
Ah! Begrijpelijk dat ze ermee wegkomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moest ook de Jeugdstorm-afdeling opzetten, geloof ik. Probleem daarbij was dat je daarvan ook geen lid kon worden.
Jasje te klein, mouwen raar omgeslagen, onverzorgd haar, haar jurk en jasje vloeken lichtjes en armbanden om beide armen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de 70+ SC
Morgen weer de hele dag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Scrut kan wel weer verder met vuurwerk afsteken.
quote:
Als je dan toch niets te melden hebt als Kamerlid, moet je die details inderdaad wel op orde hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jasje te klein, mouwen raar omgeslagen, onverzorgd haar, haar jurk en jasje vloeken lichtjes en armbanden om beide armen.
Goed! Pijnstiller nu op aanbevolen hoeveelheid per dag, zwelling bijna weg. Hoest weg, rug ook goed. blijquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed! Pijnstiller nu op aanbevolen hoeveelheid per dag, zwelling bijna weg. Hoest weg, rug ook goed. blij
Kun je alvast wennen voor Oud&Nieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeik schrik me steeds rot
Hier waren ze vorig jaar ook in de weer met heel zwaar vuurwerk. De vloer trilde en het verbaasde me dat er geen ruiten waren gesneuveld.quote:
Niet voor langquote:
Idd. Als je er toch alleen maar bent om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je dan toch niets te melden hebt als Kamerlid, moet je die details inderdaad wel op orde hebben.
Dan kan ik al bijna een beroep op u doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed! Pijnstiller nu op aanbevolen hoeveelheid per dag, zwelling bijna weg. Hoest weg, rug ook goed. blij
En dan trekt alle ellende ineens tegelijkertijd weg.. Fijn voor jequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga met oordopjes in altijd een boek lezen ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je alvast wennen voor Oud&Nieuw.
Sjezus zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier waren ze vorig jaar ook in de weer met heel zwaar vuurwerk. De vloer trilde en het verbaasde me dat er geen ruiten waren gesneuveld.
Volgende dag zag ik dat de abri hier een paar meter verderop vakkundig van alle glas was ontdaan
Oh jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan ik al bijna een beroep op u doen.![]()
Fijn, Voxs, heb je die zeikerij ook weer achter de rug.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan trekt alle ellende ineens tegelijkertijd weg.. Fijn voor je![]()
Er is bij jou toch ook wel eens vuurwerk naar binnen gevlogen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier waren ze vorig jaar ook in de weer met heel zwaar vuurwerk. De vloer trilde en het verbaasde me dat er geen ruiten waren gesneuveld.
Volgende dag zag ik dat de abri hier een paar meter verderop vakkundig van alle glas was ontdaan
Ja, ik had de wijkagent gebeld, maar zolang er geen sprake van was dat er naar mensen of dieren vuuurwerk werd gegooid deden ze er niets aan. Snap ik ook wel, het was een gekkenhuis in de stad..quote:
Dat klinkt al heel wat beter, fijn Voxsquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
En volgens de Wet van Behoud van Ellende zit iemand anders er nu mee opgescheeptquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan trekt alle ellende ineens tegelijkertijd weg.. Fijn voor je![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel wat beter, fijn Voxs
Ja, een vuurpijl door het raam van het bovenlicht. Heeft onder de gordijnen nog na liggen smeulen, een gat in de vloerbedekking. Ik kwam die avond thuis en de hele zooi stond vol met rook. Dat dat gordijn toen niet in de fik is gevlogen is een wonder..quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is bij jou toch ook wel eens vuurwerk naar binnen gevlogen?
Proostquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgens de Wet van Behoud van Ellende zit iemand anders er nu mee opgescheept
Ik voel opeens een stekende pijn in mijn kaakquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgens de Wet van Behoud van Ellende zit iemand anders er nu mee opgescheept
Inderdaad, dan heb je heel veel geluk gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, een vuurpijl door het raam van het bovenlicht. Heeft onder de gordijnen nog na liggen smeulen, een gat in de vloerbedekking. Ik kwam die avond thuis en de hele zooi stond vol met rook. Dat dat gordijn toen niet in de fik is gevlogen is een wonder..
Arme kat...
Die ga ik een keer proberen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost
Lekker met prosecco ook, maar dat had ik al gezegd
Daarom is de enige manier een verkoopverbod. Gaan ze wel door met illegaal vuurwerk, maar als de knal frequentie afneemt is het makkelijker op te sporen. Dát enorm beboeten en binnen een paar jaar hoor je alleen nog geldautomaten opgeblazen worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik had de wijkagent gebeld, maar zolang er geen sprake van was dat er naar mensen of dieren vuuurwerk werd gegooid deden ze er niets aan. Snap ik ook wel, het was een gekkenhuis in de stad..
Jeetje wat schrikken!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, een vuurpijl door het raam van het bovenlicht. Heeft onder de gordijnen nog na liggen smeulen, een gat in de vloerbedekking. Ik kwam die avond thuis en de hele zooi stond vol met rook. Dat dat gordijn toen niet in de fik is gevlogen is een wonder..
Arme kat...
Sinds die tijd ben ik altijd thuis tijdens oud en nieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb je heel veel geluk gehad.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik voel opeens een stekende pijn in mijn kaak
Van mij mag dat verbod wel ja. Stomme geknal. Veroorzaakt alleen maar ellende.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom is de enige manier een verkoopverbod. Gaan ze wel door met illegaal vuurwerk, maar als de knal frequentie afneemt is het makkelijker op te sporen. Dát enorm beboeten en binnen een paar jaar hoor je alleen nog geldautomaten opgeblazen worden.
Nee, pech juist. Geluk heb je als er geen vuurwerk bij je naar binnen vliegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb je heel veel geluk gehad.
Toen ik thuis kwam was ik redelijk bezopen, dus dat viel op zich wel mee. De volgende dag kwam het besef..quote:
Precies, lik op stuk-beleidquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom is de enige manier een verkoopverbod. Gaan ze wel door met illegaal vuurwerk, maar als de knal frequentie afneemt is het makkelijker op te sporen. Dát enorm beboeten en binnen een paar jaar hoor je alleen nog geldautomaten opgeblazen worden.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is 'jeetjekreetje' wat een schrik.
Dat vind ik zo'n onzin. De meeste overlast wordt door illegaal vuurwerk veroorzaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie is pas een knaller.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Alcohol zorgt voor veel meer ellende dan vuurwerk.
Met alcohol val ik de dieren hier in de kinderboerderij niet lastig of de vogels hier in het park. Met vuurwerk doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie is pas een knaller.
Loopt wel vaak met een sisser af,of een paar vingers minder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie is pas een knaller.
Ik had de verkeerde smiley en zag dat niet omdat ik opschrok en bij de kat ging kijken! Het wasquote:
Dieren hebben schrik van vuurwerk. Daar hoeft het niet illegaal voor te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. De meeste overlast wordt door illegaal vuurwerk veroorzaakt.
Heeft ze al wat gegeten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde smiley en zag dat niet omdat ik opschrok en bij de kat ging kijken! Het wasipv
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loopt wel vaak met een sisser af,of een paar vingers minder.
Geluk bij een ongeluk dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, pech juist. Geluk heb je als er geen vuurwerk bij je naar binnen vliegt
Op dit moment is alle illegaal wat men afsteekt. 31 december 1800 wordt het pas legaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. De meeste overlast wordt door illegaal vuurwerk veroorzaakt.
Klopt en handhaven is onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit moment is alle illegaal wat men afsteekt. 31 december 1800 wordt het pas legaal.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef mario390 het volgende:
nederlandse verstaan toch niet kölschisch?
Als het nou bij die paar uurtjes bleef,geen probleem.Maar het is hier nu al een maand aan de gang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dieren hebben schrik van vuurwerk. Daar hoeft het niet illegaal voor te zijn.
Oorlog zorgt voor nog meer ellende en dat is ook niet verboden, dus waarom zou vuurwerk dan verboden moeten worden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Lekker nachtje over kunnen slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen ik thuis kwam was ik redelijk bezopen, dus dat viel op zich wel mee. De volgende dag kwam het besef..
Een maand?! Dat heeft nergens meer iets mee te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het nou bij die paar uurtjes bleef,geen probleem.Maar het is hier nu al een maand aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope. Ik probeerde haar met catnip te lokken, maar net op het moment dat ze onder het bed uit wou komen, was er weer een gigantische knal.quote:
Zo kan je alles bagatelliseren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oorlog zorgt voor nog meer ellende en dat is ook niet verboden, dus waarom zou vuurwerk dan verboden moeten worden?
Geeft niet, ze was gewoon wat aan het uitrusten!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde smiley en zag dat niet omdat ik opschrok en bij de kat ging kijken! Het wasipv
Dat dus, ik hoor hier al 1,5 maand knallen. Ik moet ook steeds mijn parkietje geruststellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het nou bij die paar uurtjes bleef,geen probleem.Maar het is hier nu al een maand aan de gang.
Alleen militairen vuurwerk af laten steken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oorlog zorgt voor nog meer ellende en dat is ook niet verboden, dus waarom zou vuurwerk dan verboden moeten worden?
Godver.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Ik probeerde haar met catnip te lokken, maar net op het moment dat ze onder het bed uit wou komen, was er weer een gigantische knal.
Het is echt waar.Soul heeft laatst nog een aantal jongeren vriendelijk verzocht op te rotten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een maand?! Dat heeft nergens meer iets mee te maken.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef An_0_Niem het volgende:
TT doet me denken aan dit topic:
SEX / Wat voor kut hebben mannen het liefst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat en kuttopic
P'cies.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
"Vriendelijk"quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt waar.Soul heeft laatst nog een aantal jongeren vriendelijk verzocht op te rotten.
Nah, ik neem aan dat het geknal vannacht even stopt. Dan gaat ze wel eten en naar de bak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Godver.
Zet wat eten bij haar onder het bed? En de kattenbak ook?
Ja, weet ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Voxs het volgende:
Katje moet wel eten geregeld ivm met lever.
Zijn jullie de enige die er wat van zeggen dan? Een maand overlast, pfff. Dat had allang opgepakt moeten worden door de politie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt waar.Soul heeft laatst nog een aantal jongeren vriendelijk verzocht op te rotten.
Als het vannacht wat stiller wordt dan komt ze vast wel er onderuitquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Voxs het volgende:
Klopt. Leververvetting kan bij katten als ze niet eten al heel snel optreden. Hoe dikker de kat hoe sneller.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Voxs het volgende:
haal de DeLorean maar uit de garage dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit moment is alle illegaal wat men afsteekt. 31 december 1800 wordt het pas legaal.
Ik heb het idee dat politie er bijna niets op uit doet johquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn jullie de enige die er wat van zeggen dan? Een maand overlast, pfff. Dat had allang opgepakt moeten worden door de politie.
Ik hoor een knal maar ik weet niet waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat politie er bijna niets op uit doet joh
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
haal de DeLorean maar uit de garage dan.
ik liet een scheetquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoor een knal maar ik weet niet waar het vandaan komt.
Mja, die zijn elders ingezet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oké. Arme poezel.. Geef haar maar een virtuele troostknuffel van me.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik neem aan dat het geknal vannacht even stopt. Dan gaat ze wel eten en naar de bak.
Ze gaven wel gehoor aan haar verzoek.quote:
Hier zijn het van die scooter ettertjes, die doen ergens pang pang en scheuren er weer vandoor. Moeilijk te vangen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er nog wat over van dat eiland alsik hier helemaal hoorde...quote:
Wat zielig dat ze zo bang isquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik neem aan dat het geknal vannacht even stopt. Dan gaat ze wel eten en naar de bak.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is er nog wat over van dat eiland alsik hier helemaal hoorde...
De wijkagent heeft meerdere klachten ontvangen,er is zelfs iemands auto beschadigd door zwaar vuurwerk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn jullie de enige die er wat van zeggen dan? Een maand overlast, pfff. Dat had allang opgepakt moeten worden door de politie.
Oeh nou dan mag ze hier ook wel langskomen als ze opgewassen is tegen een hele straat pauper Tokkies die hun bijstand de lucht in schieten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven wel gehoor aan haar verzoek.
Was geen zingend verzoek zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaven wel gehoor aan haar verzoek.
Oooh, wijkagent.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De wijkagent heeft meerdere klachten ontvangen,er is zelfs iemands auto beschadigd door zwaar vuurwerk.
Same here.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier zijn het van die scooter ettertjes, die doen ergens pang pang en scheuren er weer vandoor. Moeilijk te vangen.
Ik kan er niet echt bij om haar een knuffel te geven. Ik heb haar wel wat brokjes gevoerd net.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Oké. Arme poezel.. Geef haar maar een virtuele troostknuffel van me.
@Soulravenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh nou dan mag ze hier ook wel langskomen als ze opgewassen is tegen een hele straat pauper Tokkies die hun bijstand de lucht in schieten.
Daarom ook virtueelquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan er niet echt bij om haar een knuffel te geven. Ik heb haar wel wat brokjes gevoerd net.
man3quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh nou dan mag ze hier ook wel langskomen als ze opgewassen is tegen een hele straat pauper Tokkies die hun bijstand de lucht in schieten.
Ik zal de Top 2000 eens aanzetten op m'n slaapkamer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En een radio aanzetten Recce? Wij hadden altijd geluid aanstaan dus radio of tv om het meeste knal geluid te overstemmen. We hadden een hond die anders de hele dag blafte.
Doe de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal de Top 2000 eens aanzetten op m'n slaapkamer.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe de gordijnen dicht
Al heeft een eckte FOK!ker die altijd al dicht natuurlijk.
Zo heb ik ooit een lichtkogel ontweken.quote:
Met een Captain America shield?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een lichtkogel ontweken.
met zijn flapjes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
@:lucky2bastard Wright zit wel heel erg te kloten nu.
Die zijn inderdaad altijd dicht op de slaapkamer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe de gordijnen dicht
Al heeft een eckte FOK!ker die altijd al dicht natuurlijk.
Ah, dat kan ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad altijd dicht op de slaapkamer.
Sterk spul!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook.
[ afbeelding ]
Meer een Matrix move.quote:
Vis is ook verboden, helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef mario390 het volgende:
en kennen jullie Vis`?
892 Kristallnach BAP![]()
891 Take This Waltz Leonard Cohen
890 A Gentleman's Excuse Me Fish
889 That's Life Frank Sinatra
888 One Of Us ABBA
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef mario390 het volgende:
en kennen jullie Vis`?
892 Kristallnach BAP![]()
891 Take This Waltz Leonard Cohen
890 A Gentleman's Excuse Me Fish
889 That's Life Frank Sinatra
888 One Of Us ABBA
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vis is ook verboden, helaas.
daz is niet bij deze 5quote:
sph?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sociaal Pedagogische Hulpverleningstrui?
Ik heb geen idee wat ik me bij een SPH-trui moet voorstellenquote:
Ik ook niet. Zegt me helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me bij een SPH-trui moet voorstellen
Tuttig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me bij een SPH-trui moet voorstellen
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu jij nog een witte jas met de mouwen achter op de rug gebonden?
Goed antwoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
Beste Mario,
De livestream van de Top 2000 kunt u volgen via de volgende link: https://www.nporadio2.nl/live.
Veel kijkplezier!
Met vriendelijke groeten,
Claudia
Dat is aardig van Clauquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
Beste Mario,
De livestream van de Top 2000 kunt u volgen via de volgende link: https://www.nporadio2.nl/live.
Veel kijkplezier!
Claudia
De Brij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
Beste Mario,
Veel kijkplezier!
Claudia
dat helpt enormquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
Beste Mario,
Veel kijkplezier!
Claudia
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
Beste Mario,
Veel kijkplezier!
Claudia
Ik nog nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mootie het volgende:
Ok, Soul heeft een tuttige coltrui gekocht.
Ik kan weer slapen vannacht.
Gelukkig had niemand hier dat nog tegen je gezegdquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
Beste Mario,
Veel kijkplezier!
Claudia
Mwahquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Die link heb ik vandaag al vaker voorbij zien komen
Hoi,nee,niet mijn smaak,ze heeft gelukkig nog wel een andere gekocht die ik wel mooi vind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij vindt 'm dus niet leuk?
Goedenavond trouwens.
Dus SPH-ers zijn tutjes?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi,nee,niet mijn smaak,ze heeft gelukkig nog wel een andere gekocht die ik wel mooi vind.
Die heb ik ook al een paar keer gepost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Die link heb ik vandaag al vaker voorbij zien komen
Vaak wel.quote:
Zit je in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer gepost.Ik vermoed dat Mario iets fout heeft staan op z'n laptop. Ik kan met een VPN namelijk gewoon vanuit Oostenrijk naar die link kijken.
Juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja kunnen wij onze mening ook geven.
Lekker rustgevend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk Bob Ross en het voelt alsof ik naar een magic show kijk
Ah joh, leg het hem even uit danquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer gepost.Ik vermoed dat Mario iets fout heeft staan op z'n laptop. Ik kan met een VPN namelijk gewoon vanuit Oostenrijk naar die link kijken.
Ik heb het ook geprobeerd en mij lukt het ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik herken dat wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
watquote:
Jij niet.quote:
We don't make mistakes, just happy little accidents.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd en mij lukt het ook.
quote:
hij heeft opgegevenquote:
Ik ben even heel stil.quote:
als je er "vandaag" achter plaktquote:
dat zou me ook al verbazen. Ik weet bijna zeker dat het onderwerp vandaag nog niet klaar isquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
We don't make mistakes, just happy little accidents.
We kunnen een poultje opzetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zou me ook al verbazen. Ik weet bijna zeker dat het onderwerp vandaag nog niet klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |