Ik vind hier iets vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, lekker eventjes een uurtje vuurwerk afgestoken. Het knalt hier enorm in de gloppen
Had je wel cobra's meegenomen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, lekker eventjes een uurtje vuurwerk afgestoken. Het knalt hier enorm in de gloppen
Nielieguh!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wilde ik eerst zeggen, maar het klonk zo moekerig.quote:
Daarom...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen, maar het klonk zo moekerig.
Het is een mooie invasie dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, de anderen die stonden te knallen waren ook geen Eilanders, volgens mij.
Die betalen al genoeg toeristen belasting, maar je noemt je nu al een eilander? Wanneer is je benoeming ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die betalen al genoeg toeristen belasting, maar je noemt je nu al een eilander? Wanneer is je benoeming ?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Priekwiewaliepollie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:17 schreef Voxs het volgende:
Ligt het aan mij of is deze chat vandaag nog erger dan anders niet coherent?
En als je er niet op bent ben je ook geen eilanderquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:17 schreef Voxs het volgende:
Als je op een eiland bent, ben je een eilander
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
de kleine beeld , zien ju de cafe bezoekers?
[ afbeelding ]
klik dan op het pijltje !!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
De button doet het nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
ah, dat is volkomen logisch iddquote:
Ik keek even hier https://www.nporadio2.nl/livequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat zat vast in een aangespoelde container.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier gekocht. Er is hier heel veel illegaal vuurwerk voor weinig.
Mam & papquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen, maar het klonk zo moekerig.
Alweer? Daar was toch maar 1 nummer van?quote:
Iew bah!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te stinkengeen zin om te douchen, morgen weer
Denk je eens in hoe fijn het is als je schoongeboend in je nachtjaponnetje voor de tv zit te kijken naar het nieuwste lawaaiprogramma op 4.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te stinkengeen zin om te douchen, morgen weer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef FANN het volgende:
alleen mijn flapjes wassen.... meer dan genoeg
pfffffffffff la maar zittenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je eens in hoe fijn het is als je schoongeboend in je nachtjaponnetje voor de tv zit te kijken naar het nieuwste lawaaiprogramma op 4.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je eens in hoe fijn het is als je schoongeboend in je nachtjaponnetje voor de tv zit te kijken naar het nieuwste lawaaiprogramma op 4.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:tonja, vanaf de start meteen een goede wedstrijd.
Flapjes? Euhm...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef FANN het volgende:
Ding komt elke dag 3 keer langs jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alweer? Daar was toch maar 1 nummer van?
Ik heb ook geen puf meer.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef FANN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |