Ik vind hier iets vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, lekker eventjes een uurtje vuurwerk afgestoken. Het knalt hier enorm in de gloppen
Had je wel cobra's meegenomen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, lekker eventjes een uurtje vuurwerk afgestoken. Het knalt hier enorm in de gloppen
Nielieguh!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wilde ik eerst zeggen, maar het klonk zo moekerig.quote:
Daarom...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen, maar het klonk zo moekerig.
Het is een mooie invasie dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, de anderen die stonden te knallen waren ook geen Eilanders, volgens mij.
Die betalen al genoeg toeristen belasting, maar je noemt je nu al een eilander? Wanneer is je benoeming ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die betalen al genoeg toeristen belasting, maar je noemt je nu al een eilander? Wanneer is je benoeming ?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Priekwiewaliepollie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:17 schreef Voxs het volgende:
Ligt het aan mij of is deze chat vandaag nog erger dan anders niet coherent?
En als je er niet op bent ben je ook geen eilanderquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:17 schreef Voxs het volgende:
Als je op een eiland bent, ben je een eilander
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
de kleine beeld , zien ju de cafe bezoekers?
[ afbeelding ]
klik dan op het pijltje !!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
De button doet het nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
ah, dat is volkomen logisch iddquote:
Ik keek even hier https://www.nporadio2.nl/livequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:16 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |