Proberen we niet te doen maar hij is niet te houden op die moment.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je laat hem dan toch niet buiten?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef sacha het volgende:
ja, en een sterkte topic, een ik haat vuurwerk topic, een migraine topic, een snickers topic, een YouTube topic, een zwaai topic, een zeik topic, een vakantie topic, een beklim een berg topic, een treintjes topic, een knarie topic, een boogschiet topic, een mijn moedàh is nog steeds niet doot topic, een tetten topic, een zuip topic, een kiloknaller topic, een kutboeren topic, een Mars topic...
Ik ken hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]Te kleine dozen zijn vaak aantrekkelijker voor katten.
Ken je de kat Maru van YouTube?
zeik en YT topics zijn er al ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef sacha het volgende:
ja, en een sterkte topic, een ik haat vuurwerk topic, een migraine topic, een snickers topic, een YouTube topic, een zwaai topic, een zeik topic, een vakantie topic, een beklim een berg topic, een treintjes topic, een knarie topic, een boogschiet topic, een mijn moedàh is nog steeds niet doot topic, een tetten topic, een zuip topic, een kiloknaller topic, een kutboeren topic, een Mars topic...
Ik ben er nu ook wel klaar mee. Ik heb vroeger met veel lol vuurwerk afgestoken, maar toen bleef het beperkt tot één dag. Nu wordt vandaag al verkocht en afgestoken en het is nog maar 28 december.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Vuurwerk is echt kut. Het kost veel geld, slecht voor het milieu en luchtkwaliteit. Niet te vergeten dat dieren het niet leuk vinden en veel mensen ook niet meer .
Afschaffen die hap.
Of gewoon iedereen z'n eigen topic?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef sacha het volgende:
is dat grappigquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef mario390 het volgende:
volgend uur
zotti, fernando,ozzi en garfunkel
wat en mesching
Amen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Vuurwerk is echt kut. Het kost veel geld, slecht voor het milieu en luchtkwaliteit. Niet te vergeten dat dieren het niet leuk vinden en veel mensen ook niet meer .
Afschaffen die hap.
Alles door elkaar. Heb je een kloontje hier mario?quote:
Ja dan kom je ineens aan tradities en speeltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal eens, zoiets zei ik gisteravond ook in een topic, ik kreeg een heeeeele vreemd reactie
hep ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen z'n eigen topic?
dat vind ik leuk zo en mischung hoor je nergens andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alles door elkaar. Heb je een kloontje hier mario?
ja!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen z'n eigen topic?
nee ben alles ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alles door elkaar. Heb je een kloontje hier mario?
Maru is een held!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]Te kleine dozen zijn vaak aantrekkelijker voor katten.
Ken je de kat Maru van YouTube?
Dat is inderdaad wel leuk aan zulke lijsten. Ook nummers die je jaren niet gehoord hebt. Eigenlijk vindt ik serious request leuker, door al die aangevraagde nummers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat vind ik leuk zo en mischung hoor je nergens anders
Okequote:
10 minuten ellendequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef mario390 het volgende:
dit lied duurt 10 minutt als het niet gekort werd
Yups. Ze kunnen ook niets, want die kinderen rennen gewoon via steegjes weg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik weet nu al dat als je de politie belt en zegt in welke straat het is dat ze niet komen, want Tokkie straat.
Sterkte ieniquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik weet nu al dat als je de politie belt en zegt in welke straat het is dat ze niet komen, want Tokkie straat.
Ik gok dat het hier geen kinderen zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ze kunnen ook niets, want die kinderen rennen gewoon via steegjes weg.
Daar is ze wel heel bedreven inquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef scrupuleus het volgende:
Laten we niet gaan ridiculiseren sacha![]()
![]()
![]()
Opgewonden standje
Dan is het nog sneuer eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat het hier geen kinderen zijn.
Dat gelukkig net niet, half 5 of zo....wacht dat is maar 3 uurquote:
Mogguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |