Ja, een vuurpijl door het raam van het bovenlicht. Heeft onder de gordijnen nog na liggen smeulen, een gat in de vloerbedekking. Ik kwam die avond thuis en de hele zooi stond vol met rook. Dat dat gordijn toen niet in de fik is gevlogen is een wonder..quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is bij jou toch ook wel eens vuurwerk naar binnen gevlogen?
Proostquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgens de Wet van Behoud van Ellende zit iemand anders er nu mee opgescheept
Ik voel opeens een stekende pijn in mijn kaakquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgens de Wet van Behoud van Ellende zit iemand anders er nu mee opgescheept
Inderdaad, dan heb je heel veel geluk gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, een vuurpijl door het raam van het bovenlicht. Heeft onder de gordijnen nog na liggen smeulen, een gat in de vloerbedekking. Ik kwam die avond thuis en de hele zooi stond vol met rook. Dat dat gordijn toen niet in de fik is gevlogen is een wonder..
Arme kat...
Die ga ik een keer proberen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost
Lekker met prosecco ook, maar dat had ik al gezegd
Daarom is de enige manier een verkoopverbod. Gaan ze wel door met illegaal vuurwerk, maar als de knal frequentie afneemt is het makkelijker op te sporen. Dát enorm beboeten en binnen een paar jaar hoor je alleen nog geldautomaten opgeblazen worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik had de wijkagent gebeld, maar zolang er geen sprake van was dat er naar mensen of dieren vuuurwerk werd gegooid deden ze er niets aan. Snap ik ook wel, het was een gekkenhuis in de stad..
Jeetje wat schrikken!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, een vuurpijl door het raam van het bovenlicht. Heeft onder de gordijnen nog na liggen smeulen, een gat in de vloerbedekking. Ik kwam die avond thuis en de hele zooi stond vol met rook. Dat dat gordijn toen niet in de fik is gevlogen is een wonder..
Arme kat...
Sinds die tijd ben ik altijd thuis tijdens oud en nieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb je heel veel geluk gehad.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik voel opeens een stekende pijn in mijn kaak
Van mij mag dat verbod wel ja. Stomme geknal. Veroorzaakt alleen maar ellende.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom is de enige manier een verkoopverbod. Gaan ze wel door met illegaal vuurwerk, maar als de knal frequentie afneemt is het makkelijker op te sporen. Dát enorm beboeten en binnen een paar jaar hoor je alleen nog geldautomaten opgeblazen worden.
Nee, pech juist. Geluk heb je als er geen vuurwerk bij je naar binnen vliegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan heb je heel veel geluk gehad.
Toen ik thuis kwam was ik redelijk bezopen, dus dat viel op zich wel mee. De volgende dag kwam het besef..quote:
Precies, lik op stuk-beleidquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom is de enige manier een verkoopverbod. Gaan ze wel door met illegaal vuurwerk, maar als de knal frequentie afneemt is het makkelijker op te sporen. Dát enorm beboeten en binnen een paar jaar hoor je alleen nog geldautomaten opgeblazen worden.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is 'jeetjekreetje' wat een schrik.
Dat vind ik zo'n onzin. De meeste overlast wordt door illegaal vuurwerk veroorzaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie is pas een knaller.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Alcohol zorgt voor veel meer ellende dan vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |