quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
@:Voxs kijkt straks wel even raar naar de TT.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
Die wast haar flapjes nooit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
Persoonlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat moet wél... vind ik persoonlijk![]()
ja dat was wel een beetje persoonlijkquote:
Ze zei net dat ze ging douchen. Dan moet het voor haar wel raar zijn dat de volgende TT dan opeens "gewassen flapjes" is.quote:
DAAROM!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was nog geen flappenwassertopic.
Jawel. Als de glazenwasser komt vraag ik altijd of hij dat ook meteen mee sopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje persoonlijkda's waar....
zakkenwasser had ook gekund... of doen mannen dat niet?
Dat is toch te hopen van welquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nou voornamelijk vullenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vooruitziende blikken hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze ging douchen. Dan moet het voor haar wel raar zijn dat de volgende TT dan opeens "gewassen flapjes" is.
ZIE JE WEL!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel. Als de glazenwasser komt vraag ik altijd of hij dat ook meteen mee sopt.
Dan neem je een broodje rosbiefquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Appelflappen, hmm. Dat krijgt toch een vreemde bijsmaak nu.
Scusi!quote:
Man3.quote:PVV-Kamerlid Popken sprak in heel jaar drie woorden uit
‘Steun voor beide’. Dat was de enige mondelinge bijdrage van PVV-Kamerlid Gabriëlle Popken tijdens het afgelopen parlementaire jaar. Volgens een telling van NRC Handelsblad was zij met in totaal die drie woorden in één debat de meest zwijgzame politicus van 2019.
Oh zometeen El Conjo Pasaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:33 schreef mario390 het volgende:
902 Fernando ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
901 No More Tears Ozzy Osbourne![]()
900 Use Somebody Kings of Leon
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel
898 Denis Blondie
897 Man On The Moon R.E.M.
Flapjesgatequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scusi!
Voor je het weet is er weer een gate.
In de hot tobbe?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:34 schreef chufi het volgende:
Ik ken een Svenska flicka die bij hun thuis kwam ...
Die moest ook de Jeugdstorm-afdeling opzetten, geloof ik. Probleem daarbij was dat je daarvan ook geen lid kon worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is ze niet op de lijst gezet wegens haar intellectuele bagage:
[ afbeelding ]
Goede heupenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik was er niet bij en zij was een kind en wist niet beterquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
oh..........................
en toen?
oh.... okéquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ik was er niet bij en zij was een kind en wist niet beter
Ah! Begrijpelijk dat ze ermee wegkomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moest ook de Jeugdstorm-afdeling opzetten, geloof ik. Probleem daarbij was dat je daarvan ook geen lid kon worden.
Jasje te klein, mouwen raar omgeslagen, onverzorgd haar, haar jurk en jasje vloeken lichtjes en armbanden om beide armen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Recce het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de 70+ SC
Morgen weer de hele dag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Scrut kan wel weer verder met vuurwerk afsteken.
quote:
Als je dan toch niets te melden hebt als Kamerlid, moet je die details inderdaad wel op orde hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jasje te klein, mouwen raar omgeslagen, onverzorgd haar, haar jurk en jasje vloeken lichtjes en armbanden om beide armen.
Goed! Pijnstiller nu op aanbevolen hoeveelheid per dag, zwelling bijna weg. Hoest weg, rug ook goed. blijquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed! Pijnstiller nu op aanbevolen hoeveelheid per dag, zwelling bijna weg. Hoest weg, rug ook goed. blij
Kun je alvast wennen voor Oud&Nieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeik schrik me steeds rot
Hier waren ze vorig jaar ook in de weer met heel zwaar vuurwerk. De vloer trilde en het verbaasde me dat er geen ruiten waren gesneuveld.quote:
Niet voor langquote:
Idd. Als je er toch alleen maar bent om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je dan toch niets te melden hebt als Kamerlid, moet je die details inderdaad wel op orde hebben.
Dan kan ik al bijna een beroep op u doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goed! Pijnstiller nu op aanbevolen hoeveelheid per dag, zwelling bijna weg. Hoest weg, rug ook goed. blij
En dan trekt alle ellende ineens tegelijkertijd weg.. Fijn voor jequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga met oordopjes in altijd een boek lezen ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je alvast wennen voor Oud&Nieuw.
Sjezus zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier waren ze vorig jaar ook in de weer met heel zwaar vuurwerk. De vloer trilde en het verbaasde me dat er geen ruiten waren gesneuveld.
Volgende dag zag ik dat de abri hier een paar meter verderop vakkundig van alle glas was ontdaan
Oh jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan ik al bijna een beroep op u doen.![]()
Fijn, Voxs, heb je die zeikerij ook weer achter de rug.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan trekt alle ellende ineens tegelijkertijd weg.. Fijn voor je![]()
Er is bij jou toch ook wel eens vuurwerk naar binnen gevlogen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier waren ze vorig jaar ook in de weer met heel zwaar vuurwerk. De vloer trilde en het verbaasde me dat er geen ruiten waren gesneuveld.
Volgende dag zag ik dat de abri hier een paar meter verderop vakkundig van alle glas was ontdaan
Ja, ik had de wijkagent gebeld, maar zolang er geen sprake van was dat er naar mensen of dieren vuuurwerk werd gegooid deden ze er niets aan. Snap ik ook wel, het was een gekkenhuis in de stad..quote:
Dat klinkt al heel wat beter, fijn Voxsquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
En volgens de Wet van Behoud van Ellende zit iemand anders er nu mee opgescheeptquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan trekt alle ellende ineens tegelijkertijd weg.. Fijn voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |