Die heb ik ook al een paar keer gepost.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Die link heb ik vandaag al vaker voorbij zien komen
Vaak wel.quote:
Zit je in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer gepost.Ik vermoed dat Mario iets fout heeft staan op z'n laptop. Ik kan met een VPN namelijk gewoon vanuit Oostenrijk naar die link kijken.
Juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja kunnen wij onze mening ook geven.
Lekker rustgevend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk Bob Ross en het voelt alsof ik naar een magic show kijk
Ah joh, leg het hem even uit danquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer gepost.Ik vermoed dat Mario iets fout heeft staan op z'n laptop. Ik kan met een VPN namelijk gewoon vanuit Oostenrijk naar die link kijken.
Ik heb het ook geprobeerd en mij lukt het ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik herken dat wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
watquote:
Jij niet.quote:
We don't make mistakes, just happy little accidents.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd en mij lukt het ook.
quote:
hij heeft opgegevenquote:
Ik ben even heel stil.quote:
als je er "vandaag" achter plaktquote:
dat zou me ook al verbazen. Ik weet bijna zeker dat het onderwerp vandaag nog niet klaar isquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
We don't make mistakes, just happy little accidents.
We kunnen een poultje opzetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zou me ook al verbazen. Ik weet bijna zeker dat het onderwerp vandaag nog niet klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |