Met alcohol val ik de dieren hier in de kinderboerderij niet lastig of de vogels hier in het park. Met vuurwerk doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Alcohol zorgt voor veel meer ellende dan vuurwerk.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie is pas een knaller.
Loopt wel vaak met een sisser af,of een paar vingers minder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie is pas een knaller.
Ik had de verkeerde smiley en zag dat niet omdat ik opschrok en bij de kat ging kijken! Het wasquote:
Dieren hebben schrik van vuurwerk. Daar hoeft het niet illegaal voor te zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. De meeste overlast wordt door illegaal vuurwerk veroorzaakt.
Heeft ze al wat gegeten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde smiley en zag dat niet omdat ik opschrok en bij de kat ging kijken! Het wasipv
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loopt wel vaak met een sisser af,of een paar vingers minder.
Geluk bij een ongeluk dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, pech juist. Geluk heb je als er geen vuurwerk bij je naar binnen vliegt
Op dit moment is alle illegaal wat men afsteekt. 31 december 1800 wordt het pas legaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. De meeste overlast wordt door illegaal vuurwerk veroorzaakt.
Klopt en handhaven is onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit moment is alle illegaal wat men afsteekt. 31 december 1800 wordt het pas legaal.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef mario390 het volgende:
nederlandse verstaan toch niet kölschisch?
Als het nou bij die paar uurtjes bleef,geen probleem.Maar het is hier nu al een maand aan de gang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dieren hebben schrik van vuurwerk. Daar hoeft het niet illegaal voor te zijn.
Oorlog zorgt voor nog meer ellende en dat is ook niet verboden, dus waarom zou vuurwerk dan verboden moeten worden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Alcohol zorgt voor veel meer ellende dan vuurwerk.
Lekker nachtje over kunnen slapenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen ik thuis kwam was ik redelijk bezopen, dus dat viel op zich wel mee. De volgende dag kwam het besef..
Een maand?! Dat heeft nergens meer iets mee te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het nou bij die paar uurtjes bleef,geen probleem.Maar het is hier nu al een maand aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope. Ik probeerde haar met catnip te lokken, maar net op het moment dat ze onder het bed uit wou komen, was er weer een gigantische knal.quote:
Zo kan je alles bagatelliseren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oorlog zorgt voor nog meer ellende en dat is ook niet verboden, dus waarom zou vuurwerk dan verboden moeten worden?
Geeft niet, ze was gewoon wat aan het uitrusten!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde smiley en zag dat niet omdat ik opschrok en bij de kat ging kijken! Het wasipv
Dat dus, ik hoor hier al 1,5 maand knallen. Ik moet ook steeds mijn parkietje geruststellen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het nou bij die paar uurtjes bleef,geen probleem.Maar het is hier nu al een maand aan de gang.
Alleen militairen vuurwerk af laten steken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oorlog zorgt voor nog meer ellende en dat is ook niet verboden, dus waarom zou vuurwerk dan verboden moeten worden?
Godver.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Ik probeerde haar met catnip te lokken, maar net op het moment dat ze onder het bed uit wou komen, was er weer een gigantische knal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |