Wat toepasselijk danquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem, wij hadden op ons bootje een cassette speler met hele grote bandjes.. geen idee hoe dat heet. Leken wel videobanden maar dan 1o jaar eerder.
Enfin.. van de 5 cassettes die we hadden waren er 2 Chansons... jeugdherinneringen
En mijn zus heet... Natalia
Wat ziet dit er mooi en smakelijk uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aoibhin en ik hebben vorige week tapas gegeten. Ik had o.a. serranoham met meloen (rechtsvoor)
Jaaaaaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aoibhin en ik hebben vorige week tapas gegeten. Ik had o.a. serranoham met meloen (rechtsvoor)
Alsof ik dat weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat Franse accent kan ik niet plaatsen... Guadeloupe?
Zeilbootje.. van klein naar iets groter tijdens mijn jeugd.. Mooie herinneringenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat toepasselijk dan![]()
Hadden jullie een eigen boot?
Optimist?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeilbootje.. van klein naar iets groter tijdens mijn jeugd.. Mooie herinneringen
Lekekr was diequote:
Dat kan ik me voorstellen ja. Lekker op het waterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeilbootje.. van klein naar iets groter tijdens mijn jeugd.. Mooie herinneringen
Die hingen er twee achterquote:
8 track.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem, wij hadden op ons bootje een cassette speler met hele grote bandjes.. geen idee hoe dat heet. Leken wel videobanden maar dan 1o jaar eerder.
Enfin.. van de 5 cassettes die we hadden waren er 2 Chansons... jeugdherinneringen
En mijn zus heet... Natalia
quote:
Hey Shii.quote:
FF gegoogledquote:
Prima tunequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:33 schreef pullup het volgende:
Niet echt in een Franse stemming eigenlijk![]()
Zat net dit soort liederen te luisteren, zulke mooie harmonieën
FTFYquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima tune![]()
< Pleurt die fransozen de Maas Seine in.
Dat is poging tot moordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |