Zo meteen, eerst snel boodschappen doen en dan de slippers aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
O bah.
En nu weer lekker blote voeten?
Lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo meteen, eerst snel boodschappen doen en dan de slippers aan
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Gaan we nu alle medaille winnaars persoonlijk toespreken>
Heb je de marathon gelopen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn wandeltocht weer gehad . wel met ingetapete tenen want die zijn allemaal kapot en vol blaren![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Had jij best wel gekund.quote:
Dat is fanatiekquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn wandeltocht weer gehad . wel met ingetapete tenen want die zijn allemaal kapot en vol blaren![]()
Oh is dat op tvquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Ik had een aantal weken iets besteld en DHL was mijn pakket kwijt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
Grmmblblbl Ik zou vorige week een pakketje binnen krijgen via PostNL
Staat al een week bij de tr en tr code invullen dat ze het bezorgmoment niet hebben gehaald.
Bellen en met de helpdesk appen heeft ook echt 0 zin gehad
Mag je ze allebei houden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een aantal weken iets besteld en DHL was mijn pakket kwijt.![]()
Kosteloos is mijn bestelling opnieuw verzonden en ontvangen. Ging eergisteren DHL voor de deur met mijn verloren pakket.
Ja ik had iets via marktplaats en dus particulier iets gekocht dus dat opnieuw verzenden zit er niet in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kosteloos is mijn bestelling opnieuw verzonden en ontvangen. Ging eergisteren DHL voor de deur met mijn verloren pakket.
Toestandenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |