Ik had vroeger een heel mooie Kipling schoudertas.quote:
Pics?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een heel mooie Kipling schoudertas.
Altijd een rugzak meequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:57 schreef chufi het volgende:
Ik doe alleen een tasje op vakanties ... niet te groot
Lastig te vinden,Die tas had ik altijd bij me en heeft heel wat mee gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pics?
Mannen en tassen is ingewikkeld..
Deze vind ik wel heel mooi.quote:
Ja niet zo`n tasje waar je mee straat bent.quote:
Voor van A baar B wel , maar om zeg in een stad een dagje rond te lopen.. afhankelijk ook waar en welk weer want een dikke trui of zo wordt wel lastigquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
Alles in een rugzak mee heb ik altijd
Teveel spullen ook voor zo'n minitasje
Mjah dan heb ik inderdaad weer helemaal geen tasjequote:Op maandag 12 augustus 2024 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor van A baar B wel , maar om zeg in een stad een dagje rond te lopen..
Vroeger had een man gewoon een pukkelquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil een man purse.Maar dan niet Gukki style of zo`n oude mannentasje.
Dit formaat zoek ik dus eigenlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeger had een man gewoon een pukkel
[ afbeelding ]
Zit Dicks Dump Store nog steeds op de voorstreek?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit formaat zoek ik dus eigenlijk.
Ja hoor.Super Mario Pizza even niet meer op het Vliet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit Dicks Dump Store nog steeds op de voorstreek?
Ik weet het, mijn zoon zat midden in de rookquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor.Super Mario Pizza even niet meer op het Vliet.
Nee leave.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
Of is dit formaat en afbeelding iets voor je?
[ afbeelding ]
Alles goed met hem?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn zoon zat midden in de rook
Geen Friese vlag zeker?quote:
Nee, maar dat komt niet door de rook.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt niet door de rook.
Maar dat is een verhaal voor buiten Fok
Niet meer voor Marioquote:
ja ja dat had ik al gelezen ....quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)zzeria-in-leeuwarden
Dit keer nietquote:
Ik ook , zullen vast wel meer pizzeria's in Leeuwarden zijn hoop ikquote:
ja geen energie verbruiken idd ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik denk op dit moment niet veel eigenlijk.
Blowse.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
Maar weinig afkoeling buiten .... wordt slapen met de blower aan
Wel eens anders geweest.quote:
Doe maar luxe.quote:
tis al een oudje ... maar toen idd ook al aan de prijs .. nog geen spijt van gehad ... coolen en ook opwarmenquote:
Zijn idd wel mooie dingen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
tis al een oudje ... maar toen idd ook al aan de prijs .. nog geen spijt van gehad ... coolen en ook opwarmen
Mijn dochter droogde haar haren er mee ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idd wel mooie dingen.
Beetje de Nilfisk van nu.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idd wel mooie dingen.
Ze hebben nu ook headphones.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter droogde haar haren er mee ...
Speciaal voor je dochter.quote:
ja hou de boel dicht hier ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier nu warmer dan vanmiddag.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier nu warmer dan vanmiddag.
altijd waardevol iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meld deze belangrijke info even
Oh ja , maar semi bewolkt hier ..quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Beter nieuws: vallende sterren vanavond
Ik heb andere keren wel eens wat langs zien flitsen , maar vond het toch altijd maar vaagquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja hopelijk trekt t zo open overal. Hoogtepunt is pas vannacht
Duimen
Ik ga straks kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb andere keren wel eens wat langs zien flitsen , maar vond het toch altijd maar vaag
Ik ben eens met een paar vrienden de duinen ingegaan om de MIR te zien. vlak voordat die in zee zou storten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken.
Hopelijk veel te zien
Woquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eens met een paar vrienden de duinen ingegaan om de MIR te zien. vlak voordat die in zee zou storten.
Dat was wel mooi en apart om te zien.quote:
maaar iets vasstgelegd op een of andere manier ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was wel mooi en apart om te zien.
Tofquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was wel mooi en apart om te zien.
Daar zijn we nu wel min of meer aanbeland.quote:
Hier geen ster te zien dus zeker geen vallende.quote:
Niet helemaalquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
@:pinnenmutske dis bij jou in de buurt toch ?
https://www.nu.nl/buitenl(...)f-zwaargewonden.html
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ze jarig? Dan gefeliciteerd, babe
Morguh Enginequote:
Morguh Pullupquote:
Te laatquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie dat er ook een felicitatietopic is:
40+ / Soury is jarig, gefeliciteerd!!!
Trump wil hem graag als adviseur.quote:
Allebei in zo een flipfloppend raketje stoppenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trump wil hem graag als adviseur.
Heer tong.quote:
Zeer treffendquote:
O bah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn wandeltocht weer gehad . wel met ingetapete tenen want die zijn allemaal kapot en vol blaren![]()
Zo meteen, eerst snel boodschappen doen en dan de slippers aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
O bah.
En nu weer lekker blote voeten?
Lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo meteen, eerst snel boodschappen doen en dan de slippers aan
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Gaan we nu alle medaille winnaars persoonlijk toespreken>
Heb je de marathon gelopen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn wandeltocht weer gehad . wel met ingetapete tenen want die zijn allemaal kapot en vol blaren![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Had jij best wel gekund.quote:
Dat is fanatiekquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Oh is dat op tvquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Ik had een aantal weken iets besteld en DHL was mijn pakket kwijt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
Grmmblblbl Ik zou vorige week een pakketje binnen krijgen via PostNL
Staat al een week bij de tr en tr code invullen dat ze het bezorgmoment niet hebben gehaald.
Bellen en met de helpdesk appen heeft ook echt 0 zin gehad
Mag je ze allebei houden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een aantal weken iets besteld en DHL was mijn pakket kwijt.![]()
Kosteloos is mijn bestelling opnieuw verzonden en ontvangen. Ging eergisteren DHL voor de deur met mijn verloren pakket.
Ja ik had iets via marktplaats en dus particulier iets gekocht dus dat opnieuw verzenden zit er niet in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kosteloos is mijn bestelling opnieuw verzonden en ontvangen. Ging eergisteren DHL voor de deur met mijn verloren pakket.
Toestandenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |