Nee joh, losers komen nooit meer terug.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doen ze toch juist met de winnaars en de losers doorverkopen naar Europa en de rest onder wazige omstandigheden laten verdwijnen?!
Nog nooit zoveel toeschouwers langs de weg zien staan bij een vrouwenrit...quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
Ze zijn meteen weer aan het dames wielrennen geslagen op tv
En een half bakje, de krimpflatie zet maar doorquote:
Ik snap niet waarom je met de auto naar Scheveningen komt.quote:
Soberso deze dagen naar Scheveningen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je met de auto naar Scheveningen komt.
Om 4 uur vertrekkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso deze dagen naar Scheveningen.
Vreselijk , moet er niet aan denkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso deze dagen naar Scheveningen.
Indeedquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
De belgische kust zit ook vol denk ik
Laat ze lekker zitten ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
De belgische kust zit ook vol denk ik
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
Over België gesproken.
[ afbeelding ]
Doe je goed!quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker aan het chillen op dit moment , et toi?
Geen gele toch?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik zit in m'n speedo te bedenken wat ik ga eten en waar (thuis of outdoorsz) en of ik nog ff naar het strand fiets met een kennis. Verder gaat het wel
Aaaahhhh slimmmquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/q-DwkOosmBU?feature=share
Nee, rood.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen gele toch?![]()
ff naar het strand fietsen??
Dat gaat toch enorm zweten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, rood.
Ja, is dichtbij, km of 12.
Tot laters.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef sly-nl het volgende:
Ah, het wordt zoetwatermeertje in duin, net gebeld met makkert. Oostenwind dus veel kwallen in zee.Laters
Oh wow!! Nice!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, rood.
Ja, is dichtbij, km of 12.
Have funquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef sly-nl het volgende:
Ah, het wordt zoetwatermeertje in duin, net gebeld met makkert. Oostenwind dus veel kwallen in zee.Laters
Dit was een uitdaging he?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef sly-nl het volgende:
Kan ik weer op verschillende manieren lezen.quote:
In beide versies kan ik mij vindenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik weer op verschillende manieren lezen.
Opeens zitten ze aan je been.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Je hoeft maar even op FOK! rond te kijken
quote:
Erger, het vraagt verkering.quote:
Bahquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, het vraagt verkering.
Wie heb je nu weer geprobeerd te strikken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, het vraagt verkering.
Heer GG.quote:
Ik heb daar echt zo erg veel gefietstquote:
Klinkt als iets romantisch,vertel...quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb daar echt zo erg veel gefietstVan Voorburg naar Scheveningen
Dat is wel het woord van de dag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zet ik zo meteen de airco aan....?
#koelteongelijkheid
Het was vooral doortrappen tot aan het strandquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt als iets romantisch,vertel...
Tot zover romantisch.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het was vooral doortrappen tot aan het strand
Maar ik ken je als een party girl .quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat waren mijn puberjaren in Voorburg. Vooral veel en ver weg fietsen.
Jij hebt airco zekersquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zet ik zo meteen de airco aan....?
#koelteongelijkheid
quote:
Zo'n mobiel ding heeft mijn zoon ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mobiel dingetje, 20 jaar oud.. klinkt als een Boeing over kasseien.... maar prima met inslapen een half uurtje
Gebruik hem 3x per jaar... maar dat is net ....perfecto !
Ik wil een man purse.Maar dan niet Gukki style of zo`n oude mannentasje.quote:
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil een man purse.Maar dan niet Gukki style of zo`n oude mannentasje.
Ik zou voor RL of TH gaan. Als je toch fout wil zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil een man purse.Maar dan niet Gukki style of zo`n oude mannentasje.
Ik wil juist niet fout zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou voor RL of TH gaan. Als je toch fout wil zijn.
Dan zijn er best veel mannen fout.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tasjes voor een man zijn altijd fout.
Ik had vroeger een heel mooie Kipling schoudertas.quote:
Pics?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een heel mooie Kipling schoudertas.
Altijd een rugzak meequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:57 schreef chufi het volgende:
Ik doe alleen een tasje op vakanties ... niet te groot
Lastig te vinden,Die tas had ik altijd bij me en heeft heel wat mee gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pics?
Mannen en tassen is ingewikkeld..
Deze vind ik wel heel mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |