SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Zou Kapitein Haak daar aan mee mogen doen, of is die nog niet onhandig genoeg?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er ook een dag voor de onhandigen?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Ik heb hem gebeld, maar hij gooide de hoorn… nee hier is het te warm voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Kapitein Haak daar aan mee mogen doen, of is die nog niet onhandig genoeg?
Een échte!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Een échte berg of de beroemde twijfelende glooiing in het landschap waar dhr. Finkers het over heeft gehad?
Ik moet nog bedenken wat we vanavond gaan eten…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb cornetto's gehaald voor op kantoor![]()
En soms denk je inderdaad: waarom heb je dit niet eerder voorgesteld??quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het duurt maar![]()
Echo van 1 schouder trouwens, ik typte het net verkeerd.
Over 1,5 week eerst maar lekker op vakantie
Niet bij mij bekend of zo'n dag bestaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er ook een dag voor de onhandigen?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Leg ze wel goed weg, anders heb je er nog niets aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb cornetto's gehaald voor op kantoor![]()
Dat klinkt ook niet lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
En soms denk je inderdaad: waarom heb je dit niet eerder voorgesteld??
Ik kreeg van mijn fysio te horen dat mijn zooltjes van de podotherapeut niet goed genoeg waren met mijn holvoet + hypermobiliteit (hoera voor dat laatste, oorzaak van veel van mijn problemen). Daardoor heb ik dus pijn in mijn scheenbeen + voet. En de scherpe pijn in mijn enkel blijkt bot op bot te zijnGelukkig krijg ik nog tips van mijn fysio om het met mijn spieren op te vangen want ik ga over 3 weken op vakantie en de nieuwe podo is pas na mijn vakantie bereikbaar
Om die reden had ik gisteren macaroni uit de vriezer gehaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat we vanavond gaan eten…
Wat mij betreft gewoon broodje gezond ofzo, veel te warm om te koken
Goed Voer Voor Aapjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Door dit weer heb ik erg zin in patat. Maar ik heb nog GVVA in de koelkast staan
Nee.quote:
Dan GVVA met frietjes eten vanavond.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Door dit weer heb ik erg zin in patat. Maar ik heb nog GVVA in de koelkast staan
Groente Vlees Vlees Aardappels?quote:
Zijn aapjes zulke grote vleeseters dan?quote:
Kan ook, maar Guave Vijg Vlierbes Ananas leek me logistiek gezien niet in hun natuurlijke dieet zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn aapjes zulke grote vleeseters dan?
Ik dacht dat ze meestal fruit aten en zo.
Toch drie van de vier goedquote:
Oh tofquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
@:Arizona De theaterversie van Frozen komt naar Disney+Ik zie er nog geen datum bij staan, maar ik vind het sowieso goed nieuws
Je kan het sowieso t.z.t. een maandje nemen om die show te kijken en eventueel nog wat extra'squote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh tof
Ik heb zelf geen Disney Plus momenteel, maar wie weet tegen die tijd wel weer
Ik ben zo iemandquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:01 schreef Arizona het volgende:
Ik had gehoopt dat er inmiddels wat verkoeling zou zijn, maar het is nog gruwelijk klam en heet en ik moet nog de boodschappen doen. En ik heb het hart niet om met dit weer eten te laten bezorgen door zo'n arm 15 jarig kind op een fiets
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben zo iemandKrijgen zo wel een mooie fooi
Ik heb ook gruwelijk veel zin in patat. Maar dan niet met groente, maar speciaal en met een kroketquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Het is groentes, boomstammetje (vega) en patatjes geworden. Goed compromis vind ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het 32 graden. Doordat ik de lamellen de hele dag potdicht had zitten is het in mijn huis een stuk koeler. Om jullie jaloezie te besparen zet ik het even in een spoiler24,5 graden hieroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
WAAR IS HIER?quote:
Oost Twente!quote:
28 nog steedsquote:
Oh leuk. Ik wilde daar wel heen gaan. Tegen die tijd dan maar Disney+ nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
@:Arizona De theaterversie van Frozen komt naar Disney+Ik zie er nog geen datum bij staan, maar ik vind het sowieso goed nieuws
Oh ik vind LA dan juist ook wel weer een leuke sfeer hebben, natuurlijk wel heel anders dan Parijs maar wellicht weer vrolijker qua kleuren en zo. Maar de tijdzone is natuurlijk behoorlijk ernstig ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vond ik ook een geweldige editie ja
Sifan vanmorgen vond ik echt kippenvelom maar een hoogtepunt te noemen.
Volgende keer zijn de OS in een compleet verkeerde tijdzone en in een minder sfeervolle stad
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het 32 graden. Doordat ik de lamellen de hele dag potdicht had zitten is het in mijn huis een stuk koeler. Om jullie jaloezie te besparen zet ik het even in een spoilerOh ik zit nu in de woonkamer een filmpje te kijken met 32 graden binnen. Wel een ventilator op me gericht natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Ik heb meegekregen dat heel Nederland weer gesmolten is?
Juist lekker, beetje wind om de oren op de fietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben zo iemandKrijgen zo wel een mooie fooi
🫠quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Een dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lang is het boven de 30 graden geweest, dat dit punt inmiddels bereikt is?
Was wel echt vochtig vandaag, gevoelstemperatuur van boven de 40 graden in verschillende delen van NL.quote:
Ja dat is altijd vervelend. Is hier ook vaak zo. Op dit moment net onder de 70%.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Was wel echt vochtig vandaag, gevoelstemperatuur van boven de 40 graden in verschillende delen van NL.
Helaas niet! Hier binnen is het nu 27 gradenquote:
Hier beneden 25.5quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas niet! Hier binnen is het nu 27 graden
Ja en Sergey Lazarev is hier ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Ja dat zag ik een paar posts terug ook al. Ik vrees dat dat hele ESF toch een obsessief dingetje voor je is hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja en Sergey Lazarev is hier ook
Takketyfusweerquote:
Goed zo, gooi het er maar lekker uit!quote:
Ik waardeer het echt dat je dit zei, maar ik was de hele dag weg en ben net pas thuis. Helaas is de uitzending al geweest. Jammer, ik had het graag gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:22 schreef usagi414 het volgende:
@:BillDauterive , vanavond op de VRT de herhaling van Hugo Sigal in Het Huis.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zag ik een paar posts terug ook al. Ik vrees dat dat hele ESF toch een obsessief dingetje voor je is hoor
En daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zag ik een paar posts terug ook al. Ik vrees dat dat hele ESF toch een obsessief dingetje voor je is hoor
ESF / [SLOWCHAT] #2423 Niet vergeten genoeg te drinken!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas niet! Hier binnen is het nu 27 graden
Ja ik dacht dat je net als Luctor meer gewoon een beetje hier meepostte zonder echt iets te hebben met het ESFquote:
Bedoel je dat ik een krat bier naar binnen moet tikken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef Dave het volgende:
[..]
ESF / [SLOWCHAT] #2423 Niet vergeten genoeg te drinken!
Ik bedoelde het topicnummerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik een krat bier naar binnen moet tikken?
Ahquote:
Ah, daar is het al. Lekker hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
[ afbeelding ]
Vandaag nog koffie met wat lekkers, als troost voor de warmte.
Als het weer lekker afgekoeld is straks kan ik weer terug naar de gong en de alarmbellen.
quote:
Het grootste gedeelte wel todat ik in slaap viel (maar dat lag niet aan het programma).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik waardeer het echt dat je dit zei, maar ik was de hele dag weg en ben net pas thuis. Helaas is de uitzending al geweest. Jammer, ik had het graag gezien.
Heb jij gekeken?
Ik sliep toen net weer nadat ik de schuinoverbuurjongen die om 2 uur buiten stond te praten vriendelijk verzocht heb het gesprek binnen voort te zetten omdat het geluid wel heel ver droeg en ik letterlijk kon volgen wat hij zeiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
[ afbeelding ]
Vandaag nog koffie met wat lekkers, als troost voor de warmte.
Als het weer lekker afgekoeld is straks kan ik weer terug naar de gong en de alarmbellen.
Ik ga het proberen terug te kijken en hoop dat ik dan geen Belgisch nummer nodig heb, wat vaak wel zo isquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel todat ik in slaap viel (maar dat lag niet aan het programma).
Mooi programma is het.
Met een VRT Max account en doen alsof je een Belg bent zou je het terug kunnen kijken waarschijnlijk.
Daar merk ik binnen nog niet zo veel van.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:59 schreef H_T het volgende:
Wat heerlijk dat het vandaag minder warm is dan gisteren
Hier is het ook nog niet heel veel afgekoeld (24,5 nu binnen), maar gisteren was het aanmerkelijk warmer (ook toen ik na middernacht naar bed ging). Er zit dus vooruitgang in, ook al is het wat minder dan gehooptquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar merk ik binnen nog niet zo veel van.
29 graden binnen.. En alle ramen staan al open.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier is het ook nog niet heel veel afgekoeld (24,5 nu binnen), maar gisteren was het aanmerkelijk warmer (ook toen ik na middernacht naar bed ging). Er zit dus vooruitgang in, ook al is het wat minder dan gehoopt
Oeiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
29 graden binnen.. En alle ramen staan al open.
Dat is wel erg warm.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jeetje, dan is het buiten nog aangenamerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet de rookmelder ook niet gaan gebruiken als kookwekker, H_T. Dan gaat het misquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:30 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond weer eens proberen risotto te makenBij een van de vorige pogingen ging de rookmelder nog af, dus dat moet ik vandaag zien te voorkomen
De risotto was uiteindelijk toch nog best smakelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet de rookmelder ook niet gaan gebruiken als kookwekker, H_T. Dan gaat het mis
Ik maak Penne Arrabbiata
Lekker afkoelenquote:
*geeft handdoek aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
* Komt als verzopen kat binnen
Ik dacht slim te zijn om voor de hoosbuien met een korte broek, dun shirtje en sandalen op de fiets naar de action te gaan en terug naar huis. Dat is niet gelukt. Heenweg ging goed. Ik ben lang wezen schuilen in de winkel maar op de terugweg kreeg ik de tweede bui over me heen
En ik heb dingen gekocht die ik waarschijnlijk helemaal niet nodig heb![]()
Daarvoor ga je naar de Actionquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik was echt 1,5 minuut voor het losging thuis van wandelenquote:
Welke nutteloze dingen heb je gekocht?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht slim te zijn om voor de hoosbuien met een korte broek, dun shirtje en sandalen op de fiets naar de action te gaan en terug naar huis. Dat is niet gelukt. Heenweg ging goed. Ik ben lang wezen schuilen in de winkel maar op de terugweg kreeg ik de tweede bui over me heen
Ik denk niet dat het redelijk is te verwachten dat onze mods hier op reageren, zeker niet uitgebreider dan algemeenheden. Maar laat ik dan heel algemeen zeggen dat het me niet enorm verbaast dat FOK steeds minder populair wordt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Een vraagje aan de mods hier. Als mensen zich misdragen, dan kan je ze van bepaalde fora verbannen. Zo weet ik dat bepaalde fokkers niet op het ESF-gedeelte kunnen komen.
Geldt dit ook voor mods? Ik ken er wel eentje die we als kiespijn kunnen missen
Zó erg is @H_T toch niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Een vraagje aan de mods hier. Als mensen zich misdragen, dan kan je ze van bepaalde fora verbannen. Zo weet ik dat bepaalde fokkers niet op het ESF-gedeelte kunnen komen.
Ik kan het natuurlijk gewoon allebei doen, iedereen wekken met de megafoon en dan zorgen dat er koffie en iets lekkers klaarstaat. Als een soort van overgangswekservice oid.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:31 schreef Arizona het volgende:
@:roger_epiales kun je ons morgen toch nog een keertje wekken met wat lekkers bij de koffie/thee? Ik ben morgen onverwacht verbannen naar kantoor en ik kan dus wel wat extra troostvoer gebruiken![]()
(Er komen werklui thuis, onze gangvloer renoveren. Zouden eerst na de vakantie komen maar ze hadden nu morgen al tijd)
Hmm, ik dacht dat ik zo subtiel was, dat je niet door zou hebben dat het over H_T gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó erg is @:H_T toch niet?![]()
Ok, hij heeft een beetje apart gevoel voor humor, maar goed dat heb ik zelf ook.
Ik denk dat we daar beter gewoon mee leren leven.
Tja, het zijn juist vaak de dingen de heel erg duidelijk zijn die langs mij heen gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ik zo subtiel was, dat je niet door zou hebben dat het over H_T gaat.
Begint de naam het en P en zit er ook een Z in de naam?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkig betekent het feit dat ik kan reageren op deze post dat ik nog niet verbannen ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet wie dat is, maar is die ook ontspoord?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Begint de naam het en P en zit er ook een Z in de naam?
Edit: oh nee die is geloof ik geen mod, al kunnen we die ook wel missen als kiespijn.
Nee die user heeft vooral last van remsporen. En is nog wel echt een stukje erger dan de mod die jij bedoeld. In het OS forum was die ook weer bijzonder storend aanwezig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar is die ook ontspoord?
edit: Ik zie dat @:Mandy040986 dezelfde grap heeft gemaakt in het Joost Klein topic. Mweh, ze was eerder, alle credits gaan naar haar
Timinggodinquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was echt 1,5 minuut voor het losging thuis van wandelen
Owja, die! die geef ik nog wel eens een like, omdat ik dan denk dat ie trollt, maar daar zal ik mee stoppenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die user heeft vooral last van remsporen. En is nog wel echt een stukje erger dan de mod die jij bedoeld. In het OS forum was die ook weer bijzonder storend aanwezig.
Ik denk het meest nutteloze is een kofferlabel in de vorm van een sandaal. Die vond ik zo leuk dat ik die niet kon laten liggenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Welke nutteloze dingen heb je gekocht?
Oja en van die haarkrullers die bij mij nooit werken. Maar ik wilde het nog 1x proberen. En een gootsteenzeef die veel te groot isquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Welke nutteloze dingen heb je gekocht?
Welke smaak?quote:
Ribbelchips met sweet chili smaakquote:
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ribbelchips met sweet chili smaak![]()
Niet echt gezond op een normale doordeweekse avond maar ik maak eenmalig een uitzondering
Nee want dan moet er geen mod zijn met dezelfde mening, dan worden je posts verwijderd als je er wat van zegt + ze worden extra beschermd aangezien er hier een sportforum is dat al jaren verziekt wordt door een mod.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Er is een bepaalde negeermodus voor modsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee want dan moet er geen mod zijn met dezelfde mening, dan worden je posts verwijderd als je er wat van zegt + ze worden extra beschermd aangezien er hier een sportforum is dat al jaren verziekt wordt door een mod.
Weet je dat door abo op disney+ te nemen, dat je disney niet meer kan aanklagenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
Ik zet een aflevering Muppet Show aan en Disney+ biedt aan om het intro over te slaan.
Zijn ze wel goed bij hun hoofd?
Ik las het, maar dat lijkt me juridisch onhoudbaar in dit gevalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je dat door abo op disney+ te nemen, dat je disney niet meer kan aanklagen
Dan kan je alle trolletjes hier wel verbannen. En dat is te veel werk voor de mods.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet morgenochtend ook nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:44 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag laatste werkdag van de week. Hopelijk kan ik een keer bijtijds stoppen
Zelfs als dat een proefabonnementje is geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weet je dat door abo op disney+ te nemen, dat je disney niet meer kan aanklagen
Ik denk dat dat een station te ver is. Maar goed, negeren kan altijd. Meestal.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
Heb je nog genoeg tijd om ergens twee kerstbomen vandaan te halen waarmee jullie elkaar te lijf kunnen gaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:32 schreef Arizona het volgende:
Er komt hier straks nog een collega van een andere afdeling die even wil “sparren”.
Ik haat dat woord
Helaasquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg tijd om ergens twee kerstbomen vandaan te halen waarmee jullie elkaar te lijf kunnen gaan?
Ah, en wat heb je gekocht bij die kleine dure supermarkt?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas![]()
Maar we hebben alsnog even gespard hoor
En hoe bevalt het boodschappenpakket?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas![]()
Maar we hebben alsnog even gespard hoor
Hier wellicht, maar in Amerika moet je maar net geluk hebben natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik las het, maar dat lijkt me juridisch onhoudbaar in dit geval
Nou weet ik dat niet alle allergie-dingen hetzelfde zijn, maar bij iedereen die ik ken met een allergie (en dat zijn er heel veel), komt een reactie eigenlijk meteen boem tijdens het binnenkrijgen van het verboden goed. Als je dus na het avondeten een reactie krijgt, dan hoeft het helemaal niet iets te zijn geweest wat in het eten gezeten heeft. Volgens The Guardian was de vrouw een arts. Juist als arts zou ik dus nooit het risico nemen om bij zoiets te gaan etenquote:Maar de vrouw zou na het avondeten een "ernstige acute allergische reactie" hebben gekregen.
Ik had bij m'n weekend boodschappen gratis Flamin' Hot Doritos (krasactie AH), maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ribbelchips met sweet chili smaak![]()
Niet echt gezond op een normale doordeweekse avond maar ik maak eenmalig een uitzondering
Ach, ik vind het meeste werk van Coldplay de moeite niet waardquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil even mijn mening uitspugen over de muziek van nu: de nieuwe single van Coldplay vind ik echt heel slechtSorry, nee wij zeggen hier geen sorry
Ik vind Coldplay vaak wel leuke liedjes hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik vind het meeste werk van Coldplay de moeite niet waard
Als je een klacht hebt over de moderatie in ESF, dan kan je terecht in ESF / ESF Feedback.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee want dan moet er geen mod zijn met dezelfde mening, dan worden je posts verwijderd als je er wat van zegt + ze worden extra beschermd aangezien er hier een sportforum is dat al jaren verziekt wordt door een mod.
Ja maar de radio's lopen hier nu mee weg alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is. Dus ik ontkom er niet aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik vind het meeste werk van Coldplay de moeite niet waard
De radio kan ook uit?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar de radio's lopen hier nu mee weg alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is. Dus ik ontkom er niet aan.
Tijd voor een andere zender. Eentje die het niet zo heeft op Coldplay en vriend Ed.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook. Maar op het werk kom ik er niet onderuit.
Tijd voor ander werk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook. Maar op het werk kom ik er niet onderuit.
Of dat, is misschien iets minder drastisch ook.quote:
Deze zou moeten helpen, zeker als je voor Distortion gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor een andere zender. Eentje die het niet zo heeft op Coldplay en vriend Ed.
Vanmorgen nog pp radio 10 gehoord, Bohemian Rhapsody!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar de radio's lopen hier nu mee weg alsof het de nieuwe Bohemian Rhapsody is. Dus ik ontkom er niet aan.
Dat gebeurt vaker. Soms blijkt dan na een maand of twee dat ze er flink naast zaten en hoor je er nooit meer wat vanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wel meer risicovol. Je zou alsnog blootgesteld kunnen worden aan Ed of Chrisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of dat, is misschien iets minder drastisch ook.
Ik zal wel weer over het weer klagen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:22 schreef Cyan9 het volgende:
En dat geldt voor iedereen die er op- of aanmerkingen over heeft. Ik waardeer het persoonlijk niet zo om in de SC verwijten terug te lezen.
Owja, dit viel me ook nog op. Sinds wanneer lees jij terug?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik waardeer het persoonlijk niet zo om in de SC verwijten terug te lezen.
Hangt er natuurlijk vanaf naar welke zender je toe gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar wel meer risicovol. Je zou alsnog blootgesteld kunnen worden aan Ed of Chris
Daar loop je weer een groot risico op Marco Schuitmaker. Ik weet niet wat erger isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf naar welke zender je toe gaat.
Op een RadioNL schat ik zo in is die kans minimaal.
Engelbewaarder is nog een guilty pleasure van mijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar loop je weer een groot risico op Marco Schuitmaker. Ik weet niet wat erger is
Ik vind al die muziek voornamelijk te pruimen na een biertje of 2.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Engelbewaarder is nog een guilty pleasure van mijMaar de hele dag non stop Henk Wijngaard en Samantha Steenwijk wordt niemand vrolijk van.
Henk en Samantha welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Engelbewaarder is nog een guilty pleasure van mijMaar de hele dag non stop Henk Wijngaard en Samantha Steenwijk wordt niemand vrolijk van.
Doet de airco het bij jou? Deze trein is een sauna.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels al eventjes in de trein, maar het is:
![]()
WEEEKEND
![]()
Nee, was niet te doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Doet de airco het bij jou? Deze trein is een sauna.
me 2quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels al eventjes in de trein, maar het is:
![]()
WEEEKEND
![]()
hebben ze een nieuwe single? Blij dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil even mijn mening uitspugen over de muziek van nu: de nieuwe single van Coldplay vind ik echt heel slechtSorry, nee wij zeggen hier geen sorry
Wij zijn niet katholiek genoeg helaas. Dat Maria naar de hemel is gegaan is geen extra vrije dag waard.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:16 schreef Fred_B het volgende:
Het is in België met op 15 augustus een feestdag een vierdaags weekend, daarom zijn we nu in Duitsland voor een lang weekend in Zuid-Limburg
Egoïstisch inderdaad, dat ze na vier jaar vechten in WO1 niet even een paar dagen langer konden doorgaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wij zijn niet katholiek genoeg helaas. Dat Maria naar de hemel is gegaan is geen extra vrije dag waard.
De volgende 2 "feestdagen" kan je geen brugdag nemen. 1 & 11 November vallen niet heel gunstig daarvoor.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:31 schreef usagi414 het volgende:
Wij zijn niet katholiek genoeg helaas. Dat Maria naar de hemel is gegaan is geen extra vrije dag waard.
Eigenlijk zou het einde van die oorlog wel een feestdag mogen zijn. Overwinning op de Spanjaarden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
Precies daarvoor hebben we destijds heel die oorlog tegen Spanje gevochten, zodat we dat niet hoeven te vieren.
Dat verschilt per park. Veel parken kiezen ervoor om iedereen die al in een rij staat op het moment dat het park officieel sluit gewoon hun ritje te laten maken, dus die mensen zijn soms ruim na de officiële sluitingstijd nog in het park. Maar dan kunnen ze niet meer in een nieuwe attractie, dus gaan ze daarna gewoon weg. Phantasialand gaat er vaak voor om de wachtrij weg te hebben zodra het park officieel dicht gaat. Dus met een rij van een half uur en een sluitingstijd van 18:00 kan je na 17:30 niet meer aansluiten in de rij. Ook belangrijk: parken hebben de neiging de wachttijd te overdrijven, zeker kort voor sluitingstijdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Tevens een vraagje aan attractieparkenkenners @:h_t @:hamlapjes @:strani (anders voelt die zich als niet getagde misschien gepasseerd) en iedereen: momenteel is de virtuele wachtrij in Droomvlucht 225 minuten, terwijl de Efteling dan al gesloten is tegen de tijd dat je erin mag. Hoe werkt dat in de praktijk?
Ja, volgens mij kan je in de reguliere wachtrijen gewoon aansluiten in de Efteling tot 1 minuut voor sluitingstijd. Maar nu is de virtuele wachtrij 105 minuten, en dat betekent dus dat je “verplicht” bent tot na 23 uur in het park te blijven tot je aan de beurt bent. Dat is toch wel bijzonder.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verschilt per park. Veel parken kiezen ervoor om iedereen die al in een rij staat op het moment dat het park officieel sluit gewoon hun ritje te laten maken, dus die mensen zijn soms ruim na de officiële sluitingstijd nog in het park. Maar dan kunnen ze niet meer in een nieuwe attractie, dus gaan ze daarna gewoon weg. Phantasialand gaat er vaak voor om de wachtrij weg te hebben zodra het park officieel dicht gaat. Dus met een rij van een half uur en een sluitingstijd van 18:00 kan je na 17:30 niet meer aansluiten in de rij. Ook belangrijk: parken hebben de neiging de wachttijd te overdrijven, zeker kort voor sluitingstijd![]()
Hoe de Efteling dat doet met hun virtuele wachtrij weet ik niet, maar ik denk dat als je al een plekje in die rij hebt je gewoon een ritje kan maken. De dagen dat de Droomvlucht echt zulke lange rijen had ligt al lang achter ons
Disney World werkt voor de virtuele wachtrij met boarding groups. Na je reservering kreeg je dan een schatting van hoe laat je kon aansluiten, maar die tijd kon veranderen en dat zag je dan in de app. Misschien doen zij ook zoiets en wordt je tijd flink vervroegd zodra de normale wachtrij dicht isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kan je in de reguliere wachtrijen gewoon aansluiten in de Efteling tot 1 minuut voor sluitingstijd. Maar nu is de virtuele wachtrij 105 minuten, en dat betekent dus dat je “verplicht” bent tot na 23 uur in het park te blijven tot je aan de beurt bent. Dat is toch wel bijzonder.
Ik kan het niet op tv volgen, dus lees met spanning het VBL topic mee hier op FOKquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:05 schreef Strani het volgende:
Ajax mist gewoon drie potentieel winnende strafschoppen...
Nou we zijn zojuist opnieuw begonnen na elf strafschoppen voor beide teams.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan het niet op tv volgen, dus lees met spanning het VBL topic mee hier op FOKHoud jij ons ook op de hoogte?
Als dit verkeerd was afgelopen had 'ie direct een transfer aangevraagd denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
Pasveer zal ook denken, hoeveel moet ik er nog stoppen?
dan heb jij ook wel eens kramp in je vingers gehadquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit letterlijk voor m'n werk gedaan
Ik zit nog in de woonkamer. Ik wilde enigszins op tijd naar bed vandaag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo, heb je het in je bed gevolgd?
Vast welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dan heb jij ook wel eens kramp in je vingers gehad
Ja, dit is nog niet echt zijn seizoenstart.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
Maar jemig Brobbey, wat een manier om een seizoen te beginnen ook...
Kon jij wel live meekijken?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit nog in de woonkamer. Ik wilde enigszins op tijd naar bed vandaag.
Heel veel vertrouwen geeft het niet nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit is nog niet echt zijn seizoenstart.
Dat klinkt bijzonder stressvolquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast welIn 2004 deed ik m'n eerste live tekstcommentaar voor Euro '04 en daarna nog vaker. Op een gegeven moment deed ik meer managen van anderen die de teksten schreven. Voor Euro 2012 moest ik bijvoorbeeld live tekst commentaar coördineren voor MSN in ik dacht 12 talen.
Echt he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
Pasveer zal ook denken, hoeveel moet ik er nog stoppen?
Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kon jij wel live meekijken?
Dat was het ook, vooral tijdens de laatste groepswedstrijden, dat je gewoon ruim 20 man tegelijk moest overzienquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder stressvol
Pff, en dan moet Strani, met zijn brakke stream, terwijl hij in het verre buitenland zit, ons op de hoogte houden... Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent net Brobbey. Dit is een gemiste kans.quote:
Schandalig inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pff, en dan moet Strani, met zijn brakke stream, terwijl hij in het verre buitenland zit, ons op de hoogte houden... Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent net Brobbey. Dit is een gemiste kans.
Ik zat niet echt op Fok! nu. Ik zat niet bij mijn laptop. En ik wist niet dat jullie het niet konden volgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pff, en dan moet Strani, met zijn brakke stream, terwijl hij in het verre buitenland zit, ons op de hoogte houden... Ik wil niet veel zeggen, maar jij bent net Brobbey. Dit is een gemiste kans.
Kan je bij zo'n Grieks doel ook tegen de zuil schieten? (Hihaho)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
Ook de 15e gaat erin bij de Grieken, dus het blijft overleven voor Ajax.
Eigenlijk kon alleen Billy het niet volgen geloof ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat niet echt op Fok! nu. Ik zat niet bij mijn laptop. En ik wist niet dat jullie het niet konden volgen.
En hoeveel van die 12 begreep je?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast welIn 2004 deed ik m'n eerste live tekstcommentaar voor Euro '04 en daarna nog vaker. Op een gegeven moment deed ik meer managen van anderen die de teksten schreven. Voor Euro 2012 moest ik bijvoorbeeld live tekst commentaar coördineren voor MSN in ik dacht 12 talen.
22-8, nieuwe kans.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk kon alleen Billy het niet volgen geloof ik.
Ja maar bij een korintische is het heel lastig te voorspellen wat de bal dan doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je bij zo'n Grieks doel ook tegen de zuil schieten? (Hihaho)
Mijn Ziggobuddyquote:
Ik denk dat het er trouwens 10 waren, ik overdreef! Een aantal begreep ik genoeg om er geen translate of iets dergelijks voor nodig te hebben. Bijvoorbeeld Portugees en Italiaans was redelijk te doen vanwege het Spaans. En verder Engels, Duits dacht ik, de Scandivische talen en Russisch. Zoiets.quote:
Staat weer tegenover dat ze meer flair hebben dan de Dorischequote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar bij een korintische is het heel lastig te voorspellen wat de bal dan doet.
14quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat weer tegenover dat ze meer flair hebben dan de Dorische
Nou succes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus ja
[ afbeelding ]
Zeker vandaag.
Succes!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat een lange dag worden, op meerdere manieren.
Het wordt echt een lange dag, dus ik ga pas vrij laat thuis zijn en ik zit er nu al zo bij:
[ afbeelding ]
Ik moest vanmorgen op controle en zo lekker lunchen met een vriendin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Sterktequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:56 schreef Troel het volgende:
Slechte nacht gehad. En vanavond wordt laat. En ik sneed in mijn hand toen ik een stukje stokbrood van gisteren wilde pakken.
Ik sta er dus alleen voor komend weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben ikea kast aan het in elkaar zetten.
quote:
Gelukkig dit weekend geen race.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta er dus alleen voor komend weekend
Het is verdorie nog geen raceweekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta er dus alleen voor komend weekend
Ik bedoelde volgend weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is verdorie nog geen raceweek![]()
Of ben je zo enthousiast voor zandvoort?
Dan ben ik wel bij.quote:
I am in shockquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Mijn uitstapje is het weekend na Monza, dus ik ben er beide weekenden
quote:
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu even snel eten en dan instorten.
Een salade.quote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een salade.
En nu koffie met een plantaardig citroen cheesecake dessert van AH, wil ik toch eens proberen.
Als in Ik hou van u, je t'aime tu sais?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Mijn uitstapje is het weekend na Monza, dus ik ben er beide weekenden
Nee, ik ben vorige week al in Frankrijk geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Als in Ik hou van u, je t'aime tu sais?
Heb je t overleefd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Ik ben in België en heb net een friet kerosine en een twijfelaar (niet zo'n bed) besteld. Ik weet van allebei niet wat het is. Ben benieuwd!
Jaquote:
Sinds wanneer is de klok eigenlijk beginnen te slaan?quote:
* Drinktquote:
Vanwaar het bezoek aan onze zuiderburen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
JaKerosinesaus is een soort pikantere joppiesaus en de twijfelaar is een set minisnacks op een stok
Er waren nog veel meer snacks en sauzen waar ik nog nooit van gehoord had![]()
Moe, slecht geslapen. Gelukkig een lekker rustig weekend voor de boeg. Straks komt mijn familie op de koffie en verder helemaal geen plannenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe is het hier?
Ik ga naar een festival waar Samson (die van Gert) en Zanger Rinus optreden en waar het Belgisch kampioenschap dildowerpen wordt gehoudenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanwaar het bezoek aan onze zuiderburen?
[..]
Moe, slecht geslapen. Gelukkig een lekker rustig weekend voor de boeg. Straks komt mijn familie op de koffie en verder helemaal geen plannen
Beterschap!quote:
Geen plannen in het weekend zijn altijd fijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanwaar het bezoek aan onze zuiderburen?
[..]
Moe, slecht geslapen. Gelukkig een lekker rustig weekend voor de boeg. Straks komt mijn familie op de koffie en verder helemaal geen plannen
Hoe ver ga jij de dildo gooien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga naar een festival waar Samson (die van Gert) en Zanger Rinus optreden en waar het Belgisch kampioenschap dildowerpen wordt gehouden
Het record is 60 meterquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ver ga jij de dildo gooien?
Aparte combi Samson en dildowerpen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga naar een festival waar Samson (die van Gert) en Zanger Rinus optreden en waar het Belgisch kampioenschap dildowerpen wordt gehouden
Wie weet kan je wel de beste Nederlander worden!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Het record is 60 meterDat ga ik nooit halen
Ze hebben eerder Kabouter Plop en Meneer Spaghetti laten optreden op het hoofdpodiumquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aparte combi Samson en dildowerpen.
Zo'n hond erbij lijkt me juist handig, dan hoef je die dingen niet zelf helemaal terug te gaan halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aparte combi Samson en dildowerpen.
Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo'n hond erbij lijkt me juist handig, dan hoef je die dingen niet zelf helemaal terug te gaan halen.
60 meter is toch best ver om steeds heen en weer te moeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |