SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Zou Kapitein Haak daar aan mee mogen doen, of is die nog niet onhandig genoeg?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er ook een dag voor de onhandigen?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Ik heb hem gebeld, maar hij gooide de hoorn… nee hier is het te warm voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou Kapitein Haak daar aan mee mogen doen, of is die nog niet onhandig genoeg?
Een échte!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Een échte berg of de beroemde twijfelende glooiing in het landschap waar dhr. Finkers het over heeft gehad?
Ik moet nog bedenken wat we vanavond gaan eten…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb cornetto's gehaald voor op kantoor![]()
En soms denk je inderdaad: waarom heb je dit niet eerder voorgesteld??quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het duurt maar![]()
Echo van 1 schouder trouwens, ik typte het net verkeerd.
Over 1,5 week eerst maar lekker op vakantie
Niet bij mij bekend of zo'n dag bestaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er ook een dag voor de onhandigen?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Leg ze wel goed weg, anders heb je er nog niets aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb cornetto's gehaald voor op kantoor![]()
Dat klinkt ook niet lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
En soms denk je inderdaad: waarom heb je dit niet eerder voorgesteld??
Ik kreeg van mijn fysio te horen dat mijn zooltjes van de podotherapeut niet goed genoeg waren met mijn holvoet + hypermobiliteit (hoera voor dat laatste, oorzaak van veel van mijn problemen). Daardoor heb ik dus pijn in mijn scheenbeen + voet. En de scherpe pijn in mijn enkel blijkt bot op bot te zijnGelukkig krijg ik nog tips van mijn fysio om het met mijn spieren op te vangen want ik ga over 3 weken op vakantie en de nieuwe podo is pas na mijn vakantie bereikbaar
Om die reden had ik gisteren macaroni uit de vriezer gehaaldquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat we vanavond gaan eten…
Wat mij betreft gewoon broodje gezond ofzo, veel te warm om te koken
Goed Voer Voor Aapjes?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Door dit weer heb ik erg zin in patat. Maar ik heb nog GVVA in de koelkast staan
Nee.quote:
Dan GVVA met frietjes eten vanavond.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Door dit weer heb ik erg zin in patat. Maar ik heb nog GVVA in de koelkast staan
Groente Vlees Vlees Aardappels?quote:
Zijn aapjes zulke grote vleeseters dan?quote:
Kan ook, maar Guave Vijg Vlierbes Ananas leek me logistiek gezien niet in hun natuurlijke dieet zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn aapjes zulke grote vleeseters dan?
Ik dacht dat ze meestal fruit aten en zo.
Toch drie van de vier goedquote:
Oh tofquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
@:Arizona De theaterversie van Frozen komt naar Disney+Ik zie er nog geen datum bij staan, maar ik vind het sowieso goed nieuws
Je kan het sowieso t.z.t. een maandje nemen om die show te kijken en eventueel nog wat extra'squote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh tof
Ik heb zelf geen Disney Plus momenteel, maar wie weet tegen die tijd wel weer
Ik ben zo iemandquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:01 schreef Arizona het volgende:
Ik had gehoopt dat er inmiddels wat verkoeling zou zijn, maar het is nog gruwelijk klam en heet en ik moet nog de boodschappen doen. En ik heb het hart niet om met dit weer eten te laten bezorgen door zo'n arm 15 jarig kind op een fiets
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben zo iemandKrijgen zo wel een mooie fooi
Ik heb ook gruwelijk veel zin in patat. Maar dan niet met groente, maar speciaal en met een kroketquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Het is groentes, boomstammetje (vega) en patatjes geworden. Goed compromis vind ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het 32 graden. Doordat ik de lamellen de hele dag potdicht had zitten is het in mijn huis een stuk koeler. Om jullie jaloezie te besparen zet ik het even in een spoiler24,5 graden hieroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
WAAR IS HIER?quote:
Oost Twente!quote:
28 nog steedsquote:
Oh leuk. Ik wilde daar wel heen gaan. Tegen die tijd dan maar Disney+ nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
@:Arizona De theaterversie van Frozen komt naar Disney+Ik zie er nog geen datum bij staan, maar ik vind het sowieso goed nieuws
Oh ik vind LA dan juist ook wel weer een leuke sfeer hebben, natuurlijk wel heel anders dan Parijs maar wellicht weer vrolijker qua kleuren en zo. Maar de tijdzone is natuurlijk behoorlijk ernstig ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit vond ik ook een geweldige editie ja
Sifan vanmorgen vond ik echt kippenvelom maar een hoogtepunt te noemen.
Volgende keer zijn de OS in een compleet verkeerde tijdzone en in een minder sfeervolle stad
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Buiten is het 32 graden. Doordat ik de lamellen de hele dag potdicht had zitten is het in mijn huis een stuk koeler. Om jullie jaloezie te besparen zet ik het even in een spoilerOh ik zit nu in de woonkamer een filmpje te kijken met 32 graden binnen. Wel een ventilator op me gericht natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Ik heb meegekregen dat heel Nederland weer gesmolten is?
Juist lekker, beetje wind om de oren op de fietsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben zo iemandKrijgen zo wel een mooie fooi
🫠quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Een dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lang is het boven de 30 graden geweest, dat dit punt inmiddels bereikt is?
Was wel echt vochtig vandaag, gevoelstemperatuur van boven de 40 graden in verschillende delen van NL.quote:
Ja dat is altijd vervelend. Is hier ook vaak zo. Op dit moment net onder de 70%.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Was wel echt vochtig vandaag, gevoelstemperatuur van boven de 40 graden in verschillende delen van NL.
Helaas niet! Hier binnen is het nu 27 gradenquote:
Hier beneden 25.5quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas niet! Hier binnen is het nu 27 graden
Ja en Sergey Lazarev is hier ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Ja dat zag ik een paar posts terug ook al. Ik vrees dat dat hele ESF toch een obsessief dingetje voor je is hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja en Sergey Lazarev is hier ook
Takketyfusweerquote:
Goed zo, gooi het er maar lekker uit!quote:
Ik waardeer het echt dat je dit zei, maar ik was de hele dag weg en ben net pas thuis. Helaas is de uitzending al geweest. Jammer, ik had het graag gezien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:22 schreef usagi414 het volgende:
@:BillDauterive , vanavond op de VRT de herhaling van Hugo Sigal in Het Huis.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zag ik een paar posts terug ook al. Ik vrees dat dat hele ESF toch een obsessief dingetje voor je is hoor
En daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zag ik een paar posts terug ook al. Ik vrees dat dat hele ESF toch een obsessief dingetje voor je is hoor
ESF / [SLOWCHAT] #2423 Niet vergeten genoeg te drinken!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas niet! Hier binnen is het nu 27 graden
Ja ik dacht dat je net als Luctor meer gewoon een beetje hier meepostte zonder echt iets te hebben met het ESFquote:
Bedoel je dat ik een krat bier naar binnen moet tikken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef Dave het volgende:
[..]
ESF / [SLOWCHAT] #2423 Niet vergeten genoeg te drinken!
Ik bedoelde het topicnummerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik een krat bier naar binnen moet tikken?
Ahquote:
Ah, daar is het al. Lekker hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
[ afbeelding ]
Vandaag nog koffie met wat lekkers, als troost voor de warmte.
Als het weer lekker afgekoeld is straks kan ik weer terug naar de gong en de alarmbellen.
quote:
Het grootste gedeelte wel todat ik in slaap viel (maar dat lag niet aan het programma).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik waardeer het echt dat je dit zei, maar ik was de hele dag weg en ben net pas thuis. Helaas is de uitzending al geweest. Jammer, ik had het graag gezien.
Heb jij gekeken?
Ik sliep toen net weer nadat ik de schuinoverbuurjongen die om 2 uur buiten stond te praten vriendelijk verzocht heb het gesprek binnen voort te zetten omdat het geluid wel heel ver droeg en ik letterlijk kon volgen wat hij zeiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 04:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!![]()
[ afbeelding ]
Vandaag nog koffie met wat lekkers, als troost voor de warmte.
Als het weer lekker afgekoeld is straks kan ik weer terug naar de gong en de alarmbellen.
Ik ga het proberen terug te kijken en hoop dat ik dan geen Belgisch nummer nodig heb, wat vaak wel zo isquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel todat ik in slaap viel (maar dat lag niet aan het programma).
Mooi programma is het.
Met een VRT Max account en doen alsof je een Belg bent zou je het terug kunnen kijken waarschijnlijk.
Daar merk ik binnen nog niet zo veel van.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:59 schreef H_T het volgende:
Wat heerlijk dat het vandaag minder warm is dan gisteren
Hier is het ook nog niet heel veel afgekoeld (24,5 nu binnen), maar gisteren was het aanmerkelijk warmer (ook toen ik na middernacht naar bed ging). Er zit dus vooruitgang in, ook al is het wat minder dan gehooptquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar merk ik binnen nog niet zo veel van.
29 graden binnen.. En alle ramen staan al open.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier is het ook nog niet heel veel afgekoeld (24,5 nu binnen), maar gisteren was het aanmerkelijk warmer (ook toen ik na middernacht naar bed ging). Er zit dus vooruitgang in, ook al is het wat minder dan gehoopt
Oeiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
29 graden binnen.. En alle ramen staan al open.
Dat is wel erg warm.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jeetje, dan is het buiten nog aangenamerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet de rookmelder ook niet gaan gebruiken als kookwekker, H_T. Dan gaat het misquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:30 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond weer eens proberen risotto te makenBij een van de vorige pogingen ging de rookmelder nog af, dus dat moet ik vandaag zien te voorkomen
De risotto was uiteindelijk toch nog best smakelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet de rookmelder ook niet gaan gebruiken als kookwekker, H_T. Dan gaat het mis
Ik maak Penne Arrabbiata
Lekker afkoelenquote:
*geeft handdoek aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
* Komt als verzopen kat binnen
Ik dacht slim te zijn om voor de hoosbuien met een korte broek, dun shirtje en sandalen op de fiets naar de action te gaan en terug naar huis. Dat is niet gelukt. Heenweg ging goed. Ik ben lang wezen schuilen in de winkel maar op de terugweg kreeg ik de tweede bui over me heen
En ik heb dingen gekocht die ik waarschijnlijk helemaal niet nodig heb![]()
Daarvoor ga je naar de Actionquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef NailQueen het volgende:
* Komt als verzopen kat binnen
En ik heb dingen gekocht die ik waarschijnlijk helemaal niet nodig heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |