quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Totdat je het 3 seconden kijkt dan snap je de weinige aandacht
Cameraman is in slaap aan het vallen.quote:
Dat is ie per definitiequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis de optie "te lang"
De afbeelding op NPO tussen programma's en reclame (geloof het mede mogelijk gemaakt door ...) was met een paralympische Nederlandse atlete.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft walgelijk dat het amper media aandacht krijgt.
Komende week ga ik compleet los.quote:
Wel fijn dat hij zegt mijn termijn zit erop. Ik ga weg. Dat is wel eens anders geweestquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:21 schreef Jane het volgende:
Ik vind Bach erger dan de Fransman, eigenlijk
Fleur Jong.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De afbeelding op NPO tussen programma's en reclame (geloof het mede mogelijk gemaakt door ...) was met een paralympische Nederlandse atlete.
Camera staat ver weg.quote:
Oja!quote:
Jetze Plat zie je ook overalquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De afbeelding op NPO tussen programma's en reclame (geloof het mede mogelijk gemaakt door ...) was met een paralympische Nederlandse atlete.
Doping is nogal een dingetje daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Gremen het volgende:
Wel raar dat je over broederschap, gelijkheid, verbintenis enzovoort spreekt en sport los van politiek wilt zien, maar dan bijvoorbeeld wel Rusland uitsluit van deelname. Dan had je die sporters gewoon moeten toestaan.
Samaranch draait zich om in zijn urnquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij zegt mijn termijn zit erop. Ik ga weg. Dat is wel eens anders geweest.
Hij moet volgend jaar weg, want dan zit zijn 12 jaar erop.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij zegt mijn termijn zit erop. Ik ga weg. Dat is wel eens anders geweest.
Dat is voor een deel ook gebeurd, vergeet ook niet dat het issue voornamelijk het dopingschandaal is en niet de oorlog met Oekrainequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Gremen het volgende:
Wel raar dat je over broederschap, gelijkheid, verbintenis enzovoort spreekt en sport los van politiek wilt zien, maar dan bijvoorbeeld wel Rusland uitsluit van deelname. Dan had je die sporters gewoon moeten toestaan.
Eens, maar dat eindigde helaas wel in een Wereldoorlog.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Em31 het volgende:
Die andere kerel was wel beter in speechen
Is dat nog steeds de reden? Dat was toch alweer aantal jaar geleden?quote:
Als alle Russische sporters zouden uitdragen dat ze tegen de invasie van Oekraïne zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Gremen het volgende:
Maar de rest van het IOC wilde dat die aanbleef. Ze waren zelfs bereid om de statuten aan te passen, maar dat wilde hij niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij moet volgend jaar weg, want dan zit zijn 12 jaar erop.. Hypocriet.
Long May You Runquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
In Vancouver ging Neil Young liedjes zingen.
Zo kan het ook
Mooiste taal ter wereld @Pisces29 @alpekoquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Jane het volgende:
Over 2 jaar alles in het Italiaans, hoop ik.
Ook daar waren saaie, te lange speeches. Die zijn er echt altijd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
In Londen werd Eric Idle uit een kanon geschoten en ging Always Look on the Bright Side of Life zingen
Gelukkig ben ik morgen vrij. Maar ik hoop dat de kinderen een beetje rekening houden met mij morgenvroegquote:
Die hebben bij de vorige speech al zo vaak moeten klappen, omdat ze dachten dat het afgelopen was.quote:
Anders krijgje een speech ook niet zo lang.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel platitudes en open deuren in 1 speech proppen is een ongekende prestatie.
Tis idd 8 jaar met 4 jaar verlenging. Maar ja regels zijn er om aangepast te worden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij moet volgend jaar weg, want dan zit zijn 12 jaar erop.. Hypocriet.
Wel jammer dat ie weggaat hoor, dan moeten we dit missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Tokio was het NOC uitgesloten wegens doping. De oplossing van toen was nogal een flopshow en door de inval zijn ze ook uitgesloten van heel veel toernooien die nodig zijn voor selectie voor de OS. Het is een opeenstapeling van alles.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:24 schreef Gremen het volgende:
[..]
Is dat nog steeds de reden? Dat was toch alweer aantal jaar geleden?
Dat begon al met de band.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef spapaars het volgende:
2 man verpest de stemming, ook wel knap.
Sebasitian Coe is al bijna 70... voelt niet helemaal als vernieuwing als die het wordtquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis idd 8 jaar met 4 jaar verlenging. Maar ja regels zijn er om aangepast te worden.
Gelukkig zegt ie ik ben 70 en het is tijd voor nieuw leiderschap.
Hij houdt pauzes voor het geklap en gejuich dat moet volgenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Jane het volgende:
Het zou al helpen als hij gewoon wat sneller zou praten.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Volledige gendergelijkheid
Ik heb bijvoorbeeld geen synchroonzwemmen voor mannen gezien hoor.Er deed een man mee andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik heb bijvoorbeeld geen synchroonzwemmen voor mannen gezien hoor.Ik wil mannen op de evenwichtsbalk zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Wie weet pakt Estanguet meteen door.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sebasitian Coe is al bijna 70... voelt niet helemaal als vernieuwing als die het wordt
Ik heb bijvoorbeeld geen synchroonzwemmen voor mannen gezien hoor.Op het WK is dat al wel dus een kwestie van tijd voor dat dat olympisch wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
En gaat niet verder voordat er genoeg geklapt is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houd pauzes voor het geklap en gejuich dat moet volgen
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op het WK is dat al wel dus een kwestie van tijd voor dat dat olympisch wordt.
emotionele chantage van het publiek, doe wat ik zeg of ik ga af.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houd pauzes voor het geklap en gejuich dat moet volgen
Mark Rutte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef marcodej het volgende:
Welke inwisselbare blanke man gaat hem opvolgen?
Net als noordse combinatie voor vrouwen, maar wel pas in 2030quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die waren in extreme getale aanwezigquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef Faux. het volgende:
De bedankjes aan de publieke- en veiligheidsdiensten is natuurlijk helemaal terecht
Ali B. was ook moe.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef kilon het volgende:
Ik ben moe. Gooi er snel even wat actie in
Dit soort speeches tussen een programma dat verder 2 tot 3x zo snel gaat is altijd even schakelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Heeft iedereen hier een spanningsboog van maximaal 1 minuut ofzo?
Pregiesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef Jane het volgende:
[..]
En gaat niet verder voordat er genoeg geklapt is.![]()
Beter schaffen ze het voor vrouwen gewoon af.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig over is van die goede ouwe deutsch-französische Erbfeindschaft...quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Die Bach is Duits maar hij spreekt een aardig woordje Frans.
Komt natuurlijk omdat ie aan schermen heeft gedaan. Dan leer je Frans, "en garde" enzo.
Heel matig stuk ook eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef kilon het volgende:
Die Olympische hymne is nooit echt een ding geworden he.
Ook voor hem een persoonlijk record deze spelen 🏆quote:
Je moet gewoon afsluiten met sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat begon al met de band.
Eigenlijk is heel de ceremonie ronduit kut
Wordt ook wel lastig als het niet op de keuzelijst van de top 2000 staat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef kilon het volgende:
Had deze Bach hem gecomponeerd misschien?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef kilon het volgende:
Ringtone.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef kilon het volgende:
Nou goed tochquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die waren in extreme getale aanwezig
Houden zo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Tokio was het NOC uitgesloten wegens doping. De oplossing van toen was nogal een flopshow en door de inval zijn ze ook uitgesloten van heel veel toernooien die nodig zijn voor selectie voor de OS. Het is een opeenstapeling van alles.
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat de eredivisie al begonnen is?
Nederlandse judoka's Min, Min.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Het was leuk als Bach nu had gezegd: "Jullie hebben allemaal een onvodoende" en dat we helemaal opnieuw moeten beginnen
Weer een jaar met PSV als het Bayern Munchen van Nederland.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Inderdaad, hak hun ballen eraf.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat er toch ooit een debiel is geweest die heeft verzonnen dat zingende kinderen schattig zijn.
nee hoor, elke OS opnieuw waren het weer de beste OS ooitquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Het was leuk als Bach nu had gezegd: "Jullie hebben allemaal een onvodoende" en dat we helemaal opnieuw moeten beginnen
Wel 1x in 2016 bij een gouden medalje afgespeeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:29 schreef kilon het volgende:
Ja ik ga al weer helemaal kut op Scoritoquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Feyenoord Willem II 1-1 @Zipportalquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:30 schreef PippenScottie het volgende:
Bij alle Russische overwinningen in 2020 en 2022 toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel 1x in 2016 bij een gouden medalje afgespeeld
Ook deze lange versie?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blatter is beschikbaar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef marcodej het volgende:
Welke inwisselbare blanke man gaat hem opvolgen?
Of iets van Demis Roussos.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Zorba de Griek als hymne had beter geweest.
Die zijn geen heersend kampioen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weer een jaar met PSV als het Bayern Munchen van Nederland.
Nee toen kregen we het liedje van Gazpromquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij alle Russische overwinningen in 2020 en 2022 toch?
Bedenkt iedere spelen nu gewoon een nieuw medailleceremonie muziekje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedenkt iedere spelen nu gewoon een nieuw medailleceremonie muziekje?
My Friend the Wind. Past wel bij een vlag ook, enzo.quote:
Of iets van 1000Mods, Night Stalker, Villagers of Ioannina City, Planet of Zeus, Deaf Radio...quote:
Voor dit landje zeker.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
nee hoor, elke OS opnieuw waren het weer de beste OS ooit
Komt per Cruiseschipquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:33 schreef Mothzor het volgende:
Komt Tom nog aan een parachute binnen vliegen?
Biden?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:33 schreef RipCity het volgende:
Nou, die is dood voordat de spelen beginnen
Egberts ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:33 schreef Mothzor het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee, ze was wel geblesseerd maar om nu nou nog steeds daarmee te lopen is niet echt nodig.
Werd ooit gedaan bij zingende jongetjes zodat ze hun baard niet in de keel zouden krijgen en langer hoge noten konden halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, hak hun ballen eraf.
Iedere spelen vanaf nu de nummer 1 van de medaillespiegel niet meer laten meedoenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef TAmaru het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik de Russen totaal niet mis, en zo blijven er ook meer medailles voor andere landen over
Nu de VS nog elimineren, dan China, en dan worden het pas mooie OS
Elke keer 2.5 uur in de file tussen onderdelen inquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ergens wel matig dat een stad binnen 50 jaar nog een keer aan de beurt komt.
Salt Lake City en Peking vinden dat leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ergens wel matig dat een stad binnen 50 jaar nog een keer aan de beurt komt.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke keer 2.5 uur in de file tussen onderdelen in
Gewoon onze eigen Olympische Spelen organiseren met alleen maar Nederlanders.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef TAmaru het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik de Russen totaal niet mis, en zo blijven er ook meer medailles voor andere landen over
Nu de VS nog elimineren, dan China, en dan worden het pas mooie OS
of van een ontmoeting met Shaqquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef 3rr0r het volgende:
Die burgemeester is net hersteld van haar zwempartij in de Seine
Break a leg Tom.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:33 schreef Mothzor het volgende:
Daar doelde ik op. Zingende kinderen is vanwege de kinderstembanden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef Saboo het volgende:
[..]
Werd ooit gedaan bij zingende jongetjes zodat ze hun baard niet in de keel zouden krijgen en langer hoge noten konden halen.
Inefficiënte oplossing dus.
Specifiek de zomerspelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Salt Lake City en Peking vinden dat leuk.
Frikandelwerpen ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon onze eigen Olympische Spelen organiseren met alleen maar Nederlanders.
Zo ziet Geert het ook graag.
Klopt, heb amper medailleceremonies gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah dit volkslied hebben we bijna niet gehoord.
best een goed idee eigenlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedere spelen vanaf nu de nummer 1 van de medaillespiegel niet meer laten meedoen
Eensch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Net of het ook de enige stad in de USA is met internationale allurequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken dat filmpje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Fergie het anthem niet zingt.
Was eigenlijk tijd voor een stad in het noordoosten inderdaad. Of Chicago had ik ook prima gevonden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Ze doet haar uiterste bestquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef Mothzor het volgende:
Krijgen we weer zo’n heerlijke verkrachting van het volkslied?
My First Sony gitaartjequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat ze nog even op die gitaar raggen????
Kloptquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan we in LA surfen in Santa Cruz of op Hawaï?
Santa Cruz.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan we in LA surfen in Santa Cruz of op Hawaï?
Nu nog even de straaljagers over het stadionquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is precies de overacting wat de USA zo ontzettend kut maakt.
Dan hadden we nu een krijsende Davina Michelle gehad.quote:
Goddankquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef DeLuna het volgende:
Je hoort dit nou nooit iemand doen met het Wilhelmus
Kijk alvast uit naar de openings- en sluitingsceremoniequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Em31 het volgende:
Dat wordt ook lekker veel ergernis in 2028
Jeetje jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden we nu een krijsende Davina Michelle gehad.
Hier had ook HIM kunnen staan als de Spelen in Helsinki warenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Felixa het volgende:
Dit schijnt H.E.R. te moeten zijn. Nog nooit van gehoord eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |