Wel jammer dat ie weggaat hoor, dan moeten we dit missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
In Tokio was het NOC uitgesloten wegens doping. De oplossing van toen was nogal een flopshow en door de inval zijn ze ook uitgesloten van heel veel toernooien die nodig zijn voor selectie voor de OS. Het is een opeenstapeling van alles.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:24 schreef Gremen het volgende:
[..]
Is dat nog steeds de reden? Dat was toch alweer aantal jaar geleden?
Dat begon al met de band.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef spapaars het volgende:
2 man verpest de stemming, ook wel knap.
Sebasitian Coe is al bijna 70... voelt niet helemaal als vernieuwing als die het wordtquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis idd 8 jaar met 4 jaar verlenging. Maar ja regels zijn er om aangepast te worden.
Gelukkig zegt ie ik ben 70 en het is tijd voor nieuw leiderschap.
Hij houdt pauzes voor het geklap en gejuich dat moet volgenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Jane het volgende:
Het zou al helpen als hij gewoon wat sneller zou praten.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Volledige gendergelijkheid
Ik heb bijvoorbeeld geen synchroonzwemmen voor mannen gezien hoor.Er deed een man mee andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Volledige gendergelijkheid
Ik heb bijvoorbeeld geen synchroonzwemmen voor mannen gezien hoor.Ik wil mannen op de evenwichtsbalk zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Wie weet pakt Estanguet meteen door.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sebasitian Coe is al bijna 70... voelt niet helemaal als vernieuwing als die het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |