Egberts ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:33 schreef Mothzor het volgende:
Komt Tom nog aan een parachute binnen vliegen?
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee, ze was wel geblesseerd maar om nu nou nog steeds daarmee te lopen is niet echt nodig.
Werd ooit gedaan bij zingende jongetjes zodat ze hun baard niet in de keel zouden krijgen en langer hoge noten konden halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, hak hun ballen eraf.
Iedere spelen vanaf nu de nummer 1 van de medaillespiegel niet meer laten meedoenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef TAmaru het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik de Russen totaal niet mis, en zo blijven er ook meer medailles voor andere landen over
Nu de VS nog elimineren, dan China, en dan worden het pas mooie OS
Elke keer 2.5 uur in de file tussen onderdelen inquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ergens wel matig dat een stad binnen 50 jaar nog een keer aan de beurt komt.
Salt Lake City en Peking vinden dat leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Vind het ergens wel matig dat een stad binnen 50 jaar nog een keer aan de beurt komt.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke keer 2.5 uur in de file tussen onderdelen in
Gewoon onze eigen Olympische Spelen organiseren met alleen maar Nederlanders.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef TAmaru het volgende:
ik moet wel zeggen dat ik de Russen totaal niet mis, en zo blijven er ook meer medailles voor andere landen over
Nu de VS nog elimineren, dan China, en dan worden het pas mooie OS
of van een ontmoeting met Shaqquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef 3rr0r het volgende:
Die burgemeester is net hersteld van haar zwempartij in de Seine
Break a leg Tom.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:33 schreef Mothzor het volgende:
Komt Tom nog aan een parachute binnen vliegen?
Daar doelde ik op. Zingende kinderen is vanwege de kinderstembanden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef Saboo het volgende:
[..]
Werd ooit gedaan bij zingende jongetjes zodat ze hun baard niet in de keel zouden krijgen en langer hoge noten konden halen.
Inefficiënte oplossing dus.
Specifiek de zomerspelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Salt Lake City en Peking vinden dat leuk.
Frikandelwerpen ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon onze eigen Olympische Spelen organiseren met alleen maar Nederlanders.
Zo ziet Geert het ook graag.
Klopt, heb amper medailleceremonies gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah dit volkslied hebben we bijna niet gehoord.
best een goed idee eigenlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedere spelen vanaf nu de nummer 1 van de medaillespiegel niet meer laten meedoen
Eensch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Net of het ook de enige stad in de USA is met internationale allurequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken dat filmpje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Fergie het anthem niet zingt.
Was eigenlijk tijd voor een stad in het noordoosten inderdaad. Of Chicago had ik ook prima gevonden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Ze doet haar uiterste bestquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef Mothzor het volgende:
Krijgen we weer zo’n heerlijke verkrachting van het volkslied?
My First Sony gitaartjequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat ze nog even op die gitaar raggen????
Kloptquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan we in LA surfen in Santa Cruz of op Hawaï?
Santa Cruz.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan we in LA surfen in Santa Cruz of op Hawaï?
Nu nog even de straaljagers over het stadionquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is precies de overacting wat de USA zo ontzettend kut maakt.
Dan hadden we nu een krijsende Davina Michelle gehad.quote:
Goddankquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef DeLuna het volgende:
Je hoort dit nou nooit iemand doen met het Wilhelmus
Kijk alvast uit naar de openings- en sluitingsceremoniequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Em31 het volgende:
Dat wordt ook lekker veel ergernis in 2028
Jeetje jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden we nu een krijsende Davina Michelle gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |