quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Volledige gendergelijkheid
Ik heb bijvoorbeeld geen synchroonzwemmen voor mannen gezien hoor.Op het WK is dat al wel dus een kwestie van tijd voor dat dat olympisch wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
En gaat niet verder voordat er genoeg geklapt is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houd pauzes voor het geklap en gejuich dat moet volgen
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op het WK is dat al wel dus een kwestie van tijd voor dat dat olympisch wordt.
emotionele chantage van het publiek, doe wat ik zeg of ik ga af.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houd pauzes voor het geklap en gejuich dat moet volgen
Mark Rutte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef marcodej het volgende:
Welke inwisselbare blanke man gaat hem opvolgen?
Net als noordse combinatie voor vrouwen, maar wel pas in 2030quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die waren in extreme getale aanwezigquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef Faux. het volgende:
De bedankjes aan de publieke- en veiligheidsdiensten is natuurlijk helemaal terecht
Ali B. was ook moe.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef kilon het volgende:
Ik ben moe. Gooi er snel even wat actie in
Dit soort speeches tussen een programma dat verder 2 tot 3x zo snel gaat is altijd even schakelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef DeLuna het volgende:
Heeft iedereen hier een spanningsboog van maximaal 1 minuut ofzo?
Pregiesquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef Jane het volgende:
[..]
En gaat niet verder voordat er genoeg geklapt is.![]()
Beter schaffen ze het voor vrouwen gewoon af.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |