quote:Na ruim twee weken vol sport komen de Spelen van 2024 op zondag 11 augustus ten einde. Helaas.
Meer dan 10.000 atleten uit 206 landen deden mee aan 32 sporten. Er werden records verbroken en honderden medailles veroverd. Voor TeamNL waren het uiterst succesvolle Spelen. Nooit won de Nederlandse ploeg zoveel gouden medailles tijdens de Olympische Spelen.
Sluitingsceremonie
In tegenstelling tot de openingsceremonie, die op en rondom een verregende Seine plaatsvond, is de sluitingsceremonie in het Stade de France. Het belooft deze keer wel mooi weer te worden. De afsluiting begint om 21:00 uur en duurt ongeveer tot 00:00 uur.
Winterspelen 2026 in Italië
De volgende Olympische Spelen zijn de Winterspelen in Italië. Milaan en Cortina d'Ampezzo zijn dan de speelsteden.
Los Angels Zomerspelen
Als we dan nog even verder kijken vinden de Zomerspelen van 2028 plaats in Los Angeles. Het wordt de derde keer dat de Olympische Spelen in Los Angeles worden gehouden. Ook in 1932 en 1984 was Los Angels host voor de zomerspelen. Alleen de tijdzone zal wel een dingetje worden.
TV-gids: NOS, Eurosport, HBO Max, De Belg, De Duitser, BBC etc
Dat is genderverdeeldheid.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker wel. 5 van de medailles werden behaald door mannen en 5 door vrouwen.
De Fransen sowieso wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft wat gewonnen.
Ja, maar we hebben Dikkie Schoof. De meest sportieve van de hele kliek.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof dit knakenkabinet kan nadenken over iets dat verder rijkt dan de eigen navel.
Niet, ze lopen er nu pas.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Commentator heeft NL nog niet gezien.
Fem en Har zijn al bijna het stadion weer uit…
quote:
Nog meer fake newsquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Recordaantal medailles.
Ik heb gehoord dat dit niet klopt.
Ik heb nog nooit zoveel militairen en politie (met groot geweer) gezien als in dat openingsweekendquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef RipCity het volgende:
In NL zouden extinction rebellion en palestijnen wappies etc de boel verpesten. In Frankrijk maken ze daar met harde hand meteen een einde aan.
Ik denk dat die kano gelijkt zinkt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Goochem bij Eurosport noemde de zeer herkenbare Katzberg een kanoër.
Pure afgunst van de Fransen dat zij maar nét meer goud hebben dan Nederland.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:20 schreef kilon het volgende:
Regie moet meer respect tonen voor de nummer 6 van het klassement
Waren blijkbaar wel voorbereid, gezien die eigen camera.quote:
Cursus volgen bij Sheldon Cooper.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Probeer vlaggen te herkennen, kom een heel eind maar moet nog even oefenen.
Logisch ook, je kan niet iedereen evenveel aandacht geven, het zijn er te veelquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Waren blijkbaar wel voorbereid, gezien die eigen camera.
Ik ga nooit zo goed op die Afrikaanse vlaggenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Pauline Ferrand-Prevot.quote:
Je moet vooral op de rood-wit-blauwe letten, dat is de onzequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Dat hoeft niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet vooral op de rood-wit-blauwe letten, dat is de onze
Ja, dat vooral.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo goed op die Afrikaanse vlaggen
Misschien dat Dione op zoek kan naar de Traanquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef marcodej het volgende:
NOS vindt het niet enthousiast genoeg. Te weinig emotie.
Anita Meijer wordt nog eens wereldster op haar oude dag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Leuk arrangement van Why Tell Me Why…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |