Zo ontzettend dom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ten Hag die weer twee bekenden haalt.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Er is er maar 1quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo ontzettend dom.
Ben benieuwd welke bald fraud er als eerste uitvliegt in Engeland.
Je kunt al een mooi eredivisieteam maken uit de 2 jaar Ten Hag:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo ontzettend dom.
Ben benieuwd welke bald fraud er als eerste uitvliegt in Engeland.
Dit was echt het meest onterechte gelijkspel dat ik ooit in mijn leven heb gezien.quote:
Pep en ArneGod zijn geen fraudsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik tel alleen bij de topclubs al 3.
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.quote:
We zijn 1 speelronde onderweg en ik kan de hoeveelheid domme takes van de 'supporters' en de media nu al niet meer aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Priske gaat voor betere seizoenstart dan vorig jaar: "Dat gaat ons niet weer overkomen"
Ach.
Vreselijk he, succesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.
Weet je meteen hoe iedereen zich de afgelopen jaren heeft gevoeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn 1 speelronde onderweg en ik kan de hoeveelheid domme takes van de 'supporters' en de media nu al niet meer aan.
Dit wordt een heel erg lang seizoen.
Alsof ik daar ook maar iets om geef.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe iedereen zich de afgelopen jaren heeft gevoeld.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof ik daar ook maar iets om geef.
Tsja, zoals het altijd gaat bij dit soort organisaties zal zijn opvolger ongetwijfeld nog vervelender zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk Thomas Bach, erg mooi allen.
Stukje Blatter en Infantino, helaas is dit wel de pijnlijke waarheid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, zoals het altijd gaat bij dit soort organisaties zal zijn opvolger ongetwijfeld nog vervelender zijn.
Istie dood?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk Thomas Bach, erg mooi allen.
Dat lag toch echt vooral aan de Brit zelf, maar dat snapt het twittervolk dan weer niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:53 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees trouwens dat Jan-Willem een vervelende Brit onderuit gereden heeft?
Erg mooi.
En een schitterende DNF voor Jonas Vingegaard, het is inderdaad weer 2020.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie nu pas de uitslag van de Klasikoa. Hirschi en Alaphilippe, is het weer 2020?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lag toch echt vooral aan de Brit zelf, maar dat snapt het twittervolk dan weer niet.
Het is wel even wennen dat jij nu MR. Positivo bent in dat topic. Ik vond je leuker als Don Quichot tegen Arend Martijn van Nazareth.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof ik daar ook maar iets om geef.
Nou ja, de afgelopen jaren was ik ook bijna altijd gewoon positief over Te Kloese en de spelers. Mijn probleem was Arne S. (goh). Het enige verschil is dat ik nu wel positief ben over de trainer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel even wennen dat jij nu MR. Positivo bent in dat topic. Ik vond je leuker als Don Quichot tegen Arend Martijn van Nazareth.
Denk wel dat voor de huidige maatstaven voor grensoverschrijding iig Pep wel een groot probleem heeft buiten de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.
En dan hebben we het nog niet eens over al die andere dubieuze zaken zoals dopinggebruik, belastingontduiking, criminele dealtjes met de zandbak, etc etc.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk wel dat voor de huidige maatstaven voor grensoverschrijding iig Pep wel een groot probleem heeft buiten de voetbalwereld.
Ik bedoel maar.quote:
Ze kijken in Australië met trots toe.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit was een staaltje bordjes leegeten van de allerbovenste plank.
3 jaren geleden al drie afstanden met drie medailles waaronder 2x goud en nu de 5km de 10km en de marathon met medailles. Kan dit?quote:
Natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 jaren geleden al drie afstanden met drie medailles waaronder 2x goud en nu de 5km de 10km en de marathon met medailles. Kan dit?
Deze take hebben we nu al 10x gezien. Alsof je niet een atlete mag feliciteren. Als hij het niet doet is het ook niet goed.quote:
Doe niet zo naïef, je snapt toch ook wel dat Geert precies weet wat hij doet met die tweet. Wat een toeval dat hij uitgerekend bij Hassan zo'n tweetje plaatst.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze take hebben we nu al 10x gezien. Alsof je niet een atlete mag feliciteren. Als hij het niet doet is het ook niet goed.
Bah, wat een vervelende lul is Thijsje Zonneveld ook. 'Geef me likes, geef me likes'. As we speak in zijn versleten joggingbroek alweer een volgende kutcolumn aan het tikken over Hassan vol met overdrijvingen en van die kut zinnen, en daarna met een westmalle op de bank Jojanneke een high five geven. Thijsje Zonneveld die bij Beat ging fietsen zodat hij een keer niet achteraan hing. Ga lekker met die prutsers van Beat een rondje fietsen om de kerk.
Ziedendquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze take hebben we nu al 10x gezien. Alsof je niet een atlete mag feliciteren. Als hij het niet doet is het ook niet goed.
Bah, wat een vervelende lul is Thijsje Zonneveld ook. 'Geef me likes, geef me likes'. As we speak in zijn versleten joggingbroek alweer een volgende kutcolumn aan het tikken over Hassan vol met overdrijvingen en van die kut zinnen, en daarna met een westmalle op de bank Jojanneke een high five geven. Thijsje Zonneveld die bij Beat ging fietsen zodat hij een keer niet achteraan hing. Ga lekker met die prutsers van Beat een rondje fietsen om de kerk.
Maar dat heeft hij al bij veel meer atleten gedaan dacht ik?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:02 schreef Pistolero het volgende:
Doe niet zo naïef, je snapt toch ook wel dat Geert precies weet wat hij doet met die tweet. Wat een toeval dat hij uitgerekend bij Hassan zo'n tweetje plaatst.
Dat klopt, maar hem dan op z'n hypocrisie wijzen is alsnog terecht. Hij heeft zichzelf in de positie gebracht dat elke reactie voer voor kritiek is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig tweetje wel van den Geert, iedereen in de war.
Damned if you do, damned if you don't in dezen. Wmb gewoon positief dat hij het wel doet.
Dat valt wel mee, hij heeft bij lang niet alle (gouden) medaillewinnaars een tweetje geplaatst.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij al bij veel meer atleten gedaan dacht ik?
Ja inderdaad, iemand moet het doen. Ben wel met maximus eens dat het zeker geen bijzondere take is, maar dat zal de altijd bescheiden Thijs Z. ook wel weten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hem dan op z'n hypocrisie wijzen is alsnog terecht. Hij heeft zichzelf in de positie gebracht dat elke reactie voer voor kritiek is.
Breek ook mijn hoofd over de selectie van Pietertje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hij heeft bij lang niet alle (gouden) medaillewinnaars een tweetje geplaatst.
Om dit te checken moest ik trouwens tegen mijn zin in de tijdlijn van Geertje doorscrollen, en allejezus wat een bak pure ellende is dat zeg.
Pieter houdt niet van roeienquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Breek ook mijn hoofd over de selectie van Pietertje.
[ x ]
Zit wel te checken of iemand reageert met "achteruit peddelen is inderdaad geen sport" maar tot nu toe nietquote:
De enige reden dat Hassan hier kon presteren is natuurlijk omdat je in Nederland als asielzoeker ondanks alles nog betrekklijk goed mee kan draaien en ontdekt kan worden als je getalenteerd bent. Precies dat wat Geert W. uit het systeem en uit de samenleving wil slopen, zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is 12:38 en jij moet nog wakker worden? (Gezien je tweet)quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over de rug van sporters een asielzoekersdiscussie dan wel hypocrisie voeren (voor/tegen), ben ik extreem op tegen.
De afgelopen dagen was ik tussen 02:30 en 03:00 thuis. Dan ga ik nooit bedeen naar bed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is 12:38 en jij moet nog wakker worden? (Gezien je tweet)
Ik denk dat ik zelfs nog liever JohnDDD heb dan trein.quote:
En geen zwemgoud, medailles daar kan je door 3 delen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef franklop het volgende:
Of het nou allemaal sporten zijn of niet, maar dat je met ons land met (zeker vergeleken met veel andere landen) beperkte budgetten 6e wordt qua goud en sowieso top 10 van de wereld qua medailles is gewoon bizar.
Ik denk dat dit niet meer terug te vinden is, maar in de groepsfase moesten de Belgen tegen US. De seeding aldaar wordt daar bepaald op punten (2 voor winst, 1 voor verlies) en vervolgens op point differential. Dit zorgt ervoor dat je, itt. (W)NBA eigenlijk tot de laatste seconde door moet spelen voor het geval dat. Met +/- 10 seconden stopten de Belgen al met spelen, want die namen genoegen met een verlies van 12(?). Sabrina Ionescu, die nog een officiële 3p contest tegen Curry heeft gedaan tijdens all-star week en dat bijzonder respectabel deed, kreeg de bal behoorlijk ver van de 3pt lijn, nam een schot en die vloog erin. Babbelziek werd gek.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Op Sporza is de commentator helemaal wild. VERDOMME LINSKENS
Je kan wel merken dat hij sport kijken leuker vindt dan loopjongen spelen voor de GBL, he?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dick Schoof is geen prater.
100%, dat is niet eens closequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs nog liever JohnDDD heb dan trein.
Dit zijn toch ook de leuke uitjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat hij sport kijken leuker vindt dan loopjongen spelen voor de GBL, he?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laatste 10 seconden van dit fillempje @Koffieplanter , we hebben 15 PLAKKEN.quote:Van Persie voor duel met Ajax: 'Trainerschap bevalt me heel erg' - https://nos.nl/l/2532906
Dat zou een wereldwonder zijn. Het is nog meer dan normaal totale chaos, met een selectie die op papier nog zwakker is dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:rellende_rotscholier Wordt dit HET jaar van de superboeren?
Berry Powel interim-directeur hohohohoquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou een wereldwonder zijn. Het is nog meer dan normaal totale chaos, met een selectie die op papier nog zwakker is dan de afgelopen jaren.
Guus (een lul) heeft geregeld dat drinker Stan Valckx zich er ook mee mag bemoeien. Dat wordt een doorslaand succes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berry Powel interim-directeur hohohoho
Gesneden aardappels in frituurvet donderen is geen sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
Mochten jullie al in een zwart gat zijn gevallen dan kunnen jullie nog kijken naar de poging om het wereldrecord frietbakken te verbreken!
Heb me kapot gelachen toen ik die laatste play van de Belzjun Kets bij het netje gooien zagquote:
Opa Seuntjens op pad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus (een lul) heeft geregeld dat drinker Stan Valckx zich er ook mee mag bemoeien. Dat wordt een doorslaand succes.
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelijk dik verloren met Beerschot tegen een middenmotor.
Nee klopt. Het viel ook wel mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.
Ja, dat zou het echt afmakenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kavinsky
Nu moeten ze alleen nog even Daft Punk optrommelen.
Lekker blokje, man. Maar eens temeer blijkt een groot deel van Nederland compleet smakeloos te zijn!quote:
Ik heb dus nooit geweten dat Phoenix Frans wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Phoenix
Matig showtje verder.
“Dirk heeft zijn eerste kleinkind verkocht voor een beetje crypto”quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.
Al besproken, hier > WLR / [Wielrennen #563] Waar we richting Vuelta gaanquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wielcogod weer geen overwinning. Tweede op 3 seconden. #154?![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)ege-in-negen-jaar-af
Oh, sorryquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al besproken, hier > WLR / [Wielrennen #563] Waar we richting Vuelta gaan
Ik hoop momenteel vooral dat er een meteoor op m'n hoofd valt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer naar de meteorenregen te kijken maar er is teveel lichtvervuiling
Dit is een moetje, voor iedereenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geniet zo van een speechende Dick Schoof.
Ik heb het idee dat bijvoorbeeld Worthy, Femke en Harry toch wel zitten te genieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is een moetje, voor iedereen
Toekomstig premier!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vincent Karremans is een pratende drilpudding. Gladder bestaan ze niet.
Ik haat deze man nu al met een passie.quote:
Ik kan er echt niet naar luisteren, zo ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geniet zo van een speechende Dick Schoof.
Ik probeer zo min mogelijk mee te krijgen van Ongekende Rancune I.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet naar luisteren, zo ongemakkelijk.
Is bij Eurosport de rust al weer een beetje weder gekeerd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk mee te krijgen van Ongekende Rancune I.
Zaterdagavond was mijn laatste shift. Nu even niets om handen, vanaf september loop ik ergens een halfjaar stage dus we gaan vanzelf weer even om de tafel. Zoals je op de site nu ziet is het naar het reguliere. Twee mensen op de redactie, de rest freelance vanuit huis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is bij Eurosport de rust al weer een beetje weder gekeerd?
Hij is al een maand met verkantie, vandaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik zeggen dat Schoof me niet tegen valt?
En de rest van dit kneuzenkabinet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik zeggen dat Schoof me niet tegen valt?
Kan Karremans dan niet een stukje op de piano spelen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Ben je je 4 jaar helemaal binnenstebuiten aan het keren voor je sport, kan je eindelijk ontspannen, moet je naar die lul met vingers Karremans luisteren.
Dit zal iedereen vinden behalve @Koffieplanterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is mensonterend warm en vochtig.
Vanmorgen in Dordrecht ook al inderdaad. Stonden de bussen ook nog eens geparkeerd aan een schuine kant waar blijkbaar veel honden worden uitgelaten door baasjes die letterlijk schijt hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is mensonterend warm en vochtig.
Gewoon normaal weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zal iedereen vinden behalve @:koffieplanter
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:35 schreef OProg het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-3-billion-pageviews
Stukje zelfbevlekking, hier is het.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Steef liet zich vandaag ook weer van zijn meest constructieve kant zien.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:35 schreef OProg het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-3-billion-pageviews
Stukje zelfbevlekking, hier is het.
Steef verwacht stagnatiequote:1.000.000.000 on September 11th 2020
2.000.000.000 on April 2nd 2023
3.000.000.000 on August 14th 2024
We expect to hit the 4 billion pageviews on January 26th 2026.
https://www.voetbalprimeu(...)ec-en-van-polen.htmlquote:
quote:Het ging om een niemendalletje: een transitievergoeding bij een mogelijk ontslag.
Goed gewerkt allemaal.quote:" Naar verluidt gaat het om een bedrag van vijftigduizend euro. Van Polen krijgt de transitievergoeding alsnog, omdat hij uit dienst treedt. "
Hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Keepers gaan niets keer tegemhouden.
Ronald Waterreus is niet blij met deze postquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor mijn gevoel zouden keepers altijd bij de eerste 5 een strafschop moeten nemen. Die trappen ze doorgaans feilloos binnen.
Koeman bedoel je!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ronald Waterreus is niet blij met deze post
Nu al zijn vier strafschoppen bij Ajax 1 gemist en daar zat geen greintje pech bij. Hoe kan je als spits zo blind en onbeholpen schietenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 2e van Brobbey was ook bizar..
Blind en onbeholpen is überhaupt wel de omschrijving van Brobbey, toch? In de categorie groot, sterk, kan er niets van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al zijn vier strafschoppen bij Ajax 1 gemist en daar zat geen greintje pech bij. Hoe kan je als spits zo blind en onbeholpen schieten
Behalve het duffe commentaar van Sierd de Vosquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Pistolero het volgende:
Aanvoerder Henderson die zijn beurt oversloeg bij de 2e reeks, ach.
Echt alles aan deze penaltyserie was genieten.
Als je al tien of elf strafschoppen hebt moeten vangen heb je er sowieso wel één gestopt, dus dan zit je er doorgaans lekker in. Eigenlijk gaat het dan op gevoel meestal wel goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor mijn gevoel zouden keepers altijd bij de eerste 5 een strafschop moeten nemen. Die trappen ze doorgaans feilloos binnen.
Bij de eerste vijf vooral gênant imoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Pistolero het volgende:
Voor Gini, niet voor Memphis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Memphis en Gini
Gaaei had wel goede strafschoppen, maar die lof voor het nemen van de verantwoordelijkheid nemen is er wel over als je aan Henderson vraagt als je alleen de penalty mag nemen als Panathinaikos eerst mist.quote:
Ik had liever dat Brobbey zijn verantwoordelijkheid niet had genomen. (lol)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaaei had wel goede strafschoppen, maar die lof voor het nemen van de verantwoordelijkheid nemen is er wel over als je aan Henderson vraagt als je alleen de penalty mag nemen als Panathinaikos eerst mist.
Wat zijn zijn statistieken nu, volgens mij heeft ie al 5 gemist ofzo en heeft ie er uberhaupt 1 gescoord?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had liever dat Brobbey zijn verantwoordelijkheid niet had genomen. (lol)
Zit hij lekker in de wedstrijd? Nee
Kan hij pingels nemen? Nee
Die doen we als 5e!
https://www.transfermarkt(...)ore/spieler/473169#/quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zijn zijn statistieken nu, volgens mij heeft ie al 5 gemist ofzo en heeft ie er uberhaupt 1 gescoord?
Sowieso 4 in de KKD gemaakt. Hier staat 6 raak 2 mis maar ik heb niet echt een goede site die alles bijhoudt, strafschoppen zie ik vaak leegtes in. https://footystats.org/nl/players/netherlands/brian-brobbeyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zijn zijn statistieken nu, volgens mij heeft ie al 5 gemist ofzo en heeft ie er uberhaupt 1 gescoord?
Zo halfhoog getelefoneerd in de hoek is echt perfect voor een keeper. Hij mot of laag, of hoog. Maar niet zo hoog dat de vliegtuigen de lucht uit worden geschoten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Die eerste pingel van Probbie was wel gewoon uitstekend ingeschoten, die keeper lag alleen al 5 seconden in die hoek. Dat is niet handig als je een blind paard bent.
Ja, dit kan toch echt niet joh. Gaaei die hem alleen wilde nemen wanneer er eerst gemist werd zodat hij de held van de avond kon worden. Een beetje aanvoerder had gezegd dat ie de tyfus kon krijgen en dat ze de volgorde gewoon volgens plan gingen doen.quote:
Bewaar je overacting maar voor het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dit kan toch echt niet joh. Gaaei die hem alleen wilde nemen wanneer er eerst gemist werd zodat hij de held van de avond kon worden. Een beetje aanvoerder had gezegd dat ie de tyfus kon krijgen en dat ze de volgorde gewoon volgens plan gingen doen.
Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bewaar je overacting maar voor het Feyenoord topic.
Bij Ajax 1 heeft ie 0 gescoord 4 gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Memphis komt ook niet meer terug denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor Gini, niet voor Memphis.
Koeman nodigt Memphis nog net niet uit op zijn verjaardag. Aardige hot take van je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Memphis komt ook niet meer terug denk ik
Het nepotisme van Koeman wordt soms ook overdreven hoor. Ik denk niet dat Memphis nog op een niveau gaat komen dat een oproep kan verantwoorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Koeman nodigt Memphis nog net niet uit op zijn verjaardag. Aardige hot take van je.
Hato is niet zo vreemd. Die is in mindere mate wel een speler die het balbezitspel heel goed beheerst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:45 schreef Slobeend het volgende:
Bijlow, Brobbey, Taylor en Hato erbij, welja.
Bij het ingooien viel allesquote:Taylor over gemiste penalty's van vriend Brobbey: 'In trainingen schiet hij ze wel binnen'
Nu het verdedigen nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hato is niet zo vreemd. Die is in mindere mate wel een speler die het balbezitspel heel goed beheerst.
Met rollator mag hij nog meequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het nepotisme van Koeman wordt soms ook overdreven hoor. Ik denk niet dat Memphis nog op een niveau gaat komen dat een oproep kan verantwoorden.
Als je de geciteerde tweet niet zou zien, zou je denken dat dit over het kabinet gaatquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:26 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De arme politiecapaciteit.
Als ze boeren weer ergens staan hoor je Piepmeisje niet.
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Is er al een reactie van onze favoriete columnist?
@:maxi-mus
Linksom of rechtsom, die column komt er.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, volgens mij was ie aan het glampen op Lowlands.
Mensen die elke avond gaan kijken naar de domheid en leegte van Helene Hendriks, wie zijn die mensen?quote:
Dezelfde mensen die ook luisteren naar de mening van Gijpie over Gaza?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die elke avond gaan kijken naar de domheid en leegte van Helene Hendriks, wie zijn die mensen?
Johan Derksen zegt gewoon hoe het is, hij hep gewoon gelijk. En dan de borrelende onderbuik van Bruine Jack er nog bij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die ook luisteren naar de mening van Gijpie over Gaza?
Ik ga dat je echt niet kijken. Deze mensen zitten in de zak van Hilversum. De enige echte betrouwbare mensen zijn Jan Roos en Dennis Schouten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt gewoon hoe het is, hij hep gewoon gelijk. En dan de borrelende onderbuik van Bruine Jack er nog bij.
Misschien heeft het pensioenfonds van het Media Park z'n zaakjes niet op ordequote:Op maandag 19 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is voor veel mensen die jarenlang in de belangstelling hebben gestaan toch heel moeilijk om er maar gewoon mee te kappen en lekker van je pensioen te genieten. Zal een boel ellende schelen als ze dat wel zouden doen.
Chocoladepepernotenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
De eerste pepernoten zijn ook alweer gespot, jeetje.
De site zelf bevestigt het vervolgens ook nog in het bericht. Dat lijkt mij nog kwalijkerquote:
Rik zou geen best figuur slaan in de altijd doodgetrollde topclubtopics in VBL.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef Marcoss het volgende:
Een simpele “laat gaan” zou wel van toepassing zijn op Rik als ik z’n account een beetje bekijk. Je hoeft niet letterlijk op alles te reageren
Rik Elfrink zou in het FB-topic klagen dat de blauwhemden nooit iets doen tegen een trolletje, om vervolgens zelf los te gaan als iemand iets inhoudelijks zegt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rik zou geen best figuur slaan in de altijd doodgetrollde topclubtopics in VBL.
Je zou voor minder in complotten gaan gelovenquote:[..]Lynch, de bankier en zijn advocaat verdronken toen de boot voor de kust van Sicilië omsloeg. Chamberlain was niet aan boord. Hij was in Engeland aan het joggen in de buurt van Cambridgeshire toen hij werd doodgereden door een auto.[..]
Oh, Benitez wil ook weg inmiddels, zie ik.. lastige met Boscagli en Benitez is wel dat ze nog maar een jaar contract hebben en daarom niet de hoofdprijs opleveren en je ze ook nog relatief laat in de transferperiode kwijt kan raken, terwijl de eventuele vervangers misschien al wel weg zijn..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:28 schreef hhh38 het volgende:
Het rommelt op de altijd gemoedelijke Herdgang
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet met Rik he. Niet met Rik.
Valt er weer voldoende te ontkennen of goed te praten voor de usual suspects op rechts.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie frontpage van NOS wel
"Asielcrisis"
"Israel martelt en vernedert Palestijnen"
"Bevaren Middellandse zee gevaarlijker door klimaatverandering"
Wierd Duk had al zo weinig om over te twitteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Valt er weer voldoende te ontkennen of goed te praten voor de usual suspects op rechts.
Hij is uit pure wanhoop maar gaan klagen dat Nederlanders te rustig blijven als een vliegtuig met enorme vertraging uitwijkt naar een andere luchthavenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wierd Duk had al zo weinig om over te twitteren.
Klappen ze dan zachter?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is uit pure wanhoop maar gaan klagen dat Nederlanders te rustig blijven als een vliegtuig met enorme vertraging uitwijkt naar een andere luchthaven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De antropologische conclusies die onder die tweet getrokken worden op basis van 1 domme/verzonnen anekdote
Sorry voor de vervuiling.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]Als je paar dagen in Beijing rondloopt - ja sorry, ik ben hier ook maar voor ‘t eerst - lijkt Europa zo vermoeid, richtingloos en decadent. In alles voel je hier het geloof in de toekomst. Belangrijk ook: dit is geen verscheurde samenleving. Veel om over na te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De antropologische conclusies die onder die tweet getrokken worden op basis van 1 domme/verzonnen anekdote
Sorry voor de vervuiling.
Jawel, de onderbouwing is dat we stelselmatig onze verplichtingen niet nakomen door politiek wensdenken en opportunisme waardoor het een bende is geworden in ter Apel en bij de IND. En dat we in plaats van dat op te lossen andere landen die veel meer asielzoekers opvangen met de ellende op willen zadelen. Graag tekenen bij het kruisje beste eurocommissaris.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dit kabinet blijft maar leveren.
Tuurlijk is de onderbouwing ingewikkeld, want die is er niet.
En voel je je ook nog 'gecontroleerd' in China?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je paar dagen in Beijing rondloopt - ja sorry, ik ben hier ook maar voor ‘t eerst - lijkt Europa zo vermoeid, richtingloos en decadent. In alles voel je hier het geloof in de toekomst. Belangrijk ook: dit is geen verscheurde samenleving. Veel om over na te denken.
Zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit worden vier lange jaren maanden.
Dit was een beroemde tweet van Wierd hè, die ik citeerde.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En voel je je ook nog 'gecontroleerd' in China?
En als je er niet uit komt, dan gooi je er een nooit gebeurde anekdote tegen aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was een beroemde tweet van Wierd hè, die ik citeerde.
Met stijgende verbazing gelezen. Waarom stond spoedhulp van GGZ niet klaar buiten rechtbank?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ik vind dit zo'n goed verhaal he, Klompgod. Reageert ook altijd zo mooi op al die wappies op Twitter.
Alles aan deze wedstrijd is treurig.. de commentator inderdaad, het knollenveld, het geluid uit het stadion (het klinkt als een geluidsband), het camerastandpunt, de regie die na elke goal minutenlang de scheidsrechter in beeld brengt..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Die strontvervelende seniele Sierd de Vos moeten ze samen met De Cauwer in een rusthuis gooien
Ik heb steeds het idee dat mijn geluid een paar seconden achterloopt, maar Sierd reageert gewoon overal ontzettend traag op.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Die strontvervelende seniele Sierd de Vos moeten ze samen met De Cauwer in een rusthuis gooien
Is al een tijdje zo. Die man moet het lekker houden bij voortkabbelende C wedstrijden in La Ligaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat mijn geluid een paar seconden achterloopt, maar Sierd reageert gewoon overal ontzettend traag op.
Zoals Theo Reitsma op het laatst?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat mijn geluid een paar seconden achterloopt, maar Sierd reageert gewoon overal ontzettend traag op.
Niet eens rechtstreeks aan Hamas. Gemiste kans van El Ghazi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:13 schreef VoMy het volgende:
Mainz zal wel reageren elke euro die ze aan El Ghazi moeten lappen, in bommen te doneren aan het IDF.
De altijd verongelijkte Joey Veermanquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Toni Veerman, die zich in zijn handjes mag knijpen dat ie bij een van de beste 20 clubs van dit moment een belangrijke rol speelt, had meer verwacht van de transferzomer.
Wat dan?
Real Madrid natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Toni Veerman, die zich in zijn handjes mag knijpen dat ie bij een van de beste 20 clubs van dit moment een belangrijke rol speelt, had meer verwacht van de transferzomer.
Wat dan?
Was hij basisspeler op het EK?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Wat dan?
Het laatste kolommetje van Sjoerd is alweer achterhaald. (lol)quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier komt geen column over.
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:29 schreef VoMy het volgende:
Wel heel fijn dat het onovertroffen ViaPlay de uitzendrechten heeft.
De helft heeft nog steeds liever een blinde die alles alleen wil doen en een tandarts tov normaal commentaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?
Al een tijdje geen nieuwtjes meer over ViaPlay, dus helaas. Eigenlijk zou er elk jaar een nieuwe concessie voor 10 jaar moeten worden afgegeven - met verhoging van de abonnementskosten - puur voor de meltdowns.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?
Jammer dat we autootjerijden niet wereldwijd kunnen verbieden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik gister ongewild een vleugje meekreeg van het autootje rijden stond de dikke broer van Wout van Aert in de studio.
Nee Norris dan als ie een paar puntjes tekort zou komenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Max gaat in Abu Dhabi alles kort en klein slaan wanneer hij in de laatste race de eerste plek in het kampioenschap gaat verliezen
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een "Ach, Te Kloese" is op zijn plaats.
Ik ben al bijna op het punt dat ik VBL maar op ga geven aangezien vrijwel iedereen daar een ongekende hoeveelheid torren in zijn hoofd en er écht niks van begrijpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |