Natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 jaren geleden al drie afstanden met drie medailles waaronder 2x goud en nu de 5km de 10km en de marathon met medailles. Kan dit?
Deze take hebben we nu al 10x gezien. Alsof je niet een atlete mag feliciteren. Als hij het niet doet is het ook niet goed.quote:
Doe niet zo naïef, je snapt toch ook wel dat Geert precies weet wat hij doet met die tweet. Wat een toeval dat hij uitgerekend bij Hassan zo'n tweetje plaatst.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze take hebben we nu al 10x gezien. Alsof je niet een atlete mag feliciteren. Als hij het niet doet is het ook niet goed.
Bah, wat een vervelende lul is Thijsje Zonneveld ook. 'Geef me likes, geef me likes'. As we speak in zijn versleten joggingbroek alweer een volgende kutcolumn aan het tikken over Hassan vol met overdrijvingen en van die kut zinnen, en daarna met een westmalle op de bank Jojanneke een high five geven. Thijsje Zonneveld die bij Beat ging fietsen zodat hij een keer niet achteraan hing. Ga lekker met die prutsers van Beat een rondje fietsen om de kerk.
Ziedendquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze take hebben we nu al 10x gezien. Alsof je niet een atlete mag feliciteren. Als hij het niet doet is het ook niet goed.
Bah, wat een vervelende lul is Thijsje Zonneveld ook. 'Geef me likes, geef me likes'. As we speak in zijn versleten joggingbroek alweer een volgende kutcolumn aan het tikken over Hassan vol met overdrijvingen en van die kut zinnen, en daarna met een westmalle op de bank Jojanneke een high five geven. Thijsje Zonneveld die bij Beat ging fietsen zodat hij een keer niet achteraan hing. Ga lekker met die prutsers van Beat een rondje fietsen om de kerk.
Maar dat heeft hij al bij veel meer atleten gedaan dacht ik?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:02 schreef Pistolero het volgende:
Doe niet zo naïef, je snapt toch ook wel dat Geert precies weet wat hij doet met die tweet. Wat een toeval dat hij uitgerekend bij Hassan zo'n tweetje plaatst.
Dat klopt, maar hem dan op z'n hypocrisie wijzen is alsnog terecht. Hij heeft zichzelf in de positie gebracht dat elke reactie voer voor kritiek is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig tweetje wel van den Geert, iedereen in de war.
Damned if you do, damned if you don't in dezen. Wmb gewoon positief dat hij het wel doet.
Dat valt wel mee, hij heeft bij lang niet alle (gouden) medaillewinnaars een tweetje geplaatst.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij al bij veel meer atleten gedaan dacht ik?
Ja inderdaad, iemand moet het doen. Ben wel met maximus eens dat het zeker geen bijzondere take is, maar dat zal de altijd bescheiden Thijs Z. ook wel weten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hem dan op z'n hypocrisie wijzen is alsnog terecht. Hij heeft zichzelf in de positie gebracht dat elke reactie voer voor kritiek is.
Breek ook mijn hoofd over de selectie van Pietertje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, hij heeft bij lang niet alle (gouden) medaillewinnaars een tweetje geplaatst.
Om dit te checken moest ik trouwens tegen mijn zin in de tijdlijn van Geertje doorscrollen, en allejezus wat een bak pure ellende is dat zeg.
Pieter houdt niet van roeienquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Breek ook mijn hoofd over de selectie van Pietertje.
[ x ]
Zit wel te checken of iemand reageert met "achteruit peddelen is inderdaad geen sport" maar tot nu toe nietquote:
De enige reden dat Hassan hier kon presteren is natuurlijk omdat je in Nederland als asielzoeker ondanks alles nog betrekklijk goed mee kan draaien en ontdekt kan worden als je getalenteerd bent. Precies dat wat Geert W. uit het systeem en uit de samenleving wil slopen, zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is 12:38 en jij moet nog wakker worden? (Gezien je tweet)quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over de rug van sporters een asielzoekersdiscussie dan wel hypocrisie voeren (voor/tegen), ben ik extreem op tegen.
De afgelopen dagen was ik tussen 02:30 en 03:00 thuis. Dan ga ik nooit bedeen naar bed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is 12:38 en jij moet nog wakker worden? (Gezien je tweet)
Ik denk dat ik zelfs nog liever JohnDDD heb dan trein.quote:
En geen zwemgoud, medailles daar kan je door 3 delen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef franklop het volgende:
Of het nou allemaal sporten zijn of niet, maar dat je met ons land met (zeker vergeleken met veel andere landen) beperkte budgetten 6e wordt qua goud en sowieso top 10 van de wereld qua medailles is gewoon bizar.
Ik denk dat dit niet meer terug te vinden is, maar in de groepsfase moesten de Belgen tegen US. De seeding aldaar wordt daar bepaald op punten (2 voor winst, 1 voor verlies) en vervolgens op point differential. Dit zorgt ervoor dat je, itt. (W)NBA eigenlijk tot de laatste seconde door moet spelen voor het geval dat. Met +/- 10 seconden stopten de Belgen al met spelen, want die namen genoegen met een verlies van 12(?). Sabrina Ionescu, die nog een officiële 3p contest tegen Curry heeft gedaan tijdens all-star week en dat bijzonder respectabel deed, kreeg de bal behoorlijk ver van de 3pt lijn, nam een schot en die vloog erin. Babbelziek werd gek.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Op Sporza is de commentator helemaal wild. VERDOMME LINSKENS
Je kan wel merken dat hij sport kijken leuker vindt dan loopjongen spelen voor de GBL, he?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dick Schoof is geen prater.
100%, dat is niet eens closequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs nog liever JohnDDD heb dan trein.
Dit zijn toch ook de leuke uitjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat hij sport kijken leuker vindt dan loopjongen spelen voor de GBL, he?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.
Laatste 10 seconden van dit fillempje @Koffieplanter , we hebben 15 PLAKKEN.quote:Van Persie voor duel met Ajax: 'Trainerschap bevalt me heel erg' - https://nos.nl/l/2532906
Dat zou een wereldwonder zijn. Het is nog meer dan normaal totale chaos, met een selectie die op papier nog zwakker is dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:rellende_rotscholier Wordt dit HET jaar van de superboeren?
Berry Powel interim-directeur hohohohoquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou een wereldwonder zijn. Het is nog meer dan normaal totale chaos, met een selectie die op papier nog zwakker is dan de afgelopen jaren.
Guus (een lul) heeft geregeld dat drinker Stan Valckx zich er ook mee mag bemoeien. Dat wordt een doorslaand succes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berry Powel interim-directeur hohohoho
Gesneden aardappels in frituurvet donderen is geen sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
Mochten jullie al in een zwart gat zijn gevallen dan kunnen jullie nog kijken naar de poging om het wereldrecord frietbakken te verbreken!
Heb me kapot gelachen toen ik die laatste play van de Belzjun Kets bij het netje gooien zagquote:
Opa Seuntjens op pad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus (een lul) heeft geregeld dat drinker Stan Valckx zich er ook mee mag bemoeien. Dat wordt een doorslaand succes.
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelijk dik verloren met Beerschot tegen een middenmotor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |