Nee klopt. Het viel ook wel mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.
Ja, dat zou het echt afmakenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kavinsky
Nu moeten ze alleen nog even Daft Punk optrommelen.
Lekker blokje, man. Maar eens temeer blijkt een groot deel van Nederland compleet smakeloos te zijn!quote:
Ik heb dus nooit geweten dat Phoenix Frans wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Phoenix
Matig showtje verder.
“Dirk heeft zijn eerste kleinkind verkocht voor een beetje crypto”quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.
Al besproken, hier > WLR / [Wielrennen #563] Waar we richting Vuelta gaanquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wielcogod weer geen overwinning. Tweede op 3 seconden. #154?![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)ege-in-negen-jaar-af
Oh, sorryquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al besproken, hier > WLR / [Wielrennen #563] Waar we richting Vuelta gaan
Ik hoop momenteel vooral dat er een meteoor op m'n hoofd valt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik probeer naar de meteorenregen te kijken maar er is teveel lichtvervuiling
Dit is een moetje, voor iedereenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geniet zo van een speechende Dick Schoof.
Ik heb het idee dat bijvoorbeeld Worthy, Femke en Harry toch wel zitten te genieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is een moetje, voor iedereen
Toekomstig premier!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vincent Karremans is een pratende drilpudding. Gladder bestaan ze niet.
Ik haat deze man nu al met een passie.quote:
Ik kan er echt niet naar luisteren, zo ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geniet zo van een speechende Dick Schoof.
Ik probeer zo min mogelijk mee te krijgen van Ongekende Rancune I.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet naar luisteren, zo ongemakkelijk.
Is bij Eurosport de rust al weer een beetje weder gekeerd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk mee te krijgen van Ongekende Rancune I.
Zaterdagavond was mijn laatste shift. Nu even niets om handen, vanaf september loop ik ergens een halfjaar stage dus we gaan vanzelf weer even om de tafel. Zoals je op de site nu ziet is het naar het reguliere. Twee mensen op de redactie, de rest freelance vanuit huis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is bij Eurosport de rust al weer een beetje weder gekeerd?
Hij is al een maand met verkantie, vandaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik zeggen dat Schoof me niet tegen valt?
En de rest van dit kneuzenkabinet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik zeggen dat Schoof me niet tegen valt?
Kan Karremans dan niet een stukje op de piano spelen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:47 schreef Fretwork het volgende:
Ben je je 4 jaar helemaal binnenstebuiten aan het keren voor je sport, kan je eindelijk ontspannen, moet je naar die lul met vingers Karremans luisteren.
Dit zal iedereen vinden behalve @Koffieplanterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is mensonterend warm en vochtig.
Vanmorgen in Dordrecht ook al inderdaad. Stonden de bussen ook nog eens geparkeerd aan een schuine kant waar blijkbaar veel honden worden uitgelaten door baasjes die letterlijk schijt hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is mensonterend warm en vochtig.
Gewoon normaal weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zal iedereen vinden behalve @:koffieplanter
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:35 schreef OProg het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-3-billion-pageviews
Stukje zelfbevlekking, hier is het.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Steef liet zich vandaag ook weer van zijn meest constructieve kant zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |