Als je de geciteerde tweet niet zou zien, zou je denken dat dit over het kabinet gaatquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:26 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De arme politiecapaciteit.
Als ze boeren weer ergens staan hoor je Piepmeisje niet.
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Is er al een reactie van onze favoriete columnist?
@:maxi-mus
Linksom of rechtsom, die column komt er.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, volgens mij was ie aan het glampen op Lowlands.
Mensen die elke avond gaan kijken naar de domheid en leegte van Helene Hendriks, wie zijn die mensen?quote:
Dezelfde mensen die ook luisteren naar de mening van Gijpie over Gaza?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die elke avond gaan kijken naar de domheid en leegte van Helene Hendriks, wie zijn die mensen?
Johan Derksen zegt gewoon hoe het is, hij hep gewoon gelijk. En dan de borrelende onderbuik van Bruine Jack er nog bij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die ook luisteren naar de mening van Gijpie over Gaza?
Ik ga dat je echt niet kijken. Deze mensen zitten in de zak van Hilversum. De enige echte betrouwbare mensen zijn Jan Roos en Dennis Schouten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt gewoon hoe het is, hij hep gewoon gelijk. En dan de borrelende onderbuik van Bruine Jack er nog bij.
Misschien heeft het pensioenfonds van het Media Park z'n zaakjes niet op ordequote:Op maandag 19 augustus 2024 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is voor veel mensen die jarenlang in de belangstelling hebben gestaan toch heel moeilijk om er maar gewoon mee te kappen en lekker van je pensioen te genieten. Zal een boel ellende schelen als ze dat wel zouden doen.
Chocoladepepernotenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
De eerste pepernoten zijn ook alweer gespot, jeetje.
De site zelf bevestigt het vervolgens ook nog in het bericht. Dat lijkt mij nog kwalijkerquote:
Rik zou geen best figuur slaan in de altijd doodgetrollde topclubtopics in VBL.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef Marcoss het volgende:
Een simpele “laat gaan” zou wel van toepassing zijn op Rik als ik z’n account een beetje bekijk. Je hoeft niet letterlijk op alles te reageren
Rik Elfrink zou in het FB-topic klagen dat de blauwhemden nooit iets doen tegen een trolletje, om vervolgens zelf los te gaan als iemand iets inhoudelijks zegt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rik zou geen best figuur slaan in de altijd doodgetrollde topclubtopics in VBL.
Je zou voor minder in complotten gaan gelovenquote:[..]Lynch, de bankier en zijn advocaat verdronken toen de boot voor de kust van Sicilië omsloeg. Chamberlain was niet aan boord. Hij was in Engeland aan het joggen in de buurt van Cambridgeshire toen hij werd doodgereden door een auto.[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |