Jawel, de onderbouwing is dat we stelselmatig onze verplichtingen niet nakomen door politiek wensdenken en opportunisme waardoor het een bende is geworden in ter Apel en bij de IND. En dat we in plaats van dat op te lossen andere landen die veel meer asielzoekers opvangen met de ellende op willen zadelen. Graag tekenen bij het kruisje beste eurocommissaris.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dit kabinet blijft maar leveren.
Tuurlijk is de onderbouwing ingewikkeld, want die is er niet.
En voel je je ook nog 'gecontroleerd' in China?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je paar dagen in Beijing rondloopt - ja sorry, ik ben hier ook maar voor ‘t eerst - lijkt Europa zo vermoeid, richtingloos en decadent. In alles voel je hier het geloof in de toekomst. Belangrijk ook: dit is geen verscheurde samenleving. Veel om over na te denken.
Zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit worden vier lange jaren maanden.
Dit was een beroemde tweet van Wierd hè, die ik citeerde.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En voel je je ook nog 'gecontroleerd' in China?
En als je er niet uit komt, dan gooi je er een nooit gebeurde anekdote tegen aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was een beroemde tweet van Wierd hè, die ik citeerde.
Met stijgende verbazing gelezen. Waarom stond spoedhulp van GGZ niet klaar buiten rechtbank?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Ik vind dit zo'n goed verhaal he, Klompgod. Reageert ook altijd zo mooi op al die wappies op Twitter.
Alles aan deze wedstrijd is treurig.. de commentator inderdaad, het knollenveld, het geluid uit het stadion (het klinkt als een geluidsband), het camerastandpunt, de regie die na elke goal minutenlang de scheidsrechter in beeld brengt..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Die strontvervelende seniele Sierd de Vos moeten ze samen met De Cauwer in een rusthuis gooien
Ik heb steeds het idee dat mijn geluid een paar seconden achterloopt, maar Sierd reageert gewoon overal ontzettend traag op.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Die strontvervelende seniele Sierd de Vos moeten ze samen met De Cauwer in een rusthuis gooien
Is al een tijdje zo. Die man moet het lekker houden bij voortkabbelende C wedstrijden in La Ligaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat mijn geluid een paar seconden achterloopt, maar Sierd reageert gewoon overal ontzettend traag op.
Zoals Theo Reitsma op het laatst?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat mijn geluid een paar seconden achterloopt, maar Sierd reageert gewoon overal ontzettend traag op.
Niet eens rechtstreeks aan Hamas. Gemiste kans van El Ghazi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:13 schreef VoMy het volgende:
Mainz zal wel reageren elke euro die ze aan El Ghazi moeten lappen, in bommen te doneren aan het IDF.
De altijd verongelijkte Joey Veermanquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Toni Veerman, die zich in zijn handjes mag knijpen dat ie bij een van de beste 20 clubs van dit moment een belangrijke rol speelt, had meer verwacht van de transferzomer.
Wat dan?
Real Madrid natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Toni Veerman, die zich in zijn handjes mag knijpen dat ie bij een van de beste 20 clubs van dit moment een belangrijke rol speelt, had meer verwacht van de transferzomer.
Wat dan?
Was hij basisspeler op het EK?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Wat dan?
Het laatste kolommetje van Sjoerd is alweer achterhaald. (lol)quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier komt geen column over.
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:29 schreef VoMy het volgende:
Wel heel fijn dat het onovertroffen ViaPlay de uitzendrechten heeft.
De helft heeft nog steeds liever een blinde die alles alleen wil doen en een tandarts tov normaal commentaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?
Al een tijdje geen nieuwtjes meer over ViaPlay, dus helaas. Eigenlijk zou er elk jaar een nieuwe concessie voor 10 jaar moeten worden afgegeven - met verhoging van de abonnementskosten - puur voor de meltdowns.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?
Jammer dat we autootjerijden niet wereldwijd kunnen verbieden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik gister ongewild een vleugje meekreeg van het autootje rijden stond de dikke broer van Wout van Aert in de studio.
Nee Norris dan als ie een paar puntjes tekort zou komenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Max gaat in Abu Dhabi alles kort en klein slaan wanneer hij in de laatste race de eerste plek in het kampioenschap gaat verliezen
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |