De altijd verongelijkte Joey Veermanquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Toni Veerman, die zich in zijn handjes mag knijpen dat ie bij een van de beste 20 clubs van dit moment een belangrijke rol speelt, had meer verwacht van de transferzomer.
Wat dan?
Real Madrid natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Toni Veerman, die zich in zijn handjes mag knijpen dat ie bij een van de beste 20 clubs van dit moment een belangrijke rol speelt, had meer verwacht van de transferzomer.
Wat dan?
Was hij basisspeler op het EK?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef VoMy het volgende:
Wat dan?
Het laatste kolommetje van Sjoerd is alweer achterhaald. (lol)quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier komt geen column over.
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:29 schreef VoMy het volgende:
Wel heel fijn dat het onovertroffen ViaPlay de uitzendrechten heeft.
De helft heeft nog steeds liever een blinde die alles alleen wil doen en een tandarts tov normaal commentaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?
Al een tijdje geen nieuwtjes meer over ViaPlay, dus helaas. Eigenlijk zou er elk jaar een nieuwe concessie voor 10 jaar moeten worden afgegeven - met verhoging van de abonnementskosten - puur voor de meltdowns.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die ene gast in F1 daarover nog aan het ranten?
Jammer dat we autootjerijden niet wereldwijd kunnen verbieden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
Toen ik gister ongewild een vleugje meekreeg van het autootje rijden stond de dikke broer van Wout van Aert in de studio.
Nee Norris dan als ie een paar puntjes tekort zou komenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Max gaat in Abu Dhabi alles kort en klein slaan wanneer hij in de laatste race de eerste plek in het kampioenschap gaat verliezen
Ik zou me pas zorgen gaan maken als iedereen het hier met me eens is, gezien de mentale capaciteiten van 99,9% van alle voetbalfans mensen op deze planeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |