Behalve het duffe commentaar van Sierd de Vosquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Pistolero het volgende:
Aanvoerder Henderson die zijn beurt oversloeg bij de 2e reeks, ach.
Echt alles aan deze penaltyserie was genieten.
Als je al tien of elf strafschoppen hebt moeten vangen heb je er sowieso wel één gestopt, dus dan zit je er doorgaans lekker in. Eigenlijk gaat het dan op gevoel meestal wel goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor mijn gevoel zouden keepers altijd bij de eerste 5 een strafschop moeten nemen. Die trappen ze doorgaans feilloos binnen.
Bij de eerste vijf vooral gênant imoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:43 schreef Pistolero het volgende:
Voor Gini, niet voor Memphis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk Memphis en Gini
Gaaei had wel goede strafschoppen, maar die lof voor het nemen van de verantwoordelijkheid nemen is er wel over als je aan Henderson vraagt als je alleen de penalty mag nemen als Panathinaikos eerst mist.quote:
Ik had liever dat Brobbey zijn verantwoordelijkheid niet had genomen. (lol)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaaei had wel goede strafschoppen, maar die lof voor het nemen van de verantwoordelijkheid nemen is er wel over als je aan Henderson vraagt als je alleen de penalty mag nemen als Panathinaikos eerst mist.
Wat zijn zijn statistieken nu, volgens mij heeft ie al 5 gemist ofzo en heeft ie er uberhaupt 1 gescoord?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had liever dat Brobbey zijn verantwoordelijkheid niet had genomen. (lol)
Zit hij lekker in de wedstrijd? Nee
Kan hij pingels nemen? Nee
Die doen we als 5e!
https://www.transfermarkt(...)ore/spieler/473169#/quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zijn zijn statistieken nu, volgens mij heeft ie al 5 gemist ofzo en heeft ie er uberhaupt 1 gescoord?
Sowieso 4 in de KKD gemaakt. Hier staat 6 raak 2 mis maar ik heb niet echt een goede site die alles bijhoudt, strafschoppen zie ik vaak leegtes in. https://footystats.org/nl/players/netherlands/brian-brobbeyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat zijn zijn statistieken nu, volgens mij heeft ie al 5 gemist ofzo en heeft ie er uberhaupt 1 gescoord?
Zo halfhoog getelefoneerd in de hoek is echt perfect voor een keeper. Hij mot of laag, of hoog. Maar niet zo hoog dat de vliegtuigen de lucht uit worden geschoten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Die eerste pingel van Probbie was wel gewoon uitstekend ingeschoten, die keeper lag alleen al 5 seconden in die hoek. Dat is niet handig als je een blind paard bent.
Ja, dit kan toch echt niet joh. Gaaei die hem alleen wilde nemen wanneer er eerst gemist werd zodat hij de held van de avond kon worden. Een beetje aanvoerder had gezegd dat ie de tyfus kon krijgen en dat ze de volgorde gewoon volgens plan gingen doen.quote:
Bewaar je overacting maar voor het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dit kan toch echt niet joh. Gaaei die hem alleen wilde nemen wanneer er eerst gemist werd zodat hij de held van de avond kon worden. Een beetje aanvoerder had gezegd dat ie de tyfus kon krijgen en dat ze de volgorde gewoon volgens plan gingen doen.
Ik ben bloedserieus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bewaar je overacting maar voor het Feyenoord topic.
Bij Ajax 1 heeft ie 0 gescoord 4 gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Memphis komt ook niet meer terug denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor Gini, niet voor Memphis.
Koeman nodigt Memphis nog net niet uit op zijn verjaardag. Aardige hot take van je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Memphis komt ook niet meer terug denk ik
Het nepotisme van Koeman wordt soms ook overdreven hoor. Ik denk niet dat Memphis nog op een niveau gaat komen dat een oproep kan verantwoorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Koeman nodigt Memphis nog net niet uit op zijn verjaardag. Aardige hot take van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |