opnemen van je tv en er nog stom bij hinniken is gewoon niet een cringe, gewoon nopequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef marcodej het volgende:
[ x ]
Die Australische is echt wel goud.
Is dit gefilmd door een paard?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef marcodej het volgende:
[ x ]
Die Australische is echt wel goud.
Zouden de Chinees en Japanner misschien niet goed Engels kunnen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
ik heb alleen maar interviews op eurosport gezien met de Litouwse. Heb ik de anderen gemist of hebben ze bij eurosport voorkennis?
India ook niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden de Chinees en Japanner misschien niet goed Engels kunnen?
euh vandaag?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Misschien geen tijd gehad, die was toch druk bezig met haar eindexamen?
Oeps.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh vandaag?!
die interviews met die Lirouwse waren van vandaag.
je bent niet denigrerend voor een sport redactiequote:
Diploma.quote:
Is toch gewoon een klein meisje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent niet denigrerend voor een sport redactie
een absoluut feit.quote:
Lees de OPquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben we nog mannen in deze sport?
ja die komen morgen, tijden staan ook in de OPquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben we nog mannen in deze sport?
Morgen hebben we ook 2 mannenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo maar de indruk dat dit het laatste beetje breakdance ooit is wat ik gezien heb.
okequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo maar de indruk dat dit het laatste beetje breakdance ooit is wat ik gezien heb.
Heb geen idee of ik dan ook alles ga kijken, maar ik wens beide heren succesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen hebben we ook 2 mannen
denk dat iedereen in dit topic dat ook zou zijn na zoveel wedstrijdjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
India toch wat te vermoeid lijkt het.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat iedereen in dit topic dat ook zou zijn na zoveel wedstrijdjes.
Ze moest er ook 1 van 3 rondjes meer dan de rest.
Mannen zijn wel superieur hoor. Dat is veel leuker om naar te kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is allang gebeurdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit mogen ze wel schrappen voor LA28
Om de jeugd er meer bij te betrekkenquote:
Zo te lezen zijn er best wat die het heel leuk vinden. Wat minder op fok, maar dat is vast niet de doelgroep ook.quote:
Morgen hebben we nog 2 mannen in de strijd, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef marcodej het volgende:
Van deze sport gaan we nooit meer iets horen.
JUICHEN als we een plak halen, dat wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Morgen hebben we nog 2 mannen in de strijd, heb ik me laten vertellen.
ik kan mijn grijze tshirts niet eens vlekloos houden voor een uur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
Toch trots op India hoor. Ze heeft dat witte pak ook zo netjes gehouden. Als ik een witte broek aantrek, heb ik er geheid binnen een kwartier een koffievlek op of zo. En dan heb ik niet eens over de vloer lopen rollen.
Ik ben altijd bang voor zichtbare remsporenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
Toch trots op India hoor. Ze heeft dat witte pak ook zo netjes gehouden. Als ik een witte broek aantrek, heb ik er geheid binnen een kwartier een koffievlek op of zo. En dan heb ik niet eens over de vloer lopen rollen.
Ach.quote:B-Girl TALASH (EOR) was disqualified for displaying a political slogan on her attire during the Pre-Qualifier battle. Results
have been updated accordingly
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:50 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING-nieuws, er is een DQ!
[..]
Ach.
Terecht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:50 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING-nieuws, er is een DQ!
[..]
Ach.
Het is een beetje als atletiek beoordelen op de eerste exotenheat op de 100 meter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het wel lullig voor deze dames.
Ze trainen hier jaren voor en ook een leek als ik kan zien dat de helft van het veld indrukwekkende skills heeft, maar het enige wat van deze dag de wereld overgaat is het optreden van een Australische die breaking belachelijk zit te maken.
Het zijn de regels ja.quote:
Het is wel sneu voor India. Omdat Talash ineens op het laatste moment werd toegevoegd en ze daardoor op een oneven aantal uitkwamen. India moest daarom een extra ronde doen. Heb het idee dat ze mede daardoor iets te vermoeid was bij de strijd om het brons.quote:
Ja ik heb er 0 verstand van maar het zag er minder gepolijst uit de laatste 2 runs. Jammer dat je dan energy kwijt bent geweest aan winnen van Raygun en Talash.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is wel sneu voor India. Omdat Talash ineens op het laatste moment werd toegevoegd en ze daardoor op een oneven aantal uitkwamen. India moest daarom een extra ronde doen. Heb het idee dat ze mede daardoor iets te vermoeid was bij de strijd om het brons.
Dan is het wel zuur dat je tegenstander uit de extra ronde wordt gediskwalificeerd.
Ik dacht dat ik het niks zou vinden, maar opvallend leuk gisteren. Ook veel meiden die echt goed waren. Die Australische kon er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:23 schreef Moira het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen wat reels van een Australische gezien en ik vind daar wat van
Is het verder wat?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:23 schreef Moira het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen wat reels van een Australische gezien en ik vind daar wat van
Is het verder wat?
Die Australische is het slachtoffer van de afkraakbrigade geworden inderdaad, zeker vanaf de kwartfinales is het wel echt een heel ander niveau. Of je het wat vindt of niet zal voor iedereen verschillend zijn, maar het zit daar wel echt vol met spectaculaire moves.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:23 schreef Moira het volgende:
Is het verder wat?
De WDSF (soort van FIFA van alle soorten dans) wilde graag een evenement toevoegen aan de Olympische Spelen, maar ze droegen blijkbaar zelf eerst stijldansen voor. Omdat ze bij het IOC alleen liever wat vernieuwenders wilden, kwam breakdancen ter sprake en vanuit daar is het balletje gaan rollen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:33 schreef Moira het volgende:
Thanks voor de antwoorden, ik zal eens terugkijken
Maar ik vraag me alsnog wel af waarom dit een Olympische sport is en andere vormen van dans dan niet
Hoe bedoel je andere niet. We hebben toch dressuur, synchroonzwemmen, is ritmisch gymnastiek niet een soort dansen. Wat voor danscompetities denk jij dan aan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:33 schreef Moira het volgende:
Thanks voor de antwoorden, ik zal eens terugkijken
Maar ik vraag me alsnog wel af waarom dit een Olympische sport is en andere vormen van dans dan niet
Ah ok, thanks! Dus het kan op zich best zijn dat we dan ook andere vormen gaan zien in de toekomst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:43 schreef Martino11 het volgende:
[..]
De WDSF (soort van FIFA van alle soorten dans) wilde graag een evenement toevoegen aan de Olympische Spelen, maar ze droegen blijkbaar zelf eerst stijldansen voor. Omdat ze bij het IOC alleen liever wat vernieuwenders wilden, kwam breakdancen ter sprake en vanuit daar is het balletje gaan rollen.
De sporten die je noemt zijn allemaal geen vormen van dansquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je andere niet. We hebben toch dressuur, synchroonzwemmen, is ritmisch gymnastiek niet een soort dansen. Wat voor danscompetities denk jij dan aan?
Ik moet zeggen dat het feit dat zon Australische zich kwalificeert me wel vraagtekens doet zetten met hoe breed de sport is. Maar ik was sceptisch en ik vind het leuk om te kijken. Denk dat het wat mij betreft sportiever is dan weet ik veel een kogel zo ver mogelijk proberen te gooien. Of rennen met altijd een voet aan de grond, of zwemmen op achterlijke manieren zoals vlinderslag.
Ja die kans bestaat, maar breakdancen was denk ik een beetje een soort test om te kijken of dans iets is voor de Olympische spelen. Weet niet zeker of de test geslaagd is, maar er valt in ieder geval niet te klagen over gebrek aan aandacht. Na atletiek misschien wel het meest virale onderdeel van de OS tot nu toequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ah ok, thanks! Dus het kan op zich best zijn dat we dan ook andere vormen gaan zien in de toekomst.
Al weet ik niet helemaal wat ik ervan vind
Van paaldansen is ook wel eens voorzichtig sprake geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:48 schreef Moira het volgende:
[..]
De sporten die je noemt zijn allemaal geen vormen van dansStijldansen, jazz dance, ballroom, line dance, contemporary dance, etc. Cheerleading zie ik dan ook nog wel Olympisch worden.
Tbh da’s ook echt zo’n sport waar je alle spieren van je lichaam moet gebruiken zo’n beetje!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van paaldansen is ook wel eens voorzichtig sprake geweest.
Cheerleading gaat de komende 20 jaar ofzo niet olympisch worden want de volgende spelen zijn in LA en Amerika heeft het niet gekozen als exhibitie sport. Volgens mij is cheerleading eigenlijk alleen daar een ding dus dat zullen andere landen niet op de agenda zetten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:48 schreef Moira het volgende:
[..]
De sporten die je noemt zijn allemaal geen vormen van dansStijldansen, jazz dance, ballroom, line dance, contemporary dance, etc. Cheerleading zie ik dan ook nog wel Olympisch worden.
Cheerlearding is net als de andere danssoorten die ik noemde een wereldwijde sport met eigen worldcups/wk’squote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Cheerleading gaat de komende 20 jaar ofzo niet olympisch worden want de volgende spelen zijn in LA en Amerika heeft het niet gekozen als exhibitie sport. Volgens mij is cheerleading eigenlijk alleen daar een ding dus dat zullen andere landen niet op de agenda zetten.
Je noemt hier danssoorten lijkt mij maar zijn dat aparte sporten dan? Mijn snelle zoektoch naar stijldanscompetities gaf me youtube filmpjes die er niet heel anders uitzien dan het breaking event. Een stuk minder atletisch wel.
Wat hebben ze dan gekozen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:59 schreef kilon het volgende:
Ik had nog wel op ultimate frisbee gehoopt in LA, maar helaas.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Flag Football, een soort American Football zonder contact.
Ook lacrosse honk/softbal, cricket en squashquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Flag Football, een soort American Football zonder contact.
Ja, ik zou het ook best acceptabel vinden, hoewel het mijn ding niet echt isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Tbh da’s ook echt zo’n sport waar je alle spieren van je lichaam moet gebruiken zo’n beetje!
Honk/softbal, cricket en squash zijn dan wel weer prima toevoegingen, in tegenstelling tot flag football. Die andere drie zijn teminste volwaardige sporten ipv een soort amateurversie van een andere sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook lacrosse honk/softbal, cricket en squash
Las dat de NFL wel zin heeft in een dream team voor '28, zou wel helpen.
Oh heb nog nooit gehoord dat iemand in Nederland cheerleader is. Nederlandse cheerlead team heeft 2k volgers op insta lol dat doet dus echt geen hond zelfs padel zit op 25k. Op die manier is natuurlijk elke sport internationaal, korfbal spelen ze ook in andere landen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Cheerlearding is net als de andere danssoorten die ik noemde een wereldwijde sport met eigen worldcups/wk’s
Zowel cheerleading als paaldansen zijn atletischer dan breakdancing imo. Zelfs ballet nog.
Er is trouwens nog hoop voor Brisbanequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:59 schreef kilon het volgende:
Ik had nog wel op ultimate frisbee gehoopt in LA, maar helaas.
Hee ik vind ook niet dat dansen Olympische sporten zouden moeten zijn hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh heb nog nooit gehoord dat iemand in Nederland cheerleader is. Nederlandse cheerlead team heeft 2k volgers op insta lol dat doet dus echt geen hond zelfs padel zit op 25k. Op die manier is natuurlijk elke sport internationaal, korfbal spelen ze ook in andere landen.
Paaldansen sure was leuk geweest denk ik. Ballet zou misschien kunnen, zou niks voor mij zijn denk ik maar dat dacht ik ook bij breakdancen dus ik zit er wel eens naast. Heb het idee dat breaking veel spontaner is, bij dans ben ik niet zo van de ingestudeerde routines.
Nice, misschien dat dat iets beter commentaar oplevert dan gisteren. Al ga ik het helaas sowieso niet kunnen volgenquote:
Yo yoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Yo yo ik ben er ook yo halloo halloo
Ik krijg kramp in rugspieren waarvan ik niet eens weet dat ze bestaan, alleen al door ernaar te kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
Die moves vergen wel wat atletisch vermogen
Jij bent wel heel erg af nu, een veredelde trainingspot verkiezen boven het magistrale breakenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
City - Utd nu met een half oog.
@Dagoduck en ik kijken liever naar handbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg af nu, een veredelde trainingspot verkiezen boven het magistrale breaken
Ik vond die Japanner eigenlijk beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:11 schreef Montov het volgende:
"Hiro pakt deze ronde."
"Oh nee, toch 9-0 voor die andere. Jury sport he".
Waarom heb jij geen signature?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:16 schreef kilon het volgende:
Er worden wel veel handtekeningen uitgedeeld
Ik zie wel overeenkomstenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Nu de man die zich via hetzelfde Oceanische toernooi kwalificeerde als Raygun, ben benieuwd
Het is geen downhill mountainbike.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:25 schreef Montov het volgende:
Mag je je tegenstander intimideren met rondslingerende cirkelzagen?
Als je niet achteraf terugkijkt wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit bij de mannen leuker? Is dit live?
Bestelling bij Subway?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
Doet die Koreaan nou de move na van die Australische dame van gisteren?
Ook al in het wit.quote:
Ik heb er eentje, die staat onder mijn berichten op FOK!quote:
Ja vraag me ook af hoe ze weten wanneer ze moeten stoppenquote:
Regenboogpak aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:41 schreef RipCity het volgende:
We hakken al die BI-jongens in de LGBTQ pan!
'abstract'quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Lee heeft wel een veel betere flow dan deze houthakkers
Dit wordt gewoon een Nederlandse finale johquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Lee heeft wel een veel betere flow dan deze houthakkers
Zestig seconde per keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:42 schreef StephanL het volgende:
Is er een bepaalde tijd waarin ze dit moeten doen?
Komt van de Bronx.quote:
Ali B Boy?quote:
Zo heetten ze altijd al, weet ik dan toevallig wel weer.quote:
Ok wist ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo heetten ze altijd al, weet ik dan toevallig wel weer.
Van de Rocksteady Crew, uit m'n jeugd. ( clip gisteren hier al diverse keren gepost)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Signature move kunnen we wel raden
Draait beter met je kop op de vloerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:46 schreef DeLuna het volgende:
Lekker ook zo'n muts bij die temperaturen
Zit padding in om makkelijker op je hoofd te tollen, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:46 schreef DeLuna het volgende:
Lekker ook zo'n muts bij die temperaturen
Reddingszwemmen is best gaaf hoor. Poppen meeslepen enzo. Er is een onderdeel daar moeten ze een touw gooien naar een teamlid en die zo snel mogelijk binnenhalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:48 schreef kilon het volgende:
Het is grappig hoe er zulke scenes bestaan waar ik helemaal geen weet van heb.
Dat is ook als er nieuwe sporten bijkomen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zo las ik dat ze in Brisbane willen proberen om reddingszwemmen als sport toe te voegen. Wist ik veel dat dit ook een sport is.
Ik mis de 113 disclaimer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Door het hoofd schieten lijkt me niet passen bij de olympische geest
ik had gisteren ook begrepen dat bepaalde gebaren niet waren toegestaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Als het erin komt ga ik over 8 jaar ook zeker kijken. Het is gewoon leuk dat er zoveel dingen zijn om te blijven ontdekken in het (sport)leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Reddingszwemmen is best gaaf hoor. Poppen meeslepen enzo. Er is een onderdeel daar moeten ze een touw gooien naar een teamlid en die zo snel mogelijk binnenhalen.
Kleine Hitlergroet hopelijk dalijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Een flinke crotch grab?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had gisteren ook begrepen dat bepaalde gebaren niet waren toegestaan
Dat heb ik volgens mij toch al zien langskomen.quote:
schieten van pistooltjes, keel doorsnijdend gebaarquote:
Hitler groet levert puntaftrek op iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had gisteren ook begrepen dat bepaalde gebaren niet waren toegestaan
Het is een soort turnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Jane het volgende:
Dat dit zo populair is in Azië. Ik had geen idee.
Moet kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
schieten van pistooltjes, keel doorsnijdend gebaar
dat soort
Dat zag ik gisteren wel, keeldoorsnijdengebaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort
Dan heeft de Undertaker nog mazzel dat WWE niet olympisch is (en dat hij allang met pensioen is)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort
dan had die juvat ook niet get juiste scoreboekjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren wel, keeldoorsnijdengebaar
Zou het leuk vinden als iemand het 'Alaaf'-gebaar tot signature move maakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort
Do but normal then do you already crazy enough.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Organisatie: Wat wil je als artiestennaam, Menno?
Menno: Hoezo?
Al die urban sports.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Jane het volgende:
Dat dit zo populair is in Azië. Ik had geen idee.
Niet eens Menn-O of zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Organisatie: Wat wil je als artiestennaam, Menno?
Menno: Hoezo?
Ja, precies, winnaarmentaliteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |