Reddingszwemmen is best gaaf hoor. Poppen meeslepen enzo. Er is een onderdeel daar moeten ze een touw gooien naar een teamlid en die zo snel mogelijk binnenhalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:48 schreef kilon het volgende:
Het is grappig hoe er zulke scenes bestaan waar ik helemaal geen weet van heb.
Dat is ook als er nieuwe sporten bijkomen waar ik nog nooit van heb gehoord. Zo las ik dat ze in Brisbane willen proberen om reddingszwemmen als sport toe te voegen. Wist ik veel dat dit ook een sport is.
Ik mis de 113 disclaimer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Door het hoofd schieten lijkt me niet passen bij de olympische geest
ik had gisteren ook begrepen dat bepaalde gebaren niet waren toegestaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Als het erin komt ga ik over 8 jaar ook zeker kijken. Het is gewoon leuk dat er zoveel dingen zijn om te blijven ontdekken in het (sport)leven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Reddingszwemmen is best gaaf hoor. Poppen meeslepen enzo. Er is een onderdeel daar moeten ze een touw gooien naar een teamlid en die zo snel mogelijk binnenhalen.
Kleine Hitlergroet hopelijk dalijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
Een flinke crotch grab?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had gisteren ook begrepen dat bepaalde gebaren niet waren toegestaan
Dat heb ik volgens mij toch al zien langskomen.quote:
schieten van pistooltjes, keel doorsnijdend gebaarquote:
Hitler groet levert puntaftrek op iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had gisteren ook begrepen dat bepaalde gebaren niet waren toegestaan
Het is een soort turnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Jane het volgende:
Dat dit zo populair is in Azië. Ik had geen idee.
Moet kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
schieten van pistooltjes, keel doorsnijdend gebaar
dat soort
Dat zag ik gisteren wel, keeldoorsnijdengebaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort
Dan heeft de Undertaker nog mazzel dat WWE niet olympisch is (en dat hij allang met pensioen is)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort
dan had die juvat ook niet get juiste scoreboekjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren wel, keeldoorsnijdengebaar
Zou het leuk vinden als iemand het 'Alaaf'-gebaar tot signature move maakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort
Do but normal then do you already crazy enough.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Organisatie: Wat wil je als artiestennaam, Menno?
Menno: Hoezo?
Al die urban sports.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:51 schreef Jane het volgende:
Dat dit zo populair is in Azië. Ik had geen idee.
Niet eens Menn-O of zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Organisatie: Wat wil je als artiestennaam, Menno?
Menno: Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |