Hee ik vind ook niet dat dansen Olympische sporten zouden moeten zijn hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh heb nog nooit gehoord dat iemand in Nederland cheerleader is. Nederlandse cheerlead team heeft 2k volgers op insta lol dat doet dus echt geen hond zelfs padel zit op 25k. Op die manier is natuurlijk elke sport internationaal, korfbal spelen ze ook in andere landen.
Paaldansen sure was leuk geweest denk ik. Ballet zou misschien kunnen, zou niks voor mij zijn denk ik maar dat dacht ik ook bij breakdancen dus ik zit er wel eens naast. Heb het idee dat breaking veel spontaner is, bij dans ben ik niet zo van de ingestudeerde routines.
Nice, misschien dat dat iets beter commentaar oplevert dan gisteren. Al ga ik het helaas sowieso niet kunnen volgenquote:
Yo yoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Yo yo ik ben er ook yo halloo halloo
Ik krijg kramp in rugspieren waarvan ik niet eens weet dat ze bestaan, alleen al door ernaar te kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
Die moves vergen wel wat atletisch vermogen
Jij bent wel heel erg af nu, een veredelde trainingspot verkiezen boven het magistrale breakenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
City - Utd nu met een half oog.
@Dagoduck en ik kijken liever naar handbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg af nu, een veredelde trainingspot verkiezen boven het magistrale breaken
Ik vond die Japanner eigenlijk beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:11 schreef Montov het volgende:
"Hiro pakt deze ronde."
"Oh nee, toch 9-0 voor die andere. Jury sport he".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |