opnemen van je tv en er nog stom bij hinniken is gewoon niet een cringe, gewoon nopequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef marcodej het volgende:
[ x ]
Die Australische is echt wel goud.
Is dit gefilmd door een paard?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef marcodej het volgende:
[ x ]
Die Australische is echt wel goud.
Zouden de Chinees en Japanner misschien niet goed Engels kunnen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:19 schreef Nizno het volgende:
ik heb alleen maar interviews op eurosport gezien met de Litouwse. Heb ik de anderen gemist of hebben ze bij eurosport voorkennis?
India ook niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden de Chinees en Japanner misschien niet goed Engels kunnen?
euh vandaag?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Misschien geen tijd gehad, die was toch druk bezig met haar eindexamen?
Oeps.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh vandaag?!
die interviews met die Lirouwse waren van vandaag.
je bent niet denigrerend voor een sport redactiequote:
Diploma.quote:
Is toch gewoon een klein meisje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent niet denigrerend voor een sport redactie
een absoluut feit.quote:
Lees de OPquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben we nog mannen in deze sport?
ja die komen morgen, tijden staan ook in de OPquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hebben we nog mannen in deze sport?
Morgen hebben we ook 2 mannenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo maar de indruk dat dit het laatste beetje breakdance ooit is wat ik gezien heb.
okequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo maar de indruk dat dit het laatste beetje breakdance ooit is wat ik gezien heb.
Heb geen idee of ik dan ook alles ga kijken, maar ik wens beide heren succesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen hebben we ook 2 mannen
denk dat iedereen in dit topic dat ook zou zijn na zoveel wedstrijdjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
India toch wat te vermoeid lijkt het.
Zeker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat iedereen in dit topic dat ook zou zijn na zoveel wedstrijdjes.
Ze moest er ook 1 van 3 rondjes meer dan de rest.
Mannen zijn wel superieur hoor. Dat is veel leuker om naar te kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is allang gebeurdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit mogen ze wel schrappen voor LA28
Om de jeugd er meer bij te betrekkenquote:
Zo te lezen zijn er best wat die het heel leuk vinden. Wat minder op fok, maar dat is vast niet de doelgroep ook.quote:
Morgen hebben we nog 2 mannen in de strijd, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef marcodej het volgende:
Van deze sport gaan we nooit meer iets horen.
JUICHEN als we een plak halen, dat wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Morgen hebben we nog 2 mannen in de strijd, heb ik me laten vertellen.
ik kan mijn grijze tshirts niet eens vlekloos houden voor een uur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
Toch trots op India hoor. Ze heeft dat witte pak ook zo netjes gehouden. Als ik een witte broek aantrek, heb ik er geheid binnen een kwartier een koffievlek op of zo. En dan heb ik niet eens over de vloer lopen rollen.
Ik ben altijd bang voor zichtbare remsporenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
Toch trots op India hoor. Ze heeft dat witte pak ook zo netjes gehouden. Als ik een witte broek aantrek, heb ik er geheid binnen een kwartier een koffievlek op of zo. En dan heb ik niet eens over de vloer lopen rollen.
Ach.quote:B-Girl TALASH (EOR) was disqualified for displaying a political slogan on her attire during the Pre-Qualifier battle. Results
have been updated accordingly
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:50 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING-nieuws, er is een DQ!
[..]
Ach.
Terecht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:50 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING-nieuws, er is een DQ!
[..]
Ach.
Het is een beetje als atletiek beoordelen op de eerste exotenheat op de 100 meter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het wel lullig voor deze dames.
Ze trainen hier jaren voor en ook een leek als ik kan zien dat de helft van het veld indrukwekkende skills heeft, maar het enige wat van deze dag de wereld overgaat is het optreden van een Australische die breaking belachelijk zit te maken.
Het zijn de regels ja.quote:
Het is wel sneu voor India. Omdat Talash ineens op het laatste moment werd toegevoegd en ze daardoor op een oneven aantal uitkwamen. India moest daarom een extra ronde doen. Heb het idee dat ze mede daardoor iets te vermoeid was bij de strijd om het brons.quote:
Ja ik heb er 0 verstand van maar het zag er minder gepolijst uit de laatste 2 runs. Jammer dat je dan energy kwijt bent geweest aan winnen van Raygun en Talash.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het is wel sneu voor India. Omdat Talash ineens op het laatste moment werd toegevoegd en ze daardoor op een oneven aantal uitkwamen. India moest daarom een extra ronde doen. Heb het idee dat ze mede daardoor iets te vermoeid was bij de strijd om het brons.
Dan is het wel zuur dat je tegenstander uit de extra ronde wordt gediskwalificeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |