Die heb ik dit jaar nog live gezien en viel me tegenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis nog een beetje The Prodigy...
[ afbeelding ]
Ja omdat die alleen lame moves deedquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging bij die van 36 en 41 ook goed.
Daarom Django Wagner. Een echte artiestquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar nog live gezien en viel me tegen
Ze heeft wel een zus die zich niet geplaatst heeft, 167.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Zou 671 fan zijn van de Zware Jongens?
We moeten atelletiek inhalenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:54 schreef vul_maar_in het volgende:
3e topique over breekdansen. Fok! ik ben trots op jullie.
Ik heb ze in 2014 gezien. Topshow.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bruce Leroy!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie Bruce Lee move, dat was alleen een Amerikaan
Dit gaat de Amerikaanse media censureren.quote:
Dat slaat nergens op nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:55 schreef kilon het volgende:
671 heeft een blauw shirt aan maar is rood op het scorebord. Vervelend.
Lijkt wel.quote:
Jazeker, het Place de la Concorde.quote:
Holland in da hood?quote:
Brainpower?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
twee vingers in de lucht kom op kom op
Al besproken, maar dit is idd op dat Concorde plein.quote:
Jep. De grootste misdaad tegen de menselijkheid op de Place de la Concorde sinds ze de guillotines hebben weggehaaldquote:
Geld was eigenlijk voor Van Nieuwkerk voor een Chansons-OS-special, maarja, dat gaat niet door.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
500k per dag. Betaald door BNN/Vara, Nederlandse broadcaster.
Ja, toen leefde Keith nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2014 gezien. Topshow.
Ze weten niet welk nummer er komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:58 schreef Tijn het volgende:
"Ze kennen de muziek niet" en dan zo'n bekende hit draaien
quote:
Ik in 2001 op Lowlands en dat was ook erg slecht. Muziek leek van een bandje te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om deze clipquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:57 schreef Tijn het volgende:
Ik was even boodschappen aan het opruimen (waarom is dat geen Olympische sport??), maar voor ONZE India kom ik speciaal even kijken![]()
[ afbeelding ]
Op Run With the Wolves speelt Dave Grohl mee op plaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik in 2001 op Lowlands en dat was ook erg slecht. Muziek leek van een bandje te komen.
Welke sport zit je te kijken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:00 schreef Quona het volgende:
ik probeer het een kans te geven, echt waar, maar het pakt me niet deze sport.
Duitser is vast nog woedend om Telgenkampquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Jury uit Japan, Duitsland en Brazilie zijn tegen ONS.
quote:
Die Chinese gaat wel winnen denk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Maar ze is kansloos tegen de meesten als ik het zo zie.
PARTYPOOPERquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Ze is wereldkampioen idiootquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Anderen beter inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Nederlanders klagen graag, dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:03 schreef beantherio het volgende:
Het topic van deze "sport" heeft nu al meer delen dan boksen en het nadert het aantal van basketbal. De delen vullen zich ook sneller dan heel veel andere sporten.
we hebben geen nederlandse basketbal boksers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:03 schreef beantherio het volgende:
Het topic van deze "sport" heeft nu al meer delen dan boksen en het nadert het aantal van basketbal. De delen vullen zich ook sneller dan heel veel andere sporten.
Halve finale met een makkelijke kwartfinale zou moeten kunnen, zeker niet 8 betere gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Originaliteit +1quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef Jane het volgende:
Ze verdient natuurlijk sowieso al extra punten door een wit pak aan te trekken en dan op de grond gaan liggen draaien. Zeer gewaagd!
Dat is een durag.quote:
Nee want die laten je niet vrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Logistx, die werkt in het dagelijks leven bij Amazon?
Oke ja als ze die luxe heeft dan ben ik benieuwd. Maar alsnog ziet ze er wat lomper uit in hoe ze het neerzet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zegt niks, voor de tijd zei ze ook dat ze haar betere moves allemaal gaat bewaren.
"Occupation:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Logistx, die werkt in het dagelijks leven bij Amazon?
Ja de uitvoering kon zeker beter, zeg ik met mijn leek ogen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke ja als ze die luxe heeft dan ben ik benieuwd. Maar alsnog ziet ze er wat lomper uit in hoe ze het neerzet.
Correct:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Nicka
Dit racistische spelletje kan niet meer in deze tijd
Deze grap is vast al 100 keer gemaakt
Papi Chulaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Logistix is geboren in Chula Vista (bij San Diego), op de grens met Mexico.
Tof uitzicht betekent datquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Logistix is geboren in Chula Vista (bij San Diego), op de grens met Mexico.
Hele sfeer kapotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zit je dan als vrijwilliger met een bordje "Please remain seated and do not stand during action".
Ik kwam zo ver als uitzicht.quote:
Veel meer een jury sport zoals dit ga je niet vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het knap hoor maar ik haat jury sporten
Populair in de BANLIEUS?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom Frankrijk dit als demo-sport heeft aangedragen. Jeu de boules was toch veel logischer geweest?
Om criminelen migranten jongeren uit de banlieus tegemoet te komen. Le culture du Wokequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom Frankrijk dit als demo-sport heeft aangedragen. Jeu de boules was toch veel logischer geweest?
Als dan zo'n bejaarde zich kwalificeert voor petanque is ie dood voordat de spelen beginnen. Dat is ook niet handig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Waarom niet, lijkt toch gewoon op turnen maar dan leuker om te kijken. Hoewel ik moet zeggen turnen en heel veel sporten hebben ook geen meerwaarde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel leuk om te zien dit, zet deze vorm van entertainment wel op de kaart, maar echt geen meerwaarde voor de OS
Dat is de battle.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
Als breakdancer erbij staan als je tegenstander zijn moves doet, stukje cringe
Uh neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom niet, lijkt toch gewoon op turnen maar dan leuker om te kijken. Hoewel ik moet zeggen turnen en heel veel sporten hebben ook geen meerwaarde.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om criminelen migranten jongeren uit de banlieus tegemoet te komen. Le culture du Woke
Die was 14quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Die logistx zou ik wel doen. Heerlijke kont
Ok dankje Gregory Sedocquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Logistx ziet er flashy uit, maar dat is het lastige met breakdancen. Originaliteit van de moves is slechts 1/5 van de punten, andere dingen zijn net zo belangrijk
Would you like Chipotlesauce with that sir?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat er een medewerker van de subway op het podium?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Oh er zitten hier ook users die er echt verstand van hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Logistx ziet er flashy uit, maar dat is het lastige met breakdancen. Originaliteit van de moves is slechts 1/5 van de punten, andere dingen zijn net zo belangrijk
Professor DR.s Martino11.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh er zitten hier ook users die er echt verstand van hebben
Ben jij ook een sissy? Stukje peniskooiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sissy is wel echt een naam om mee gememed te worden.
In zo'n Sisi-karretjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sissy is wel echt een naam om mee gememed te worden.
Volgens mij doet ze daar de vloer schrobbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ik helikopterenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ik een signature move zou hebben is dat ook wel een beetje op de grond wormen
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mondquote:
Nuttige bijdrage ouwe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:14 schreef Szura het volgende:
Deze ligt alleen maar op de grond te rollen
Nee joh wordt gewaardeerd, niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mond
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh wordt gewaardeerd, niet te serieus nemen.
Niet eens aan je piemeltje trekken?quote:
Haha I knowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh wordt gewaardeerd, niet te serieus nemen.
in haar Aussiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Dus zij is 36 en ligt daar in een trainingspak te rollen
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ik val er net in, hoe werkt de puntentelling?
Nee dat zal wel een b-status zijn (of hoe dat ook heet) paar duizend euro.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Usert het volgende:
Maar even… krijgt die India nu geld vanwege een tosportstatus?
Ik kijk sinds het begin, geen idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Dat weet niemand. Na iedere ronde is het weer een complete verrassing wat de uitslag isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
https://nos.nl/l/2532510quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Zeker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Als jij het weet dan wij ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Voor mij wel iigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Na iedere ronde is het weer een complete verrassing wat de uitslag is
Nee is leuk, laat je niet gekmaken door al die zuurpruimen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mond
Tot nu toe zie ik wel verschil bij de meeste battles. Het wordt lastiger als de zwakkeren weg zijn.quote:
Ik zat me wel net af te vragen of kledingkeus de jury beïnvloedt. Kun je ook proberen met hele originele kleding aan te komen, bijvoorbeeld? Voor een puntje extra?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:18 schreef kilon het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel van de NOC's niet een wisten dat deze sport op het programma stond, anders hoefden ze niet een willekeurige trui uit de kast te pakken.
Negen juryleden geven een score voor techniek, vocabulaire (verscheidenheid in moves), originaliteit, uitvoering en muzikaliteit (beweeg je op de muziek).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ja bij die vorige ook zeker wel maar hoe je nou punten geeft of zo geen ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik wel verschil bij de meeste battles. Het wordt lastiger als de zwakkeren weg zijn.
Lekker negeren die luiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Ik heb je een onschuldig antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
Ik dacht een onschuldige vraag te stellen
De slechte grappen horen er wel bij vind ik, maar ik vind het wel oprecht leuk dat er ook iemand is die in elk geval snapt waar we naar kijken en daar ook gewoon daadwerkelijk nuttige dingen over kan postenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Ik wil meer echte termen horen, geen geintje. Help ons!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Ja ik ook! Dan doen wij de slechte grappen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De slechte grappen horen er wel bij vind ik, maar ik vind het wel oprecht leuk dat er ook iemand is die in elk geval snapt waar we naar kijken en daar ook gewoon daadwerkelijk nuttige dingen over kan posten
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg er een drankje bij te pakken.
Hoeveel kost dat per gram?quote:
Omdat smaken verschillen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef TAmaru het volgende:
ik zit net voor het eerst te kijken maar wat een onzin is dit zeg
waarom deze onzin wel en zoveel andere sporten niet??
Hmmmm, toch maar niet. Ik ga zo nog zwemmen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Wat voor iets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Zwemtoernooi is al afgelopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmmm, toch maar niet. Ik ga zo nog zwemmen.
Ik doe het nog even dunnetjes over. In mijn eigen tempo.quote:
Er zijn 9 juryleden die allemaal met een slider 5 verschillende onderdelen beoordelen, zoals originaliteit, muzikaliteit en uitvoering. De maximale score per categorie is 20% (met 5x20% kom je dus op 100% uit). Vervolgens verplaatsen ze per categorie de slider in de richting van de danser die ze het best vonden in dat specifieke onderdeel en daar komt dan een percentage uit per onderdeel. Al die percentages bij elkaar opgeteld geeft een totaal, en dat totaal is doorslaggevend voor wie het punt van een jurylid krijgt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Twee klasgenoten kregen nog een keer een 10 voor gym (onderdeel vrije invulling) met jumpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die was ik al aan het zoeken, maar kon geen geschikt gifje vinden
Waarbij je als kijker van het laatste dus geen idee hebt, omdat het geschuif van de papieren van de jury harder staat dan de muziek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Negen juryleden geven een score voor techniek, vocabulaire (verscheidenheid in moves), originaliteit, uitvoering en muzikaliteit (beweeg je op de muziek).
Nee, da's linedancen. Was een leuk idee geweest voor 2028.quote:
Ja, een aparte feed voor de muziek voor de tv-kijker zou wel nice zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Waarbij je als kijker van het laatste dus geen idee hebt, omdat het geschuif van de papieren van de jury harder staat dan de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |