Geld was eigenlijk voor Van Nieuwkerk voor een Chansons-OS-special, maarja, dat gaat niet door.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
500k per dag. Betaald door BNN/Vara, Nederlandse broadcaster.
Ja, toen leefde Keith nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2014 gezien. Topshow.
Ze weten niet welk nummer er komt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:58 schreef Tijn het volgende:
"Ze kennen de muziek niet" en dan zo'n bekende hit draaien
quote:
Ik in 2001 op Lowlands en dat was ook erg slecht. Muziek leek van een bandje te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar nog live gezien en viel me tegen
Ik moet altijd zo lachen om deze clipquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:57 schreef Tijn het volgende:
Ik was even boodschappen aan het opruimen (waarom is dat geen Olympische sport??), maar voor ONZE India kom ik speciaal even kijken![]()
[ afbeelding ]
Op Run With the Wolves speelt Dave Grohl mee op plaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik in 2001 op Lowlands en dat was ook erg slecht. Muziek leek van een bandje te komen.
Welke sport zit je te kijken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:00 schreef Quona het volgende:
ik probeer het een kans te geven, echt waar, maar het pakt me niet deze sport.
Duitser is vast nog woedend om Telgenkampquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Jury uit Japan, Duitsland en Brazilie zijn tegen ONS.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |