Die Chinese gaat wel winnen denk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Maar ze is kansloos tegen de meesten als ik het zo zie.
PARTYPOOPERquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Ze is wereldkampioen idiootquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Anderen beter inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Nederlanders klagen graag, dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:03 schreef beantherio het volgende:
Het topic van deze "sport" heeft nu al meer delen dan boksen en het nadert het aantal van basketbal. De delen vullen zich ook sneller dan heel veel andere sporten.
we hebben geen nederlandse basketbal boksers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:03 schreef beantherio het volgende:
Het topic van deze "sport" heeft nu al meer delen dan boksen en het nadert het aantal van basketbal. De delen vullen zich ook sneller dan heel veel andere sporten.
Halve finale met een makkelijke kwartfinale zou moeten kunnen, zeker niet 8 betere gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:02 schreef kilon het volgende:
Originaliteit +1quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef Jane het volgende:
Ze verdient natuurlijk sowieso al extra punten door een wit pak aan te trekken en dan op de grond gaan liggen draaien. Zeer gewaagd!
Dat is een durag.quote:
Nee want die laten je niet vrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Logistx, die werkt in het dagelijks leven bij Amazon?
Oke ja als ze die luxe heeft dan ben ik benieuwd. Maar alsnog ziet ze er wat lomper uit in hoe ze het neerzet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zegt niks, voor de tijd zei ze ook dat ze haar betere moves allemaal gaat bewaren.
"Occupation:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Logistx, die werkt in het dagelijks leven bij Amazon?
Ja de uitvoering kon zeker beter, zeg ik met mijn leek ogen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke ja als ze die luxe heeft dan ben ik benieuwd. Maar alsnog ziet ze er wat lomper uit in hoe ze het neerzet.
Correct:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:05 schreef Mansjester het volgende:
Nicka
Dit racistische spelletje kan niet meer in deze tijd
Deze grap is vast al 100 keer gemaakt
Papi Chulaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Logistix is geboren in Chula Vista (bij San Diego), op de grens met Mexico.
Tof uitzicht betekent datquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Logistix is geboren in Chula Vista (bij San Diego), op de grens met Mexico.
Hele sfeer kapotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zit je dan als vrijwilliger met een bordje "Please remain seated and do not stand during action".
Ik kwam zo ver als uitzicht.quote:
Veel meer een jury sport zoals dit ga je niet vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind het knap hoor maar ik haat jury sporten
Populair in de BANLIEUS?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom Frankrijk dit als demo-sport heeft aangedragen. Jeu de boules was toch veel logischer geweest?
Om criminelen migranten jongeren uit de banlieus tegemoet te komen. Le culture du Wokequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom Frankrijk dit als demo-sport heeft aangedragen. Jeu de boules was toch veel logischer geweest?
Als dan zo'n bejaarde zich kwalificeert voor petanque is ie dood voordat de spelen beginnen. Dat is ook niet handig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:09 schreef Jane het volgende:
Waarom niet, lijkt toch gewoon op turnen maar dan leuker om te kijken. Hoewel ik moet zeggen turnen en heel veel sporten hebben ook geen meerwaarde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel leuk om te zien dit, zet deze vorm van entertainment wel op de kaart, maar echt geen meerwaarde voor de OS
Dat is de battle.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
Als breakdancer erbij staan als je tegenstander zijn moves doet, stukje cringe
Uh neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom niet, lijkt toch gewoon op turnen maar dan leuker om te kijken. Hoewel ik moet zeggen turnen en heel veel sporten hebben ook geen meerwaarde.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Om criminelen migranten jongeren uit de banlieus tegemoet te komen. Le culture du Woke
Die was 14quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
Die logistx zou ik wel doen. Heerlijke kont
Ok dankje Gregory Sedocquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Logistx ziet er flashy uit, maar dat is het lastige met breakdancen. Originaliteit van de moves is slechts 1/5 van de punten, andere dingen zijn net zo belangrijk
Would you like Chipotlesauce with that sir?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat er een medewerker van de subway op het podium?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom staat er een medewerker van de subway op het podium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |