Bij de mannen is het neem ik aan veel beterquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:12 schreef R-woud93 het volgende:
Dit hoef ik eigenlijk nooit meer te zien
--------quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit zou best wel vet zijn als het gewoon last man standing is tot de gouden medaille.
Ja, alleen maar voor het vlaggetje.quote:
Waar zie jij percentages?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef Aguero het volgende:
Kan iemand de percentages bij de uitslagen duiden?
https://olympics.com/en/p(...)b-girls/r32-000100--
Dat lijkt me ook, jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de mannen is het neem ik aan veel beter
Ik zie geen percentages.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef Aguero het volgende:
hij was niet gekoppeld, vandaar dat ik even 'kaapte'quote:
Dat gaat wel genot worden ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen al dat we hier een medaille winnen om haar morgenavond bij Dione de Graaff aan tafel te zien.... Die heeft 80 briefjes nodig om hier uit te komen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, alleen maar voor het vlaggetje.
Virus in de jury, zijn we nu gehackt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef Aguero het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar zie jij percentages?
Plusje drukken boys.quote:
Niemand had een 2e topic verwacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was niet gekoppeld, vandaar dat ik even 'kaapte'
naja eigenlijk was het geen kaap dan had je moeten wachten op een OS mod
Ja, dus WE mogen zo nog een keerquote:
Met DeMart had dit pas geweldige televisie opgeleverdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk alleen al dat we hier een medaille winnen om haar morgenavond bij Dione de Graaff aan tafel te zien.... Die heeft 80 briefjes nodig om hier uit te komen
Ja maar ook dan is het niet leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de mannen is het neem ik aan veel beter
De Oekranier 'Intact' vond ONS wel mokertje goed denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja ik zie ze nu, ziet er niet goed uit voor India in de volgende rondes.
Echt wel man. Super sick.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hebben we bij de mannen eigenlijk niet B-boy Joost gestuurd?
quote:
Weinig intact in Oekraïnequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De Oekranier 'Intact' vond ONS wel mokertje goed denk ik.
Juryleden gebruiken een soort slider, waarmee ze iets meer richting de ene of de andere deelnemer kunnen schuiven. Als je +50% ziet staan, betekent het dat de ene deelnemer 75% en de andere deelnemer 25% heeft gekregen op die sliderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:13 schreef Aguero het volgende:
Terwijl basketbal toch ook best urban is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Met DeMart had dit pas geweldige televisie opgeleverd
Die had ruzie gemaakt met een cameravrouw dus mag niet mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hebben we bij de mannen eigenlijk niet B-boy Joost gestuurd?
Ze doen ook niet meteen hun beste moves hé, deze won ze sowieso dus haar signature move houdt ze bij zich.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef kilon het volgende:
Als leek lijken deze twee wel veel beter dan India was.
Breaking, dat kent u nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Met DeMart had dit pas geweldige televisie opgeleverd
Wat is JOUW move?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze doen ook niet meteen hun beste moves hé, deze won ze sowieso dus haar signature move houdt ze bij zich.
eerder dat er veel sensatiezoekers op af komen, zowel negatief als positiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niemand had een 2e topic verwacht.
Breaking zit in de lift!
Ik ben een pure ramptoerist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder dat er veel sensatiezoekers op af komen, zowel negatief als positief
Aha, dankjewel!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Juryleden gebruiken een soort slider, waarmee ze iets meer richting de ene of de andere deelnemer kunnen schuiven. Als je +50% ziet staan, betekent het dat de ene deelnemer 75% en de andere deelnemer 25% heeft gekregen op die slider
kijk dat is info waar we wat aan hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Juryleden gebruiken een soort slider, waarmee ze iets meer richting de ene of de andere deelnemer kunnen schuiven. Als je +50% ziet staan, betekent het dat de ene deelnemer 75% en de andere deelnemer 25% heeft gekregen op die slider
"Diegene met het hardste applaus gaat door"?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:18 schreef kilon het volgende:
DRAW wat een spanning. Maar de votes! Waar zijn de publieksstemmen?
Hahah dat speelt zeker mee, en het feit dat India nog flink inhield voor nuquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Aha, dankjewel!
Dan ga ik er vanuit dat iedereen behalve de Oekraïns jury het een beetje gezellig wilde houden.
Kijk we hebben een kenner, altijd handigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:19 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Hahah dat speelt zeker mee, en het feit dat India nog flink inhield voor nu
Wie moet er anders YO YO YO OH YEAH, YO YOOOO zeggen? Denk godverdomme eens na.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:20 schreef kilon het volgende:
Die twee gasten op het podium zijn zeer vervelend.
Nu al genieten van de SJOOK van Barney en Van Gerwen. Pieter neem je rotzooi mee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Als je dit ziet moet Dartsen toch ook olympisch worden. Best een leuke kijksport ook voor dagjesmensen, mondiaal tegenwoordig en format kun je leuk toernooi van maken.
Ze breaken nog wel eens wat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat zijn veelvoorkomende blessures tijdens het breekdansen?
Iets om naar uit te kijken?
Klompvoetquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat zijn veelvoorkomende blessures tijdens het breekdansen?
Iets om naar uit te kijken?
"Jongens, mama gaat wat geks doen"quote:
Ja. Wel wat gek dat het uitgerekend in de VS niet is eigenlijk.quote:
Wel geile wijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zapte langs dat turnen met ballen en lintjes. Wat ziet dat er gedateerd uit vergeleken met dit zeg.
Ook in de koppels, en de mixed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:21 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Nu al genieten van de SJOOK van Barney en Van Gerwen. Pieter neem je rotzooi mee!
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Wel wat gek dat het uitgerekend in de VS niet is eigenlijk.
Verrassend genoeg wel, want het zou daar ook beter passen dan hier in Parijsquote:
Dacht vooral 'ga eens wat eten'.quote:
Ook zo'n sport waar ik dan weer niks mee kan totdat we er als NL goed in wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zapte langs dat turnen met ballen en lintjes. Wat ziet dat er gedateerd uit vergeleken met dit zeg.
Dat vind ik helemaal belachelijk eigenlijk, als er dan een sport wordt toegevoegd doe dat dan ook meteen voor een langere tijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja. Wel wat gek dat het uitgerekend in de VS niet is eigenlijk.
Dan ben je vanaf nu een expertquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
9-0 voor die Amerikaanse mag ik hopen
edit: JA, begin het al te snappen
Ja deze zijn wat gratig.quote:
Mja, ze hebben altijd wel een nieuwe demonstratiesport toch? Karate in Japan...wat wmb ook best had mogen blijven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal belachelijk eigenlijk, als er dan een sport wordt toegevoegd doe dat dan ook meteen voor een langere tijd.
Toen er nog goede TV was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Over 4 jaar gaan we rapbattles doen. MCBiggah weer die kant op.
Doet commentaar voor NBC, dus wel iets meer dan aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
De D O double G is er ook.
Ik hoorde dat hij 500k per dag krijgt om aanwezig te zijn. Wat een gig
Ja en @heywoodu is jaloersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
De D O double G is er ook.
Ik hoorde dat hij 500k per dag krijgt om aanwezig te zijn. Wat een gig
Vanaf dat moment was ik verslaafd aan FOK!, veel gelachen in het TV topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Over 4 jaar gaan we rapbattles doen. MCBiggah weer die kant op.
Met de losersvlucht naar Vilniusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef Martino11 het volgende:
Tegenvaller voor de Litouwse, die was nogal gehypet (vooral ook in Litouwen zelf) als topfavoriet. Nu begonnen met een gelijkspel
Die commentator heeft het steeds over muziek, maar ik hoor het niet hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Beetje jammer dat NOS gelijk naar een of andere onbelangrijke hockeywedstrijd gaat. Is er een keer wat nieuws te zien zenden ze het niet uit.
Met wat betere muziek heeft deze sport zeker potentie.
Laatste keer dat ik Lee Towers zag kon hij nauwelijks meer lopen dus dat vind ik niet gekquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:26 schreef Martino11 het volgende:
Tegenvaller voor de Litouwse, die was nogal gehypet (vooral ook in Litouwen zelf) als topfavoriet. Nu begonnen met een gelijkspel
Nu wel harderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die commentator heeft het steeds over muziek, maar ik hoor het niet hoor.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die commentator heeft het steeds over muziek, maar ik hoor het niet hoor.
Die had laatst nog een hit in China met You never wok alonequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Lee Towers zag kon hij nauwelijks meer lopen dus dat vind ik niet gek
Als er iets SWAG is is het wel een gouden microfoon. You'll never break alonequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Lee Towers zag kon hij nauwelijks meer lopen dus dat vind ik niet gek
Ik wil het alleen nog geen muziek noemen.quote:
Had hij nog wel een grote gouden microfoon bij zich?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom op, doe die headspin...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Ik merk een generatiekloofje van een jaar of 50.
Kan hier helemaal niks mee.
Als India in de finale staat is de NOS er bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finale hiervan is straks bezig tijdens de finale van de 400m horden, dat worden wel keuzes.
Ik ben geen boomer maar ook ik kan hier niets mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
We zouden kunnen vragen dat de atleten met een dancemove over de horden moetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finale hiervan is straks bezig tijdens de finale van de 400m horden, dat worden wel keuzes.
NOS gewoon weer op 2 zendersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als India in de finale staat is de NOS er bij.
Je had liever een ballroomdans-competitie gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Maar toch doen er mensen mee van jouw leeftijd (bijnaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef golfer het volgende:
Daar hebben we geen deelnemers toch. Als India in de finale staat straks lijkt het me simpel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Da's bij de OlympiXXXquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Het mag van mij nog wel wat obscuurder... dat ze ook nog wat attributen uit bepaalde lichaamsdelen trekken
Oke boomerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
Dat gebleher van die omroeper levert bij zoveel irritatie op dat ik ga zappen naar het rustige golftoernooi.
Daar heb je andere kanalen voor makker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Het mag van mij nog wel wat obscuurder... dat ze ook nog wat attributen uit bepaalde lichaamsdelen trekken
Ook hier geldt uiteraard: ieder z'n meugquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
Dat gebleher van die omroeper levert bij zoveel irritatie op dat ik ga zappen naar het rustige golftoernooi.
Het is net Sophie's Choicequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Die Marokkaanse wint het op uiterlijk inderdaad.quote:
Misschien omdat ze vaker korte kapsels hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zien zoveel Chinese dames er toch uit alsof ze ook bij de mannen mee kunnen doen. Bij het 3*3 basketball had ik ook al mijn twijfels
Jij leest niet mee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Oh er zit ook een verhaal in de bewegingen
Ik weet dat dans een manier is om een verhaal te vertellen, maar ik voel het hier nietquote:
Zij kan beter een opleiding MBO staalbouw doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef Martino11 het volgende:
Erg matig van de Marrokkaanse, geen goede overgangen.
Sowieso iets in de techniek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij kan beter een opleiding MBO staalbouw doen.
Ik kan het allemaal niet bijhoudenquote:
Urban mboquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij kan beter een opleiding MBO staalbouw doen.
Die transitie van de Chinese is wel aardig gelukt jaquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die transitie van de Chinese is wel aardig gelukt ja
Dat vond ik serieus wel een leuk programmaquote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
Zelfs de jury gebruikt een stage naam
[ afbeelding ]
Met je moves.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe kun je nu een verhaal vertellen als je de muziek ter plekke pas voor het eerst hoort
Gat in de dag, je moet iets he.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Tering hé, zijn jullie hier nog steeds?
Virus was in 2021 niet binnen gekomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
Zelfs de jury gebruikt een stage naam
[ afbeelding ]
CORREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Virus was in 2021 niet binnen gekomen
Zij is 41.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Martino11 het volgende:
Ik geloof dat Ayumi ook een lerares is haha, kan ik me lastig voorstellen zo
Ja maak er dan een jurysport met een eigen act van. Dan wordt het misschien nog iets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oh daarom is het allerlei kunstjes zomaar eruit gooien, het is niet hun eigen muziek dus ze doen nauwelijks iets met het ritme maar gewoon de moves die ze al van plan waren te doen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Ferdii het volgende:
Evaluatie moment voor meer TV kijkers:
-Rokjes en korte topjes
-alle kort pittige potjes diskwalificatie
-commentator die gewoon “leuk dansje” zegt ipv “in de flow, Nice freeze en powrrboost”
We nemen het mee. Blijven doneren!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Ferdii het volgende:
-Rokjes en korte topjes
-commentator die gewoon “leuk dansje” zegt ipv “in de flow, Nice freeze en powrrboost”
Ik heb weinig bruiloften meegemaakt waar ze zo dansen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja maak er dan een jurysport met een eigen act van. Dan wordt het misschien nog iets.
Dit is "ok je kan dansen maar je staat op een bruiloft" nivo.
Sommige wel, sommige niet. Als je het wel doet krijg je daar punten voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oh daarom is het allerlei kunstjes zomaar eruit gooien, het is niet hun eigen muziek dus ze doen nauwelijks iets met het ritme maar gewoon de moves die ze al van plan waren te doen.
Richard Simon is de wanhoop nabij .quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Ferdii het volgende:
-Rokjes en korte topjes
jamaar jij zit ook niet in het circuit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb weinig bruiloften meegemaakt waar ze zo dansen.
Ze doet het al 20 jaar.quote:
Je gaat naar de verkeerde bruiloftenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb weinig bruiloften meegemaakt waar ze zo dansen.
Ik luister af en toe naar Eminem hoor!!1!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jamaar jij zit ook niet in het circuit.
Buitengewone atleten, Historische prestaties, Olympische record scores. Wat een gaaf onderdeel.quote:
Je zit op hockey?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik luister af en toe naar Eminem hoor!!1!
Elke bruiloft is verkeerd wat dat betreft, die verplichting om te dansen heb ik toch wel zó geen zin in als het ooit zover isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je gaat naar de verkeerde bruiloften
Nah man ik kom daar om te schroeien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke bruiloft is verkeerd wat dat betreft, die verplichting om te dansen heb ik toch wel zó geen zin in als het ooit zover is
Doe niet zo negatief joh bankklever.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Buitengewone atleten, Historische prestaties, Olympische record scores. Wat een gaaf onderdeel.
NBC=Fake Newsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
500k betaald door NBC, de Amerikaanse broadcaster.
nou nou, ik reageerde alleen maar op die gekke commentator met zijn superlatieven. Ik vermaak me prima hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief joh bankklever.
Zou wel fijn zijn als hij ook echt commentaar gaf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nou nou, ik reageerde alleen maar op die gekke commentator met zijn superlatieven. Ik vermaak me prima hoor
Ik ga het Engelse commentaar even uittesten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als hij ook echt commentaar gaf.
Oke Footlocker medewerkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Adidas Samba's, stukje havermelkelite
Ik zou het ook niet weten als ik daar stondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als hij ook echt commentaar gaf.
Je weet dat je vriendin Braziliaans is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke bruiloft is verkeerd wat dat betreft, die verplichting om te dansen heb ik toch wel zó geen zin in als het ooit zover is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat je vriendin Braziliaans is?
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat je vriendin Braziliaans is?
Eerst lekker dansen daarna lekker neuken @Szuraquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ze hebben 40 seconden tot een minuut"quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ga het Engelse commentaar even uittesten.
Hondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Benieuwd welk gerecht het is.
Ging bij die van 36 en 41 ook goed.quote:
Die van HBO is vrij goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Er wordt hier op het scherpst van de snede gedanst.
Alleen is er niemand die er zinnig commentaar op kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |