Je gaat naar de verkeerde bruiloftenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb weinig bruiloften meegemaakt waar ze zo dansen.
Ik luister af en toe naar Eminem hoor!!1!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jamaar jij zit ook niet in het circuit.
Buitengewone atleten, Historische prestaties, Olympische record scores. Wat een gaaf onderdeel.quote:
Je zit op hockey?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik luister af en toe naar Eminem hoor!!1!
Elke bruiloft is verkeerd wat dat betreft, die verplichting om te dansen heb ik toch wel zó geen zin in als het ooit zover isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je gaat naar de verkeerde bruiloften
Nah man ik kom daar om te schroeien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke bruiloft is verkeerd wat dat betreft, die verplichting om te dansen heb ik toch wel zó geen zin in als het ooit zover is
Doe niet zo negatief joh bankklever.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Buitengewone atleten, Historische prestaties, Olympische record scores. Wat een gaaf onderdeel.
NBC=Fake Newsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
500k betaald door NBC, de Amerikaanse broadcaster.
nou nou, ik reageerde alleen maar op die gekke commentator met zijn superlatieven. Ik vermaak me prima hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief joh bankklever.
Zou wel fijn zijn als hij ook echt commentaar gaf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nou nou, ik reageerde alleen maar op die gekke commentator met zijn superlatieven. Ik vermaak me prima hoor
Ik ga het Engelse commentaar even uittesten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als hij ook echt commentaar gaf.
Oke Footlocker medewerkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Adidas Samba's, stukje havermelkelite
Ik zou het ook niet weten als ik daar stondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als hij ook echt commentaar gaf.
Je weet dat je vriendin Braziliaans is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke bruiloft is verkeerd wat dat betreft, die verplichting om te dansen heb ik toch wel zó geen zin in als het ooit zover is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat je vriendin Braziliaans is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |