Virus was in 2021 niet binnen gekomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:40 schreef kilon het volgende:
Zelfs de jury gebruikt een stage naam
[ afbeelding ]
CORREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Virus was in 2021 niet binnen gekomen
Zij is 41.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Martino11 het volgende:
Ik geloof dat Ayumi ook een lerares is haha, kan ik me lastig voorstellen zo
Ja maak er dan een jurysport met een eigen act van. Dan wordt het misschien nog iets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oh daarom is het allerlei kunstjes zomaar eruit gooien, het is niet hun eigen muziek dus ze doen nauwelijks iets met het ritme maar gewoon de moves die ze al van plan waren te doen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Ferdii het volgende:
Evaluatie moment voor meer TV kijkers:
-Rokjes en korte topjes
-alle kort pittige potjes diskwalificatie
-commentator die gewoon “leuk dansje” zegt ipv “in de flow, Nice freeze en powrrboost”
We nemen het mee. Blijven doneren!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Ferdii het volgende:
-Rokjes en korte topjes
-commentator die gewoon “leuk dansje” zegt ipv “in de flow, Nice freeze en powrrboost”
Ik heb weinig bruiloften meegemaakt waar ze zo dansen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja maak er dan een jurysport met een eigen act van. Dan wordt het misschien nog iets.
Dit is "ok je kan dansen maar je staat op een bruiloft" nivo.
Sommige wel, sommige niet. Als je het wel doet krijg je daar punten voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oh daarom is het allerlei kunstjes zomaar eruit gooien, het is niet hun eigen muziek dus ze doen nauwelijks iets met het ritme maar gewoon de moves die ze al van plan waren te doen.
Richard Simon is de wanhoop nabij .quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef Ferdii het volgende:
-Rokjes en korte topjes
jamaar jij zit ook niet in het circuit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb weinig bruiloften meegemaakt waar ze zo dansen.
Ze doet het al 20 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |